Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálunk 90-es a főfúvi....
Ellenben a szívató alatti fúvókát is megfújad? Esetünkben - mivel másra nem tudok gondolni - ott lehetett valami.
Ugyan ez volt.
30-40-ig ment..... Dombon fel max 15.....

Szedd szét és egy kis tömlő segítségével fúj bele minden járatba....
Szerintem max ennyi a gond
Nekem lett volna henger, + karbi 6500-ért. Az 12-es manuális szivítós volt. Nem is tudom mennyiért ment el. Eladtam rá pár napra. Nem szoktam tartogatni semmit. Inkább odaadom olcsóbbért.
miért nem az?

Én mikor beszálltam akkor 2-3 "haver" nyomta itt az igét.
TE, CONAIR meg még egy, akit most nem keresek meg.

Ezt jó pontként írtam, nem lekicsinylően!
Lényeg a lényeg elindulok vele húz is meg gyorsul is de 30 után meg semmi nem pörög vagy nemtudom ! Milyen kupakról van szó ahol a trutyi összegyűlik? 80-as fuvóka van bent ! Keveset vagy sokat kaphat? vagy mitől nem pörög?
Helló! Reggel nem mondtad, hogy folyik a benzined az injektor mellett. Előbb inkább cserélj egy teflongyűrűt és vizsgáld meg a többi gumikarika állapotát is. A teflonkarika nem túl drága és okozhat problémát az indulásnál nem is keveset!
Sziasztok!
Mint azt már korábban írtam, hogy felújított ditech-em folyamatosan kormolta a gyertyát. Nem törődve azzal amit mások mondtak, hogy szerintük ez meg az még rossz és, hogy az még szar, belevágattam a hengerfejbe egy normál 14-es méretű menettel rendelkező gyetyafúratot. Mentem vele 150km-et és kivettem megvizsgálni. Szép barna színű. Bevált! Csak annak javaslom aki kellően bátor és nem a pénztárcájával akar kisérletezni.
Akkor is áll a vizes benzines trutyi abba a kupakba, ha a benzinbefecskendező végén az a vastag „O” gyűrű a végét járja, de lehet az is az oka amit pár oldallal ezelött beszéltünk, hogy túl sokat szállít a benzinbefecskendezője, vagy éppen át is ereszt. De lehet porlasztó( levegő injektor) túlzott elkokszolódása is, és akkor is ott marad a benzines trutyi.
Ez mind gyertya kormolással is jár.
De akkor is sok vizes trutyi gyűlik oda ha a motor nem éri el rendes az üzemi hőjét, így több vizes olajos trutyit nyom a kompresszor, mert nem párolog el vagy gőzösödik el az olaj és a víz kellő képpen.
Igen, az Conair volt. Azt nem értem miért hangsúlyoztad, hogy valamelyik haverom .... fórumtársaim vannak itt, de ha te kívülállónak érzed magad, akkor érthető. 6000ért ingyen adja N.S.... szerintem bőven vállalható, de te tudod
Akkor azzal ne is kisérletezzek hogy veszek gyertyàt újat hàtha jobb lesz?Mert ez màr igen régi volt.
Elég kevés infót adtál.Mi az,hogy nem forog ki?Tőgázon befullad,esetleg rotyog,darál,vagy alacsony a fordulat és nem tud felépülni a megfelelő fordulat?
Arra sem igazán sok,inkább felesleges.
Mitől lehet még a kupakban benzin?Emulzió az lehet a gyengélkedő kompresszor,és a kondenzvíz miatt.
Köszi!Azt hiszem evvel ink szerelőhöz kell menni mert ez nekem egy kicsit"sok"
A karbit kipucoltam ujj gyertyát tettem bele eggy pöccre indul hidegen melegen ! repedés nincs az úszóházon ! foggalmam nincs mivan vele!
Üdv
Az a helyzet, hogy egy kis apróság is elég hogy ne induljon el a gépezet.
Amit eddig láttam hiba leírásodat az lehet, teflon gyűrű elégése, vagy el van szennyeződve a porlasztója(levegő injektor), a folyásos gond meg valami tömítetlenség, vagy esetleg hajszál repedés az injektor műanyag házán(erre is volt példa nem is egyszer).
Ez utóbbi okozhat gyertya kormolást, kis olajos folyásokat a ház körül, és a későbbiekben nehéz indulást, mert ott szépen elveszik a kompresszor nyomása.

Olvastam vezeték szakadásról is, ha a benzin befecskendezőnek szakad meg a vezetéke menet közben, akkor elég a teflon gyűrű a szép lassan elszegényedő keverék végett, ez nem tetszik a levegő injektornak sem.

Természetesen először illik minden alaposan átnézni, kompresszió, kompresszor, csövek, „O” gyűrűk.

Ha a nyomásszabályzó alsó kupakjába benzin van, az nem feltétlenül nyomásszabályzó hiba.
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne ma vettem egy Aprilia Sr robogót 95-ös évjárat 6500 km és az volna vele a bajom hogy nemakar kipörögni 30-40 km/h max amennyit megy ez mitől lehet? Várnám mielőbbi válaszotokat Üdv: Szabolcs email: Szasza1994@indamail.hu
Egy yamaha MINT-hez igen:-)
Na megvan a hozzászólás:-))

SZÓVAL TE (CONAIR) volt akivel dumáltunk a karbiról.

Tehát a kérdés: MEGVAN MÉG? Mert most nagyon aktuális.....
Miért sok a 17,5-es?
Nem nagyobb - kisebb kell........ 12-es
Helló!N.S.Mondta hogy esetleg tudnàl segíteni.A injektor és a hengerfej között szivàrog a benzin.Most éppen a motor sem akar menni kormolja a gyertyàt is.Most véletlenűl benidúlt de ràngatott ezerrel inkàbb hagytam.Azt mondta cserélni kéne a henger és az injektor között az o gyűrüt.
Köszi!
Kinter 50-60 körül csinálta,de úgy tudom már nem foglalkozolik vele.
Ha benzicsövek rendben vannak,és abilinvsek is,akkor az injektorfejen levő O-gyűrűk cserések.Érdemes a teflongyűrűt is cserélni.Keresd zoz11-et szerintem ő tud segíteni.
Ditech-ket mennyiért alakítanak àt karbisra?Nem tudja valaki?