Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az biztos, hogy nem tesz jót az a sok trutyi. Az az érdekes, hogy van olyan ami csont száraz, mint pl a sajátom is, pedig megy télen nyáron, sokszor kíméletlenül.

Azok a képek érdekelnének.

Én is fúrtam már nagyobb menetet próbaképpen, DCR 12mm es menetű gyertyához. Annyit változott a helyzet hogy pár100 kilométerrel többet ment el, de elkezdte azt is kormolni.
Amúgy ha jó hő értékű a gyertya és minden más is passzol, akkor a gyertya szigetelőjének szinte fehérnek kell lenni. Ha már erősebben kezd barnulni akkor már többet kap valami miatt.
Nem.ugrik szét semmi,de ha már itt elakadsz inkább bízd szerelőre.Nem sértés képpen,de nem annyira egyszerű a robesz hajtása,ha nem ismered.
Kösziii szépen a segítséget ! Akkkor biztosan az lessz ? Ha leveszem a deknit nem ugrik szétt valami?
Apropó srácok.Nincs vkinek 0,3-as karbonlapja telilapos membránhoz,esetleg táblás?
Egyy idős osztrák embernél volt nemsokat használtaa! 100% a km!
Épp akartam mondani,hogy ott vmi sántít.
Szinte biztos vagyok benne,hogy elgyengült a kontrasztrugód.Vegyél bele egy malossi fehéret,és ha már úgyis szét ban szedve ellenőrizd a görgők,szíj állapotát.Ja,és kapd szét a hátsótárcsát és zsírozd meg a csapokat,vezetőnútokat.
Álmodozzál csak, hogy egy '95ös robogóban 6500van
Minden eredeti gyári bent! 6500 km van bent!
Nem autómata szivatós! Kézi a kormánynál van! Az egész karbit kipucoltam,kompresszorral kifujattam mindent!
Nem eredeti della,utánzat,de tökéletesen műkődik,nincsenek benzinszint problémák,mint pl.a motoforce karbiknál.Most vettem le a saját gépemröl.mert kaptam munkadíjként egy eredetit.Egyébként 6+posta az ára.Nem muszály,eladnom előbb utóbb úgyis beépül balamelyik szervizelésre váró gépbe.
Eddig ment így ahogy van?Szerintem elgyengült a kontrasztrugód vagy nehezek a görgők és hirtelen elvált a moci leesik a fordulatszám és nem tudja felküzdeni magát az optimális fordulatra.
Csak kíváncsiságból menyiért adnád a detorlo 17.5t?
Az automata szivatót le tudod ellenőrizni.Kiveszed adsz neki 12V-ot aksiról és 1-2percen belül kijjebb kell jönnie lassan 3-4mm-t.Ha jár a moci folyamatosan kapja a delejt és zárva marad.Elvileg kapcsolósra is megcsinálhatod,ha.rákötöd az aksira.Csak ne felejtsd el bekapcsolni.
Ha nem jött volna össze akkor kaptál volna tőlem egy másik hengerfejet gombokért.
Igaz onnan is lehet némi benya a kupakban.Ellenben én az emulzió leválasztása érdekében raktam egy olaj-vízleválasztót a kompresszor és az injektor közé,amíg még ditech volt a gép.Ne tudd meg mit fogott meg.Nem hiszem,hogy az a trutyi kell az injektornak és a hengernek bárhogy párolog is el.Egyébként ban egy gyári megoldás is a kondenzvíz lefúvatására,amit asszem az ecu vezérel a kupak alján egy mágnesszelepen keresztül.Ha érdekel megkeresem róla a képeket,de csak holnap,mert most 22-ig melóban vagyok.
Szóval akkor romlik el a szívató ha az a zselés anyag tönkremegy benne. Amúgy nem drága.
Az elektromos szívatóban egy olyan anyag van mint a termosztátban Elektromos áram hatására átmelegszik és összehűzódik vagy kitágul de a lényeg, hogy csak gyújtás ráadása után működik.
Én a helyedben lehet rámennék erre posta is benne van. Lehet, hogy lehet alkudni egy is egy aprót:
Vatera, kézi, 12-es karb.
Hamar be fogja hozni árát.
Én csak abbol a megfontolásból választottam ezt a megoldást mert mikor megvettem az új gyertyát(még a régi méretűt) és mielőtt belecsavartam a hengerbe lepróbáltam. Már akkor új állapotában a gyertyatőnél szikrázott. összehasonlítottam egy normál gyertyával és a méretbeni különbözőségekben láttam a megoldást. Az esztergályos ügyes volt és csak 1500ft-ba került.
Fórumtagoknak lett volna valami akció. Egyébként ha jól emlékszem 8-ért ment el postástól.
Jóbarát az ilyen hozzászólásokat nem szeretem:
"Ha olcsóbbért, akkor bekaphatod:-)))))"

Smiley-val sem. Neked is felajánlottam.
Ha olcsóbbért, akkor bekaphatod:-)))))
5-öt adtam volna érte Én is akkor:-)))


Ok, no problemo. Keresek máshol.
De a kérdésre tudsz válaszolni akár?
Az automata szívató "miben" automata? Azt látom a képeken, hogy van egy 2 vezetékes csatija.....vagyis áramot kap.
Ha áramot kap, akkor gondolom valami mágnesszelep.

Szerinted műxik simán egy kapcsolóval is?
Mert ugye nem kell aoz PC, hogy vezérelje. Amennyire a kart kiszoktam húzni, addig bekapcsolom a kapcsit...majd lekapcsolom mikor nem kell


Működne így is?
Nekem volt ilyen, mert egy marha csavart egy másik menetet a hengerfejbe. Így nagyobb lett a furat egy kicsit. Olcsóbb a gyertya és kevésbé érzékeny. Jó átalakítás.