Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv...A piaggio féle injektoros motort mikor kapta meg az Sr? v csak a factoryk kapták meg?
Ok.Hátha összejön és még használható is lesz egy darabig.
Hacsak nem értettem félre, akkor egy itteni arc üzletel velük.
Érdeklődtem fehér után, de egyenlőre még semmi.
Az van odaírva, hogy raktáron van piros színben, szóval nem kell 60napot várni. No de PayPal-on én sem fizetek ... vagy személyes, vagy maximum utánvét, de nem fizetek előre semmiért
Ha tudok valami biztosat akkor bekaparom neked ....
Aha.Ez tényleg jó volna a mocikra.Nekem a sima is bejön,de a paypal fizetés,meg a 60 nap szállítás nem szimpi.Az yss-ről viszont árához képest csak jót hallottam.
Na majd így látod
Elvileg a tartály is azért van felül, mert fordított teló és így 20%al kisebb a rugózatlan tömeg ... na de ennyiért én nem hiszek a csodákban, viszont tény, hogy jól néz ki.
Tessék a képek :
Telórol nem igazán látszik,de ha alul villa van akkor ok.Nekem is kellene valami a fekára,mert a mostani elfosta magát.Ez sem lenne lenne rossz,bár a gáztartályos pöpecebb
http://m.vatera.hu/item/view/a...
Viszont ez a paypal-os fizetés nekem nem tiszta meg az ár sem igazán.
Hát így kéne felrakni ahogy a képen van ... alul a villa, felül a szem és fent van a tartály.
Van ott szemléltetőnek valami indiai robogó, azon legalábbis úgy van feltolva
Nem néz ki rosszul,és az ára is kellemes.Viszont az sr-hez alulra nem ok a felfogatás.Nekünk nem szem,hanaem "villa" kellene.
Ki rakná fel ?

http://auto-motor.vatera.hu/mo...

310mm hosszú, szóval a telóemelőt is kiváltja ... ha annak az árát hosszá számolod egy sima noname taghoz, akkor ugyanott vagy Nem igazán kéne, de ennyiért nem rossz még akkor sem, ha csak olyan jó mint egy gyári
Ha megfelelő méretű az alapjárat fuvid,akkor 0,5-1,5fordulatra kitekerve jó jó az alapjáratod és gázreakciód.Ha tovább kell kitekerni nagy,ha kevesbbel ok,akkor kicsi az alapjárati fuvid.
Most megyek megvenni a rugókat,görgőket mindent!Én is 85-90 nel nézem meg elsőnek hogy milyen lesz!
74-es?
A gyári is 78-as az 50-esnél.....

Asszonyéba 90-es tettem.
A másik ami a dadogásra gyógyír......a keverékcsavar.
A gyári leírásban az írják az okosok, hogy 1,5 fordulatra tekerd ki. Most nekem itt alapjáratom van, de már indulásnál fullad. Jelenleg olyan fél fordulatra van csavarva - így "tökéletes". Akármilyen dombon felmegy.
bemelegszik! :)
Ma reggel volt a nagy teszt! 5.-én letelik a bérlet és most már napi használatra kell az Sr! 5 fok eső nélkül szépen indult! hidegen még egy kicsit krákog de 500 m,és bemelekszik! remélem jó lesz bejárni vele! :)
üdv
Üdv!
Valaki cserélt már a kihajtásban csapágyakat, mert az lenne a kérdésem, hogy ott a csapágyakat le lehet venni a tengelyekről és ki lehet venni a kihajtás dekniből vagy azok is olyanok mint a főtengelyen, hogy kisebb az illesztési hézaguk?
A válaszokat előre is köszönöm.
Egyrészt szívató nélkül kell mennie tőgázon is,huzamosabb ideig.Ha ez megvan 1km tőgázon,gyujtás le,megállsz(eddig gázkar csutka)gyertya ki,őzbarnának látod akkor ok.
Ja az ott!Nekem tényleg nem volt semmi ott ez biztos
A karbit meg főleg úgy érzem majd hogy nem kell szívató gázadásnál sem?Akkor végülis teljesen össze sem kell pakolnom csak sztenderen próbálgatom!?
Nem az az alátét.A képen a 12-es.
http://www.easyparts.nl/showdr...
Ja akkor a hézagoló az ami a főtengely végén az anya és a berugóvas között van? Akkor próbálgathatom a szétszedés összerakás örömeit egy jó darabig ugye,mire csak a főfúvókát kicserélem tesztelem jó lesz
Köszönöm a segítséget!
Ja és még valami.Az erősebb kontraszthoz lehet nehezebb görgő fog kelleni.Vegyél egy 5gr-os szettet,és a menet közben(váltáskor)túlforgósnak érzed,keverd a 5-öst a négyessel,ha még mindig akkor mehet bele csak az 5-ös.Mindenképp a karbival kezdj nehogy megragadjon a henger a szegény keverék miatt.
Hézagoló a külsőtárcsa és a variócsapszeg közé kell.Az előző képeden amennyire látszik nem sok hézagolást kér,nincs nagyon bent hátul a szíj.Én a helyedben vennék egy 0,5 és egy 1mm-eset,és megnézném melyikkel lesz ok.Kontrasztból malossi sárgát ajánlanám,vagy annak megfelelő erősségűt más márkából(mérlegen koppanásig nyomod,és leolvasod hány kg,a malo sárga 32-34),mérd meg a mostanit biztos ami biztos.Színből nehéz megítélni,mert nem egységes a színjelölés a különböző gyártóknál.Kisrugó az fogós kérdés,de mivel gyári a kuplungod(viszont abból is többféle van)próbálj abból a márkából ami a képen van kicsit gyengébbet venni(1500-as helyett 1200 körülit).
Főfuvi biztos nem egy fog kelleni,próbálj 80-85-90-95-öset,valamelyikkel ok lesz.
A főfúvóka 74es(ezért kelhetett a szívató) görgök 4grammosak a 6 együtt 24 csak azért mértem le mert a mérőnk csak grammot tud tizedet nem.Lila kuplung rúgó én vettem bele még a doboza is megvan,meg a gyáriak benne A nagy rúgó is a gyári régi benne!
Ja és amikor leszedtem a variátort semmi alátét,hézagolót nem találtam közte!Vagy pontosan hol is kéne annak lennie?
Segítsetek légyszíves miket és milyeneket vegyek bele!Várom mindenki tanácsát! Bár ma már nem tudok semmit megvenni mert 18ra mehetek szolgálatba megint de holnap az lesz az első hogy bevásárlok és tenném össze!
Na sikerült szétszednem darabokra
És a következők vannak,minden úgy van ahogy hagytam még 2004 körül!A szíj az zsír új még szerintem 100km se ment 16.5 még meg is mértem!
Nem öntöttem még hozzá mert most vettem múlt héten az SRt!Pont szerdán a legnagyobb hóban!Így kipróbálatlanul vettem meg teljesen de a tulaj mondta hogy ez a baja így nem ért meglepetés!Mindenképpen megvettem volna amúgy is mert ez a SR volt az enyém 2002-2008ig és 6év alatt tettem bele 4000km-ert és akkor még gyári volt teljesen!Csak az R1 tuningolása miatt adtam el mert sokban volt :( Most kedden meg megláttam a hirdetésben,akkor lett feladva pont és már hívtam is a tulajt hogy viszem De most már soha nem fogom eladni,amúgy is sok emlékem fűződik hozzá

Szerintem a régi tulaj sem öntött hozzá plusz olajat,de igazad van teljesen önteni is fogok hozzá mindig ez biztos!Megyek is ki a műhelybe most összetenni olyant mint te csináltál!