Szokásom:-)))
Így megmaradnak az okosságok, amiket nekem is mondanak, vagy Én derítek ki - és nem kell 28000x leírni.
A GS500-asomnál volt nekem is olyan élményem, mint itt a srácoknak - hogy szinte hetente, havonta kellett újra és újra leírni hogy milyen gyertya, olaj, hézag, hol-mit-hogyan.....
Meg lehet unni, de durván.
Így meg minden megvan, és csak egy link.
Én az összes motoromnál így csinálom már egy ideje....így ha valakinek kell, akkor megtalálja, vagy adom neki a linket, azt olvasson.
Annyi viszont FONTOS!
Az benzinhez töltesz pluszba egy kis olajat?
Mert ugye a motor olajzója 50-sre van kitalálva....vagyis ha nem, akkor javaslom, hogy minden teli tankoláshoz önts egy fél decit pluszba.....
Nekem van egy gyógyszeres üveg (műanyag) a tartóba. Ez 1,5dl. 3 tankolásra elég, és kis helyen elfér.
De olcsóbb szerezni egy ilyet, mint egy beállt blokkot cserélni.
Oké köszi a segítséget én is valami ilyent terveztem pont :)
Ja-ja megnézünk mindent mi is van benne aztán majd meglátjuk hogy tovább mert így elég különösen megy nekem :)
Amit leírsz tudtommal rohadt kicsi görgőkkel játszik le....
Ha nagyobbat teszel bele, akkor meg olyan lesz, mint ha 3.-ban akarnál indulni....
Asszonyéba most 4,7-es Malossi görgők vannak. Így is oda kell neki rántani egy picit, és kilő mint a hülyegyerek, de még elviselhető.
Nekem meg ha jól emlékszem 5-ös van bent.
Elsőre amit a többiek mondanak!
Szedd szét, és nézd meg hogy mi-merre-mekkora. Mert csak úgy lehet kiindulni.
És a szíj szélességét is mérd le, nehogy ott maradj valahol.....
Nekem erősen gyanús, hogy a gyári 16,5-ös szíjad (mert a tiédbe is olyan van szerintem) már keményen 15 alatt van.....
Asszony gépe is simán ment alattam (120kg) 100-at (az óra kiakadt). Mióta a gyári szíjat tettem bele (Athena, 751x16,5) olyan 90-95 a vége....
Olyan mint a flexeknél? :) Én is arra gondoltam!
Akkor holnap próbálok valamit összetenni :( Most akkor nem tudok arról a részéről képet feltenni :( Majd akkor ha sikerül teszek fel képet mindenről de szerintem még gyári az is "kopott fehér színű"
Viszont a kuplung alatt egy kisdomb szürkés-fekete por réteg van aminek különös szaga van ,ferodol lehet?
Nem is igaz! Csak 20 ra vagyunk egymástól...
Nem tudom merre. majd kitalálunk valamit!
Nekem nem esik nehezemre újpestre motorozni..
Onnan meg mehetünk amerre akarsz..
Ilyen időben fájnak már a térdeim
Volt ez használva rendesen ne félj
Előfordult, hogy belekerült egy este alatt 200
Amúgy baszki 40km-re vagy .... mit akarsz majd, meg hol ?
Te csak Vácnál átkompozol és máris szerpentinezhetsz Visegrádon ...
Azé nem olyan kanyar lesz az, hogy kitoljuk egymás szomszédságából aztán tekerjünk inni egy sört a Rómain ... aztán Szentendrén ... aztán Visegrád felé még 3x, és go haza
Üdv
A vak találgatás nem fog célra vezetni.
Érdemes lenne megmérni a kompresszor nyomását. Az injektor fejkörnyékén az O gyűrűket is érdemes átnézni, nha meg a teflon gyűrűt is.
Ez még lehet nyomás szabályzó hiba is, de lehet üzemanyag befecskendező hiba, erről olvashatsz, ha párat visszalapozol, ott írtam le a tapasztalatomat róla, nha meg egy egyszerű kivizsgálási módszert is.
Ne piázzál! Motorozz!
Nem hogy jöttél volna velem..
De tudom te majd csak 40 fokba porszáraz útviszonyok között fogsz menni... De nem baj! Majd akkor is foglak piszkálni!
Egyszer úgy is kirángatlak 1 körre! Majd figyeld csak ki!
Köszönöm!
De azért ez nem egészen így van.
Jól áll neki a távolság..
De az biztos ,hogy igyekeztem kihozni belőle a legtöbbet.
Egyébként egészen jól összeállt a a gép.
Őszintén szólva OLD-ból én se nagyon néztem volna ki ilyen jó motort.
Mondhatni kellemesen csalódtam benne.
Ma egész jól belehúztam beletekertem olyan 80 ast.
Contik is meglepően jól viselkedtek!
Még ezen a hideg aszfalton is közel peremig lehet döntögetni.
Volt zsír új misi is az nem nagyon tudta ezt.
Összességében meg vagyok elégedve az SR-el mai hosszabb teszt után is!
Sziasztok!
Van egy morini blokkos 2003as ditechem s ha bemelegszik akkor durrog (inkább puffog ) a kipufogó. Gyertyát cseréltem, egy ideig jó volt. Tavaly télen vettem és ezzel a hibájával raktam el, majd ma gondoltam ráindítok és a legnagyobb meglepődésemre beindult. Mentem is vele 5-6km-t próbaként hibátlanul. Ha nem indul be elsőre akkor beköpi a gyertyát, nehezen indul. Ha alapjáraton melegítem akkor kezd utána durrogni. Kompresszor gyűrűjének cseréjén és a befecskendező nyomás szelepének a cseréjén gondolkozok.Megoldás lehet? előre is köszönöm,hátha találkoztatok már ezzel a hibával.
Így megmaradnak az okosságok, amiket nekem is mondanak, vagy Én derítek ki - és nem kell 28000x leírni.
A GS500-asomnál volt nekem is olyan élményem, mint itt a srácoknak - hogy szinte hetente, havonta kellett újra és újra leírni hogy milyen gyertya, olaj, hézag, hol-mit-hogyan.....
Meg lehet unni, de durván.
Így meg minden megvan, és csak egy link.
Én az összes motoromnál így csinálom már egy ideje....így ha valakinek kell, akkor megtalálja, vagy adom neki a linket, azt olvasson.
Annyi viszont FONTOS!
Az benzinhez töltesz pluszba egy kis olajat?
Mert ugye a motor olajzója 50-sre van kitalálva....vagyis ha nem, akkor javaslom, hogy minden teli tankoláshoz önts egy fél decit pluszba.....
Nekem van egy gyógyszeres üveg (műanyag) a tartóba. Ez 1,5dl. 3 tankolásra elég, és kis helyen elfér.
De olcsóbb szerezni egy ilyet, mint egy beállt blokkot cserélni.