bevittem szerelőhöz, azt mondták nincs kompresszió, 35eft gyűrűzés stb. Rá két hétre felhívtam, mert már rég nem jelentkeztek azt mondták csak valami tömítőgyűrűnél ment el a kompresszió, arra várnak még olcsóbb is lesz. Ma felhívtam őket már egy hónapja ott van a gép, most már levegőinjektor. És most azon parázok hogy jóval több lesz mint amit elsőnek mondtak. Pont azért, mert ha minden szarsággal baj van akkor egyszerűbb áttenni karbisra.... Még sok hozzászólásod is olvastam visszamenőleg.... Viszont azt gáznak tartom ha nem hívnak előtte fel h elmondják h mi van. Nagyon remélem hogy lépik nagyban túl az árat amit elsőre mondtak. :S
Na azt hiszem összeállt minden terv .... kivitelezni vagy fél év folyamatos meló és 2 zsák lóvé. Nehéz a gyantát kezelni 0 előképzettség nélkül, pláne a laminálandó alapanyagot, de én még csak ehhez hasonlót sem láttam eddig sehol
Persze a külső kb. 36x mutatna többet mint amit motorikusan tud Azt hagy ne mondjam, hogy ha föllöknének valahol, akkor lehetne újrakezdeni az egészet
Sok mindentől függ ... én használtan vettem a kipufogót.
Nem tűnt gáznak a felülete... akkor
Miután ledurváztam előjöttek a hibák is, szóval nekem 160-320-600-800-1000-1500 ... közben a narancsbőrből nem tudtam kicsiszolni a rozsdát, így rozsdamarózatam vagy 6x ... 3óránként újrakenve. Aztán csiszolhattam újra ... lehetne ez sokkal szebb is, de megmondom őszintén, volt hogy a francba kívántam az egészet és megbántam párszor, hogy egyáltalán belekezdtem. A dob előtti kanyarhoz hozzá sem lehet férni rendesen, a könyöknél is érdekes ez a kézzel való nyammogás .... szóval én fullpolírt akartam, de megítélésem szerint az alapanyag nem volt rá alkalmas, így ilyen lett... többször nem éreztem az ujjbegyeimet és megelégedtem ennyivel Ha frankó állapotú a kipufogód, akkor megéri rottyra csiszolni, ha nem olyan tuti, akkor "sírni" fogsz közben Egy újnak mondjuk simán nekiállnék újra. Nem mondom, hogy megbántam, de örülök hogy túl vagyok rajta ... nem utolsó sorban jóval drágább lett így a dolog, mintha ráeresztem a feketét minden szarakodás nélkül. Papírból is elment egy csomó, de az nem egy összeg, a fekete hőálló 800C-ig hőálló ... ez 3000körül rémlik, a lakk meg 3500körül volt.
Kezdj bele, de elleszel egy ideig
Hát volt türelmed nem kicsi!
Nem tudom nekem lenne e de nem hiszem bár átmegyek rajta fúrógéppel,drótkefevéggel úgy is utána nekiállok csiszolni hányas papírokkal?Nem lesz sok apró karcos?Majd lakkal lefújom és ilyen lesz?
A felfogatástól számolva a második szelet után hőálló fekete ment rá, mert a büdös életbe ki nem csiszoltam volna kézzel a "narancsbőrt", de a hármason látszik a "váltás". Aztán arra a rétegre ment telibe a lakk
Az első nem az én képem, de kb ilyen volt a kiindulás. A kettes lakk előtt, a hármas lakkal. Nekem annyiból volt "könnyű dolgom", hogy a robi szerelőnél volt amíg szarakodtam vele
Ja a tegnapi ukránok mindent visznek nálam,nem tudod hová valósiak lehetnek mert komolyan gondolkodom hogy kinézek arra én is!Én se nagyon szeretem ha mind két gumim kopik de pszt
Ja a két tükröt hogy rögzítsem meg?Nem a csavarnál hanem ott rögtön a tükörnél ahol a műanyag a műanyagon kanyarodik mert ezt már nem bírja behajlik"tényleg eszméletlen a gyorsulása kb a 4szerese mint amikor megvettem"
Amúgy kösz a segítséget nagyon sokat segítettetek nekem én sose értem volna el eddig a robogón!
Jó minőségű hőálló feketével ... de eljátszhatod azt is amit én : ha már úgyis lent van, akkor 1hét alatt ki lehet polírozni, aztán mehet rá szintén jó minőségű hőálló lakk
Ja a nyerő beállítás a régi variátot 4gramos görgökkel a sárga malossi rúgó a gyári tárcsán mallossi kuplung a lila rúgókkal.
Még nem állítottam a csavaron de a sportkipufogó végét leszedtem mert nagy volt a hangja nagyon.A gyapotot újratömtem mert már alig volt benne és tiszta kemény volt és olajos,közben észrevetten ilyen kis kokszdarabokat benne leszedtem az egész rendszert a könyöknél rendesen be volt kokszosodva az egész elvittem lánggal kiégettük az egészet.Bőven jött belőle.
Most mivel fessem le szerinted mert így nagyon csúnya?
Viszont amit most művel a gép"mondanom se kell ugye hogy a 2T nek a gázáramlás ugye a lelke" gyorsulásnál nem sok kell hogy emelje magát de ha megrántom emeli rendesen ahogy kell a végsebessége pedig felment 95re
Megrendeltem a 4.5ös görgöket de csak szerdára jön meg
Próbáldd meg nehezebb görgőkkel,ha a gyorsulás ok,akkor még lehet elbírja.Nézd meg a hátsótárcsád kinyílik e teljesen,és szedd szét egy kis hőálló zsír nem árt neki.A kuplung meg tehetetlenségénél fogva csak később zár vissza(nálam pl. 20-ig fog).
Helló!Újra itt lennék.Ha emlékeztek rám,akkor egy aprilia sr 50 léghűtéses mocim van és az a gond,hogy nem megy.Megjött végre amit rendeltünk 3 hetet vártunk rá.Cserélve eddig:6 gr görgő,szíj,sárga kontrasztrugó,közepes gyári kuplungrugó.Nem megy 55-60nál jobban!Leszedtük a hézagolást akkor csak minimálisan ment jobban.Megnéztük a kuplung nem zár vissza csak pörög a kerék mint az állat,viszont nagyon hamar gyorsul csak kevés a vége.Nem tudjuk mit csináljunk vele.Már egyre jobban mérgelődök,kesergek mivel mindjárt itt a tavasz és moci nincs még.Sajnos a környéken nincs egy normális szerelő!Gondoltuk esetleg furatni kellene?14e km van benne.Tanácstalan vagyok.Vélemény?Előre is köszi!
Nekem az egész csak azért a szűrőért kéne
Lyukat tehetnék erre is ...
Mind1, nekem már csak ilyen eszetlen dolgaim vannak, na meg sok olyan amiről nem "beszélek" ....
Vegyél 4,5-öst,és keverd a 4-essel.
Ha alapról nehezen pörög fel,az azt jelenti hogy picit fulladós,azaz elszegényedik?Ha igen csavarj beljebb az alapjárati levegőcsavaron egy felet és próba.(légszűrő felőli süllyesztett csavar)
pl. http://www.jofogas.hu/somogy/D...
Persze a külső kb. 36x mutatna többet mint amit motorikusan tud Azt hagy ne mondjam, hogy ha föllöknének valahol, akkor lehetne újrakezdeni az egészet
Mennyibe kerülhet egy levegő injektor fej?
Aprilia sr50 ditech-re?
Nem tűnt gáznak a felülete... akkor
Miután ledurváztam előjöttek a hibák is, szóval nekem 160-320-600-800-1000-1500 ... közben a narancsbőrből nem tudtam kicsiszolni a rozsdát, így rozsdamarózatam vagy 6x ... 3óránként újrakenve. Aztán csiszolhattam újra ... lehetne ez sokkal szebb is, de megmondom őszintén, volt hogy a francba kívántam az egészet és megbántam párszor, hogy egyáltalán belekezdtem. A dob előtti kanyarhoz hozzá sem lehet férni rendesen, a könyöknél is érdekes ez a kézzel való nyammogás .... szóval én fullpolírt akartam, de megítélésem szerint az alapanyag nem volt rá alkalmas, így ilyen lett... többször nem éreztem az ujjbegyeimet és megelégedtem ennyivel Ha frankó állapotú a kipufogód, akkor megéri rottyra csiszolni, ha nem olyan tuti, akkor "sírni" fogsz közben Egy újnak mondjuk simán nekiállnék újra. Nem mondom, hogy megbántam, de örülök hogy túl vagyok rajta ... nem utolsó sorban jóval drágább lett így a dolog, mintha ráeresztem a feketét minden szarakodás nélkül. Papírból is elment egy csomó, de az nem egy összeg, a fekete hőálló 800C-ig hőálló ... ez 3000körül rémlik, a lakk meg 3500körül volt.
Kezdj bele, de elleszel egy ideig
Nem tudom nekem lenne e de nem hiszem bár átmegyek rajta fúrógéppel,drótkefevéggel úgy is utána nekiállok csiszolni hányas papírokkal?Nem lesz sok apró karcos?Majd lakkal lefújom és ilyen lesz?
Amúgy kösz a segítséget nagyon sokat segítettetek nekem én sose értem volna el eddig a robogón!
Még nem állítottam a csavaron de a sportkipufogó végét leszedtem mert nagy volt a hangja nagyon.A gyapotot újratömtem mert már alig volt benne és tiszta kemény volt és olajos,közben észrevetten ilyen kis kokszdarabokat benne leszedtem az egész rendszert a könyöknél rendesen be volt kokszosodva az egész elvittem lánggal kiégettük az egészet.Bőven jött belőle.
Most mivel fessem le szerinted mert így nagyon csúnya?
Viszont amit most művel a gép"mondanom se kell ugye hogy a 2T nek a gázáramlás ugye a lelke" gyorsulásnál nem sok kell hogy emelje magát de ha megrántom emeli rendesen ahogy kell a végsebessége pedig felment 95re
Megrendeltem a 4.5ös görgöket de csak szerdára jön meg
Lyukat tehetnék erre is ...
Mind1, nekem már csak ilyen eszetlen dolgaim vannak, na meg sok olyan amiről nem "beszélek" ....
Ha alapról nehezen pörög fel,az azt jelenti hogy picit fulladós,azaz elszegényedik?Ha igen csavarj beljebb az alapjárati levegőcsavaron egy felet és próba.(légszűrő felőli süllyesztett csavar)