Nem nem.... Akkor nem te, hanem valamelyik haverod dobta ide be elsőre 8500-ért majd 6500-ért.... (mindjárt megkeresem)
Még vicceltem is hogy majd ha 5000 lesz akkor megveszem.
No most van idő és pénz....szóval kellene.
AKI OLVASSA és visszakeres (ez kb február vége volt) akkor KELLENE!
Az automata szívató hogy a rákba működik?
Kap egy kis feszkót és behúz egy relé a szisztéma?
Mert kell nekem egy 12-es karbi, de a neten egy rakás automatát találok - ellenben ez egy yamaha MINT-hez kellene, ami eddig manuális. De ha a működése ennyi, akkor ugye egy darab kapcsolóval megoldom oszt jó napot....
Tehát?
Amúgy ha van valakinek sima, vagy automata - az szóljon mert vevő lennék egyre mihamarabb.
Hàt sajnos nem talàltam hozzà megfelelő kulcsot.Viszont azt figyeltem hogy a 4-5 inditàs utàn elkezd fojni a benzin az injektor és a hengerfej illesztésénél pont középen.Gondolom ez nem túl jó...Egyszer beindúlt de csak ràngatva ment így ink hagytam.Ezen egy új gyertya segítne vagy egészen màs lehet a gond?
Lehet hülyeséget kérdezek az injektor kupakjàt 3 csavar fogja arra gondolsz ugye?Bocs de ehez nem igazàn értek még inkàbb kérdezek mint marhasàgot csinàljak.
Köszi a válaszokat, de megnéztem, hogy mennyire kompatibilis a kettő. Sajna a morinis ditech főtengelyt nem lehet beletenni a karbis házba mert nincs kiképezve rajta az olajszivattyú fogahajtása.!
Hello!
Lemértem egy 98 utáni katana főtengelyt és minden mérete egyezik a ditech főtengőével.Így mivel ez is karbos morini blokk,ezért a karbis morinis sr és a ditech főtengely csere megoldható,ha a ditech is karbis lesz.(a karbis főtengőn ugye nincs rajta a kompresszort meghajtó excenter)
Lefelé áll a gyertya a morininél és a piginél is.A benzin viszont mindig a kupakon fog lecsöppenni,mert az van legalul.Benzincsövek állapotát bilincseit is ellenőrizd.
Azt nem is mondtam hogy benzin szivàrgàst vettem észre és szerintem az injektor felől pon amit írtàl attol a kis fedéltől.Nem tom ez melyik blokk de a hengerfej lefelé àll alúlró kell a gyertyàt kivenni.
Légtelenítsd le a féket,közben figyelj a fékterzályra nehogy kifogyjon a folyadék,mert akkor kezdheted előröl.Esélyes,hogy a tartálynál fáradt meg a munkahenger,felujítószettet neki.
Elfáradt a fékfolyadék, vagy kopott a betét.
Nekem még vígan volt a fékbetéten, de ugyanazon féktávok mellett majdnem belepuffantam az autókba a pirosnál, egyik pillanatról a másikra ... fogni, fogott csak nem úgy ... ha minden klappol, akkor ennek a kettőnek lehet nyűgje.
Itt egy kép a cseréltről ... garantálom, hogy ezt a magyar ember 95%a simán lekoptatta volna mielőtt újat vesz. Persze lehet nincs igazam és nálam nem stimmelt valami Azt tudom, hogy csere után újra úgy harapott ahogy kell ...
Tárcsafékes a rallymnak az első fékje és olyat csinál hogy elpuhul nem fog semmit de mindig csinálja csak néha. Kiszedtem a tárcsa betétet
nem olajos nincs semmi baja mitől lehet ez?
Majd még a fék karnál megnézem elegendő-e a fékolaj de biztos meg van a szintje.
wvg :
Ezt viszont nem sokan látták ... rallyban induló Ladára került volna és a támogató cégnek készült. Azért nem valósult meg, mert mocskos drágán vállalták volna az elkészítését
Ha van ilyen kasztnid, akkor jó munkát
A lengővilla a nagy falat, azt meg akarom csinálni MDF-ből, hogy pontosan illeszkedjen... az alapján el tudsz vele szöszölni. Ki van mérve kb.normálisan, de biztos ami biztos. Ilyen alap dolgok, hogy dekopir és társai azok vannak .... dobok majd mailt, nem akarom itt szétcsapni már a topikot.
Ha érdekelte a srácot a szimulátorozás, akkor nem kizárt, hogy látta ezt a dizájnt. Mutogattuk egymásnak azért a friss fényezéseket ... de komolyan meglepett, hogy látom egy RC-n
Még vicceltem is hogy majd ha 5000 lesz akkor megveszem.
No most van idő és pénz....szóval kellene.
AKI OLVASSA és visszakeres (ez kb február vége volt) akkor KELLENE!
Az automata szívató hogy a rákba működik?
Kap egy kis feszkót és behúz egy relé a szisztéma?
Mert kell nekem egy 12-es karbi, de a neten egy rakás automatát találok - ellenben ez egy yamaha MINT-hez kellene, ami eddig manuális. De ha a működése ennyi, akkor ugye egy darab kapcsolóval megoldom oszt jó napot....
Tehát?
Amúgy ha van valakinek sima, vagy automata - az szóljon mert vevő lennék egyre mihamarabb.
Keversz valakivel
Egy karbi árusra emlékszem az elmúlt hetekről, Ő pedig ITT is itt van az 1954hsz-ben Remélem ezt kerested
Neked volt eladó karbid pár hete?
Megvan még?
Le fogom légteleniteni biztos ott lesz a hiba.
Lemértem egy 98 utáni katana főtengelyt és minden mérete egyezik a ditech főtengőével.Így mivel ez is karbos morini blokk,ezért a karbis morinis sr és a ditech főtengely csere megoldható,ha a ditech is karbis lesz.(a karbis főtengőn ugye nincs rajta a kompresszort meghajtó excenter)
Nekem még vígan volt a fékbetéten, de ugyanazon féktávok mellett majdnem belepuffantam az autókba a pirosnál, egyik pillanatról a másikra ... fogni, fogott csak nem úgy ... ha minden klappol, akkor ennek a kettőnek lehet nyűgje.
Itt egy kép a cseréltről ... garantálom, hogy ezt a magyar ember 95%a simán lekoptatta volna mielőtt újat vesz. Persze lehet nincs igazam és nálam nem stimmelt valami Azt tudom, hogy csere után újra úgy harapott ahogy kell ...
nem olajos nincs semmi baja mitől lehet ez?
Majd még a fék karnál megnézem elegendő-e a fékolaj de biztos meg van a szintje.
OFF
wvg :
Ezt viszont nem sokan látták ... rallyban induló Ladára került volna és a támogató cégnek készült. Azért nem valósult meg, mert mocskos drágán vállalták volna az elkészítését
Ha van ilyen kasztnid, akkor jó munkát
ON
Az nagy baj ha a blokkból hiányzik a két vezetőhüvely?
Ha érdekelte a srácot a szimulátorozás, akkor nem kizárt, hogy látta ezt a dizájnt. Mutogattuk egymásnak azért a friss fényezéseket ... de komolyan meglepett, hogy látom egy RC-n