Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

70-es henger.Vagy polini sport,akkor az alapméret 47,00 és 2. vagy 3. túlméretes.Vagy aluhenger akkor viszont az alapméret 47,55.Csinálj egy fotót a hengerről akkor előrébb leszünk.
Megmértem a SR dugóméretét 47.5mm,most ez hány cm3? és pollini felírat a hengeren és a hengerfejen is!
Bocs nem idéztem rendesen.
"hányas számmal van jelölve a 14-es és a 11es "

Ja és a 7est és a 9est meg ne zsírozd!
Nem akarok beleszolni,de te ne nagyon álj neki motort szerelni.
Elolvastad mit kérdeztél?
"számmal van jelölve a 14-es és a 11es " gondolom 14és 11 el van jelölve
A második linken meg a 7est és a 9est zsírozd jó vastagon!
Na ezt jó tudni, köszi szépen az infót mindenkinek
illetve még annyi kérdésem lenne hogy a képen amit belinkeltél hányas számmal van jelölve a 14-es és a 11es gyűrű? és a második ábrán is hol kell zsírozni melyik számnál? előre is köszönöm a segítséget! remélem megoldódik a végsebesség gond.
köszi szépen a részletes választ,akkor neki állok és sokat segítettél!
Ha 2003-as akkor valszeg morini blokkos.Folytás a varió hüvelyén levő 14-es gyűrű,illetve én ki szoktam venni a 11-es karikát is,mert ezsem engedi teljes tartományban dolgozni a variót(enélkül sem fog túlnyílni a közhiedelemmel ellentétben.
http://www.easyparts.nl/showdr...
Én a helyedben szétszedném a hátsótárcsát is és megzsíroznám a csapokat(2.es),mert lehet szorul a hátsótárcsa és nem nyílik ki rendesen.
http://www.easyparts.nl/showdr...
A szíj szélességét is mérd meg az is okoz végsebcsökkenést,meg persze a görgők állapotát.
Ha ezeket megcsináltad és nem javul a helyzet,akkor az ecu van "folytva".Irány egy aprilia szervíz,és 5000 körüli összegért ráteszik a sportprogramot.
azért megszeretném nézni mindenhonnan kivették-e. Légszíves valaki írja le részletesen hogy hol van,esetleg képekkel segíteni a magyarázatot! köszi
Ha a kötelező szerviz előtt kiveszed a szerviz jelzést, megszűnik a garancia - ne tedd!
Már csak azért se, mert a korábban leírtak alapján valami más baja is van a mocinak, így a standard átvizsgáláson kívül garanciális javításra is szükség lesz - azt javaslom, SOS vidd el a szervizbe, és NE nyúlj hozzá! A garancia lejárta után bőven lesz lehetőséged otthon javítgatni majd...
Ha 2006-os akkor piaggio blokkos.
Karbisnál így kell, gyújtás le, fék kar behúz+mód gomb benyomva egyszerre majd gyujtás ráadás kb.10mp és kész a reset. :)
Szerintem ki lehet véve mert akkor még ennyit sem menne, ott valami más bajság van.
Üdv! Aprilia sr 50 DITECH-be hol vannak a fojtások? részletesen leírást esetleg képet szeretnék kérni, 2003-as típusról van szó. mert 65körül vége van a mocinak szerintem többet kéne menni! Előre is köszi a válaszokat,és csak normálisat kérek!
De az a közelgő szervíz miatt villog nem? Lassan eléri a 4000km-t.
A szervíz menübe ezt a kódot hogyan lehet beírni?
És elég nagy hanga is van vele . Akkor ez nem az állóhengeres SR karbija gyárilag? Állóhengeres SReket hánytól-hányig gyártottak?
Dellorto14-es PHVA(automata szivatós)átalakítva szívatógombbal manuálisra.
Gyalázat légszűrővel,bár én ezt nem nevezném annak.
Ez milyen karbi hogy rajta van a szívató?Ez egy állóhengeres SRen van!Az állóhengeresek hanyas évjáratok mert ezen a karbin 98 van!
Nem véletlenül villog. Először is a hibát kellene megszűntetni. Be kell lépni a szerviz menübe. 45256. Majd resetelni a hibákat. Ha a gépnek baja van, akkor újra előjön a villogás.
Ahha köszi az infót, én nem értek hozzá
Robogót még sosem szedtem szét. Azt esetleg nem tudod, hogyan lehetne eltávolítani a műszerfalról a szervízkulcs visszajelzőjét?
Elég idegesítő hogy ott villog
Miért is? Szerinted a varió belső nyomólap (ami szintén recés) ami fix kapcsolatban van a főtengellyel és ezáltal a varió belső szerkezetével is, nem adja át a hajtást? Dehogynem. Mindkét 'tárcsa' hajtva van a főtengely által fixen. Ha pl. a külső elnyalta a recéket, attól még támasztja az ékszíjat és nekinyomja a belső 'tárcsának'. Csak ugye ebben az esetben csak a szíj belső felülete fog hajtás átvinni. Emiatt csak fél gyorsulás lesz, fél tapadás, majd a szíj szépen megég és elrongyolódik. Igazam van, vagy igazam van?
sr 50 factorry 2008-as
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy mi lehet a baj, ha a helyzetjelzőm nem világít, viszont az izzó jó. Esetleg a biztosíték, ha igen azt hol találom illetve milyen kell oda?
Értem, de ha a variótárcsa elfordulna a főtengelyen akkor nem is menne a motor nem!?
Jobban megnéztem ma és úgy tünik a benzin folyàsa az injektor jeladójàtó felű l ahova az a két vezeték megy onnan indúl.Létezik ez?