Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok ... én mindig azt hiszem, hogy haragszol, vagy valami bajod van a másikkal
Azért nem szívesen, mert ez most ilyen igazi válaszút .... ha belekezdek akkor már nincs visszaút, és teli lesz a garázs is a negatív és pozitív formákkal. Elviekben minden klappol, már amennyire az egy keménypapír sablonozásból és képmókolásból kiderül ... a következő fázis lenne az idomokra felvinni a plusz anyagot és becsiszolni formára, hogy le lehessen venni a mintát. Aztán egy kompozit anyagot összerakni aminek a külső része olyan sejtelmesen "négyzethálós" .... de lényegében minden kapna egy kis boost-ot ... az ülés alatti "légbeömlő" talán még túl nagyot is. A hasidom alacsonyabb lenne, stb
A fémforgácsoló meló áll a hátsó kerébe való fészekből, az abba illeszkedő kúpból, kormányvégsúly ami egyben tükröt is tart, lengővilla, féknyereg tartó konzol / valami 4 dugóshoz / stb ...
A térhálós motortartó keret nincs még lerajzolva...
Sorolhatnám még egy ideig, de amíg nincs nekiugorva a lényegi melónak ez csak
Maga a forma volt az ami nehezen akart összeállni, de annak buktatóiról már írtam ezelőtt ... nem egyszer volt, hogy csak néztem napokat és vakartam a fejem, most ez egyenlőre tetszett is. Kéne pár arc, akik kenik vágják legalább valamelyik részét a dolognak, mert gyakorolni lehet üvegszálon, de elviszi az időt a tényleges munkától .... pénz, idő, energia, de megtanulnék ezzel vagy 3 szakmát mire vége.
Na és akkor még mindig csak egy DR dudorogna benne
Többet nem offolok vele srácok, bocs ... nem akarom elvenni a helyet a műszaki problémák megoldásai elől
Persze,hogy nincs baj!
Rossz szokás.
Pont helyett írom
Nákam is elkezdődött a tavaszi szálkásítás(télen tömegnövelés volt-sikeres-7kiló feljött).
Gyári fogaskerekek ferdefogazásúak,ha nincsenek megkopva teljesen némák(szinte).A hosszú áttételek egyenes fogazásúak,így lehetnek hangosabbak,de nekem amikor benn volt a malo primer nem vettem észre.
Átalakításokról nem csöpögtetsz valami infót?
Mond már el nekem, hogy miért kell ordítani / ! / tőmondatokban
Nincsen semmi baj
Nem!
Melózni járok vele!
Csak nincs autóm!
Így most neki mennie kell!
Befogtad futárkodni
Mindjárt beérlek Pedig mikor szétmentünk 95-ről ugrottam le valami 70pár kilóra ... Nekem is fütyül a végáttétel ... elég keményen, de nekem nem tűnt fel, csak miután olajat cseréltem benne full synt Castrolra ... felvételen olyan volt mint egy egyenesfogazású váltó.
Olvastam olyat, hogy lehet ilyen hangja a hosszúra cserélt áttételnek is ... ez baromság lenne és nem kéne fütyülnie egyáltalán ?
Menet közben viszont nem rémlik, hogy hallottam volna
Bár 1 gondom van még!
Esetleg nem tudna valaki segíteni,hogy honnan tudom beszerezni?
Szükségem lenne az sr en az akku felett található szerszámtartó kis műanyag tálcára!
Helló.
Old-om a héten elkezdte a melót.
Jelentem hibátlanul végzi a dolgát.
1-2 elázás sajnos megvolt
Ma megjött a belevaló hőszenzor kicseréltem és még ez is működik.
Viszont holnap lebontom a vázgyanus kör SR-t.
Kíváncsi leszek milyen meglepiket tartogat nekem.
A feka nekem a kellemes kategória.(Kinter,már próbálta,azóta picit jobb a fúrás új dugó hatására)A bordó(mivel high-end konfig kb20 pacival)nekem a kis kerekeivel már picit félelmetes.Nem nagyon tudsz annyira előre dűlni rajta,hogy induláskor a földön tartsd az első kereket.(pedig nem vagyok pehelysúlyú a 90kilómmal)
Üdv
Az a helyzet, hogy ha max pár napon belül nem tudnak rá konkrét választ adni, egy ilyen helyen, a hibára és az árra akkor ott már a szakértelem valószínűleg hiányzik.
Ilyenkor jön a találgatás, ami vagy nagy költséggel jár, vagy pedig vissza kap az ember egy összetákolt valamit, amit meg, nem győzni utána javítani.
Sajnos ez tapasztalat, mert nem egy gép került már ide ilyen olyan szervizekből.
Az a meglátásom, hogy szinte országos szinten csak pár ember, vagy szerviz van aki normálisan tisztességesen tudja ezeket javítani, és ezért fél mindenki ezektől a motoroktól, mert sokszor csak a gányolás és a találgatás megy. Ha meg lenne csinálva normálisan, akkor hosszú távon üzembiztos kis szerkezet, ezt tapasztalatból mondom, én is ilyet hajtok, meg egy pár már kiment a kezeim közül.

Az a helyzet hogy akinek van tapasztalata, meg természetesen megfelelő szerszámai műszerei hozzá, akkor max egy délelőtt alatt meg van a hiba. Én azért szoktam „húzni” a javítási időt, mert mikor elkészül egy ilyen szerkezet, akkor befogom párnapos normál használatra, és ha még véletlenül van valami nyűgje akkor nálam adja ki, és így a végén nyugodtan adom át a tulajnak.

Húúú ez most hosszúra sikeredett…

Jha még annyi, hogy én karburátoros gépeket nem is javítok, csak extra esetekbe.
Pigi blokknál jellemző a végáttétel visítása.Cseréld,le az olajat(75W-90),ha ezután is visít,akkor csere vagy hozzászoksz.Esetleg elhozhatod hozzám átnézem szívesen.Kazincbarcika nincs vészes távolságra.
Amúgy a tieid hogy gyorsulnak?Hogy mennek?
A tűt megpróbálhatod,de feljebb emelni(tehát a rajta levő zégert lejjebb).Bár elméletileg a tű tőgázon már nem játszik(gyakorlatilag mégis befolyásol egy kicsit).Ha nem jön be vissza és mehet bele a 90-es fuvi(érezni fogod ha sok).
Most állt el az eső nálunk mentem is vele többet!Beállítottam a csavart fél fordulatonként és másfelet kellet betekernem és jó ha kisfordulatnál is ráhúzom nem gondolkozik felpörög,ez jó lett!
Viszont szerintem is kicsi lesz a 80as fúvóka mert ha elérem a 70et 2-3 at gondol mintha elfogyna a benzin és amikor helyreáll megy tovább mint a golyó!Sajnos 85 öst nem vettem mert nemvolt készleten 90es viszont van beletegyem?
Ohh most jut eszembe a subert tűt mág nem is állítottam lehet lentebb tegyem még azt megoldódhat?
Már halottam ilyet én is hogy állt a motor a szerelőnél és közben lett vízhűtő meg minden baja!Gondolom a tiédből csinálják meg sajátjukat,rokonét ismerősét neked meg megy a számla!Ne így legyen de ez gyanús nagyon!Vidd haza ha tudod!
Üdv mindenkinek! Nemrég vásároltam egy Aprilia SR 50-est (karburátoros, elől-hátul tárcsás, vízhűtéses, 2006-os modell). Olyan problámám akadt a géppel, hogy elérem a 30km/h-ás sebességet és elkezd vmi visító hangot kiadni. Minél gyorsabban megyek annál jobban hangosodik ez a hang.
Ha valaki tapasztalt már ilyet, vagy ha tudja is mi lehet ez, akkor legyetek szívesek segíteni mert tudom mi lehet a gond.
Próbáltam segítséget kérni a miskolci Aprilia szervíztől, de szarnak az emberre és nem segítenek.
Arra nem voltak képesek, hogy megmondják milyen gyertya kell bele...
Előre is köszönöm a segítséget.
Ui:
Nem akarják lecserélni az egészet csak
-MiszterBaszta- linkjén az áraknál nem igazodtam ki, azért kérdeztem hogy ugyan az-e.
Hát köszönöm a gyors válaszokat! Levert a halál vize az biztos! Levegő injektor hibásodott meg. Mindegy, felhívtam őket, hogy mondjanak már valami konkrétat, mert nem akarom én minden áron megcsináltatni. Erre azt mondta akivel beszéltem hogy pontosat nem tud mondani de 20körül kell lennie, annál nem lesz lényegesen több. Hál Isten! (amúgy márkaszervizben van ott talán értenek hozzá, de ha jövőhéten sincs eredmény megyek személyesen) Csodálatos dolog ez a ditec! Tényleg rémálom tud lenni, kár hogy elsőnek beleszerettem, utána meg utánaolvastam. Hiba volt. Köszönöm még egyszer! Most már sikerült lenyugodnom...
Én ahelyedben gyorsan elhoznám onnan.Injektorfej ritkán romlik el az egész,viszont minden része tesztelhető+ a kompresszor is.Ha nincs hozzá meg a megfelő tapasztalatbés felszerelés,akkor az egyik lehetőség a karbisra alakítás,vagy beszélj zoz11 nevű fórumtársal,őotthon van a témában és valszeg nem csak találgat,így nem megy rá a bugyid a javításra.
Az injektor fej nem egyenlő a levegő injektorral. Szomorú ha az egészet le akarják cseréltetni, mert az egy laza 100-as (+munka). Ne költs rá ennyit, semmiképp. Az injektorfej több részből áll. Nehogy már kicseréljék az egészet, mert mentem lesz.....pom magam. Minek kezdenek bele, ha fogalmuk sincs az egészről.
A helyedben megnézném személyesen hogy mit művelnek a géppel. Ha már 35 ezerrel kezdték, aztán mégiscsak egy 2e forintos tömítés ment tönkre, mostmeg injektor fej kell... Hát na. Talán eldönthetnék hogy mi a baj és értesíthenének róla. Gyanús nekem hogy fogalmuk sincs mi baja a gépnek. De ne nekem legyen igazam.
tehát akkor injektor fej= levegő injektor?

amúgy köszönök minden választ!
hali!
Valakinek tapasztalata erről ?