Az biztos, hogy nem tesz jót az a sok trutyi. Az az érdekes, hogy van olyan ami csont száraz, mint pl a sajátom is, pedig megy télen nyáron, sokszor kíméletlenül.
Azok a képek érdekelnének.
Én is fúrtam már nagyobb menetet próbaképpen, DCR 12mm es menetű gyertyához. Annyit változott a helyzet hogy pár100 kilométerrel többet ment el, de elkezdte azt is kormolni.
Amúgy ha jó hő értékű a gyertya és minden más is passzol, akkor a gyertya szigetelőjének szinte fehérnek kell lenni. Ha már erősebben kezd barnulni akkor már többet kap valami miatt.
Szinte biztos vagyok benne,hogy elgyengült a kontrasztrugód.Vegyél bele egy malossi fehéret,és ha már úgyis szét ban szedve ellenőrizd a görgők,szíj állapotát.Ja,és kapd szét a hátsótárcsát és zsírozd meg a csapokat,vezetőnútokat.
Nem eredeti della,utánzat,de tökéletesen műkődik,nincsenek benzinszint problémák,mint pl.a motoforce karbiknál.Most vettem le a saját gépemröl.mert kaptam munkadíjként egy eredetit.Egyébként 6+posta az ára.Nem muszály,eladnom előbb utóbb úgyis beépül balamelyik szervizelésre váró gépbe.
Eddig ment így ahogy van?Szerintem elgyengült a kontrasztrugód vagy nehezek a görgők és hirtelen elvált a moci leesik a fordulatszám és nem tudja felküzdeni magát az optimális fordulatra.
Az automata szivatót le tudod ellenőrizni.Kiveszed adsz neki 12V-ot aksiról és 1-2percen belül kijjebb kell jönnie lassan 3-4mm-t.Ha jár a moci folyamatosan kapja a delejt és zárva marad.Elvileg kapcsolósra is megcsinálhatod,ha.rákötöd az aksira.Csak ne felejtsd el bekapcsolni.
Igaz onnan is lehet némi benya a kupakban.Ellenben én az emulzió leválasztása érdekében raktam egy olaj-vízleválasztót a kompresszor és az injektor közé,amíg még ditech volt a gép.Ne tudd meg mit fogott meg.Nem hiszem,hogy az a trutyi kell az injektornak és a hengernek bárhogy párolog is el.Egyébként ban egy gyári megoldás is a kondenzvíz lefúvatására,amit asszem az ecu vezérel a kupak alján egy mágnesszelepen keresztül.Ha érdekel megkeresem róla a képeket,de csak holnap,mert most 22-ig melóban vagyok.
Az elektromos szívatóban egy olyan anyag van mint a termosztátban Elektromos áram hatására átmelegszik és összehűzódik vagy kitágul de a lényeg, hogy csak gyújtás ráadása után működik.
Én csak abbol a megfontolásból választottam ezt a megoldást mert mikor megvettem az új gyertyát(még a régi méretűt) és mielőtt belecsavartam a hengerbe lepróbáltam. Már akkor új állapotában a gyertyatőnél szikrázott. összehasonlítottam egy normál gyertyával és a méretbeni különbözőségekben láttam a megoldást. Az esztergályos ügyes volt és csak 1500ft-ba került.
Ha olcsóbbért, akkor bekaphatod:-)))))
5-öt adtam volna érte Én is akkor:-)))
Ok, no problemo. Keresek máshol.
De a kérdésre tudsz válaszolni akár?
Az automata szívató "miben" automata? Azt látom a képeken, hogy van egy 2 vezetékes csatija.....vagyis áramot kap.
Ha áramot kap, akkor gondolom valami mágnesszelep.
Szerinted műxik simán egy kapcsolóval is?
Mert ugye nem kell aoz PC, hogy vezérelje. Amennyire a kart kiszoktam húzni, addig bekapcsolom a kapcsit...majd lekapcsolom mikor nem kell
Nekem volt ilyen, mert egy marha csavart egy másik menetet a hengerfejbe. Így nagyobb lett a furat egy kicsit. Olcsóbb a gyertya és kevésbé érzékeny. Jó átalakítás.
Azok a képek érdekelnének.
Én is fúrtam már nagyobb menetet próbaképpen, DCR 12mm es menetű gyertyához. Annyit változott a helyzet hogy pár100 kilométerrel többet ment el, de elkezdte azt is kormolni.
Amúgy ha jó hő értékű a gyertya és minden más is passzol, akkor a gyertya szigetelőjének szinte fehérnek kell lenni. Ha már erősebben kezd barnulni akkor már többet kap valami miatt.