Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.

Elkezdtük motorgumikat árulni.
Mind új. 2012-2013as gyártás.

Rengeteg méretben, fajtában és stílusban.

Ha érdekel akkor adatlapomon van elérhetőség. Írj rám.
Nem akkor van amikor indul hanem pl 800as alapjárat odahúzom neki 1500 ig alig ér el utána 2000re már rendesen odaér és ott kezd el a kuplung dolgozni de onnét már kilő rendesen.A 4 grammos görgőből hogy csináljak 4.2est mert a 4,8-5ös már nagyon sok.Főfúvókát 85 vagy 90 est tegyek bele?
Azért nem találsz ilyet,mert azon f12-es dekli van,de top beömlővel.
http://noob.hu/2012/03/03/DSCN...
Ha nem néztem meg most 200 F12-t akkor egyet sem ...
Ezt az egyet találtam amin van műanyag rátét, de ezen sincs a szűrőnek hely Ha kapásból tudod melyiken van olyan, akkor megteszed, hogy belinkelsz egy olyat Köszi
Mi lett a nyerő beállítás?Végsebb csökkenés jelentős lett,próbálj kicsit nehezebb görgőt(tized grammok is számítanak).
Ha visszapöfög a légszűrőbe tőgázon,akkor még mindig kicsi a főfuvi.A nehezen felpörgés nem induláskor van,mert az lehet az alacsony kuplungolási fordulat.
Malaguti F12-es dekni van rajta,asszem 2004-től van ez a fajta.(majdnem top)
Jeeeee,meg van amit akartam igaz szét ment a kezem mert szétszedtem most 18szor de ez eszméletlen lett!KÖSZÖNÖM NEKTEK :) 0-70 ig úgy húz hogy el sem hiszem,84 lett a vége de az nem érdekel mert nagyot gyorsul!Igaz nem úgy mint a legelsőnél 20-30 ig mert az überelhetettlen nálam :)
Viszont a porlasztó gond még van szerintem mivel kicsit nehez pörög fel de utána jó és hallom amikor gyorsulok hogy kínlódik,pöfög de ez nem befolyásolja a gyorsulást ha meg szívatót rátolom akkor meg bekajál és nem megy úgy!
Emberek, ezen milyen dekli van
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ahogy én nézem a Top Turbo Coolernek más a formája, de lehet tévedek. Nincs ilyen nyitott dekli gyárilag valamin, ami jó nekünk ?
20forintot ki nem fizetek a Top-ért

Egy zsír kép a végére
A 30-nál fellépő gyorsuláscsökkenés a gyenge kontraszt miatt van.Beejti a szíjat.Gyertyából pedig mehet bele a BR8HS(ha rövidmenetes)vagy BR8ES(ha hosszúmenetes),nem nagy tétel és a kétütemű gyorsabban eszi mint a négy.Ezek Ngk gyertyajelölések,én még nem futottam bele hamisítottba.4000-renként én cserélem.
Ja amúgy 8-ast tettem Én mind a kettőbe.....

NGK Bpr8 vagy mi a neve. Az oldalon (link amit pár napja betettem) ott van
A gyertya egy örök kérdőjel.

Nem évre, hanem KM-re megy....hiszen a működés befolyásolja, nem az állás.
Nekem a Banditra 12.000-ret írnak, de 18-20.000ként cserélem csak akkor sincs semmi baja.
Asszony kocsijába már vagy 30.000km-óta bent van gond nélkül.

A jó gyertyákra a gyártó néha itt-ott 70-80.000-ret ír.
Ezt azért nem vállalom be, de biztos nem cserélgetek ész nélkül....

Szóval ha 2002 óta bent van, és mentek vele 2-3000-ret akkor az még semmi.....
Ja azt megnéztem nem csinál olyant a kis gáz visszatolásánál.A gyertának amúgy hány évet adsz?Mert ebben tuti hogy 2002nél régebbi a gyerta mert már én is ezzel vettem annó 2002ben mert a kis elkenődést megjegyeztem rajta.És a 70 eshez milyen típusút ajánlanál?
Van aki tudna segíteni?Gondolt ma egyet a ditech-kem és megàllt.Most raktam bele új gyertyát ment is vele eddig....Most kiszedtem és totàl kormos.Ràadàsúl a gyertyàtól kicsit arrébb olaj folyàs jelent meg.Ahogy néztem egy műanyag fedéltől jön de nem vagyok benne bizt.Beraktam a régi gyertyàt elindúl vele de aohgy lerakom a hàtsókerékre leàll,és nem is indúl.De ha vissza teszem ismét sztenderre megy megint.
Oké akkor mindent hagyok az eredetibe csak a nagy rúgót cserélem ki.Amúgy az a 20-30 ig való teljesítményt szeretném végig de hogy csak ilyen keveset élvezhetem akkor inkább ne :)
Malohoz meg nincs fémszínű kisrugó,tehát nem belevaló.
A karbi akkor egyenlőre kipipálva.Illetve még azt próbáld ki,hogy tőháztól egy picit engedd visszább a gázt,mert a túl nagy fuvi is okoz végfordulatcsökkenést.Én összeraknám az eredeti cuccaival a sárga kontrasztot berakva,mert gyanús,hogy az új hátsótárcsád nem nyílik ki teljese,vagy sok lesz az 5gr-os görgő.Először hagyd az eredeti kisrugókat is.
Ja és 75 nél nem nagyon pörög
80 as fúvókával kezdtem mivel a 74 még be is volt piszkolódva így egyből jó lett nem kell szívató csak indításnál tőgázon is teljesen jó,igaz nem néztem meg a gyertya színét egyenlőre.
Találtam egy aeroxból kiszedet malossi kuplungot tárcsával,sárga malossi rugóval viszont a kis kuplung rúgó fémszínü szerintem gyári
Variátort is megvettem bele mert csak 3500volt görgök kell mindennel!
Abban 6g os volt kevertem a 4 esel így van 5grammos benne.
Menet tulajdonsága i ezek lettek!
Már kis gázadásra is megindul utána vált 20nál és 30ig úgy megindul nem sok kéne és kiemeli magát de 30nál vált utána elmegy nagynehezen 60ig és megint vált utána pedig 75 nél vége megáll. 105km/h pedig csak állom már így!
Mi lehet,hézagoló nincs a variátornál mert nincs és nem is volt!6gramossal mit csinálna vagy a 4 essel?
Tudomásom szerint főtengely nem kompatibilis.A kisblokkfél biztos,hogy eltér a kipufogófelfogatásnál.
Rossz volt a kérdés! Most ditech-em van és egy karbis blokkot vettem!
Sziasztok!
Tegnap vettem egy Sr Morini blokkot.
Kérdésem, hogy a Ditech Morini blokkkjának alkatrészei mennyire kompatibilisek.? Gondolok itt a főtengelyre, a gyújtás felöli blokkfélre. Csak arra az esetre vettem hogyha át szeretném alakítani karbisra. Kaptam hozzá kábelköteget is.
Mégsem a fórumról van a cucc ...
Ő csak úgy linkelte
/ Persze minden előzmény nélkül, így : Ha valakit érdekel és a link az eladó oldalára /
Többet én nem mutatok neked semmit ... kipufogó kamu, teleszkóp félreértés Kurvára nem szeretek égni 60napos átfutással, meg előrekért pénzzel állítson kettőt a szemébe.
Az is milyen, hogy semmit nem fektet be, de a hasznot már rég elköltötte mikor megkapom a cuccost ..... és most ki is lépek, mert érzem, hogy kiborulok és sosem lesz vége az eszmefuttatásnak
egy új 107-es kuplungpofán hány mm-er ferodol van?
biztos kényelmesebb vele a masina csak a szállitásal van a baj elég körülményes.
Itt nyiregyházán a motoros boltba 6500-ért van gázos hátsó teló multkorába ajánlgatta nekem a srác vmi noname márka lehet majd lehet veszek egyet.
Ebay-ról igen olcsón lehet beszerezni alkatrészeket.
Én régebben nagyon sokat rendeltettem 1 sráccal!
Hát nem mondom,hogy probléma mentesek voltak a rendelések.
Pénzt sose buktunk de volt ,hogy vissza kellett utaltatni a lét mert nem nagyon tudták megmondani,hogy pontosan mikor jön a cucc.
Vigyázzatok az ilyen dolgokkal.
De aki ért hozzá és ismeri a szabályokat nem nagyon tudják átvágni..
De igen 60 nap elég gáz!