Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Húsvéti unalom üzés....
Kis dekoráció.
Oké :) És köszönöm :)
Leszek holnap,és próbálok segíteni.
Igen,minden CVT-s váltós robogónál ugyanaz a hangolás menete.
Oké!Holnap délután továbbontom és teszem a képeket!remélem itt leszel hogy megmond milyen színűt és méretűt vegyek majd kedden!
Köszönöm neked előre is :)
Amúgy minden típusú robogónál ugyan úgy kell variálni a dolgokat?
Gyárinak tűnik a varió.Szedd le a kuplungharango,hátsótárcsáról a kuplungot,és dobj fel képet,kontrasztrugórol is.Szedd szét a karbit,hogy mekkora a főfuvi.
Ha mindhárom felsorolt hibádat ki akarod javítani,akkor igen.4-5ezerből megvan(feltéve,hogy elsőre eltalálod a megfelelő méretet,ill.erősséget,aminek tapasztalat hiányában elég kevés az esélye)
Holnap megnézem de szerintem ott minden gyári maradt,úgy néz ki!A henger 70es és sportkipufogó van rajta
Ezt mindet egyből cseréljem?Ez kb menyi lesz szerinted?
Először a főfúvókát cseréld,nehogy megragadjon,aztán a kisrugókat(ne tőgázon indiljon) és végül a kontrasztot(megszűnjön a lyuk agyorsulásban).Jó lenne tudni milyen blokk és mik vannak a hajtásláncban(vario,kuplung,rugók színe).
Igen.
Igen!
A kuplung alatt található a kontraszt rugó.
Ja és a kontrasz rugó az nagy hátulra a kuplung alatt lévő?
Köszönöm hogy válaszoltál :)
Ezt mindet egyből cseréljem?Ez kb menyi lesz szerinted?
És a morini és a pigi blokk felfogatása is más?
Rakj bele erősebb kontrasztrugót,nagyobb főfuvit,és gyengébb kuplung kisrugókat.
És mindet elmondtad.
Mivel én minarelli fan vagyok nagyon nem tudom milyen blokkal szereltek kör SR-t.
Valaki el tudná magyarázni?
Ahogy én gondolom.:

Minarelli
Morini. karbis,injektoros
Pigi. karbis,injektoros
?
Ma tudtam többet menni az SRel és ezt produkálja most!
20-40ig jól húz 40-60ig megtorpan 60-105is nagyon megindul!A 105pedig 100az út menti sebességmérő szerint is!Viszont csak úgy megy ha szívatóval megyek végig!És csak max gázra indul meg a robogó addig csak pörög mint az állat.Mik a bajok?
Segítsetek nekem légyszíves!
Nem fogok restaurálni sokat.

Apámnak 15-20 motorja van. Mindet a föld alól vásárolta, és most mind gyönyörű.. Hoztak hozzá egy pannóniát hogy megcsinálja 10-ért vette az illető. Mekkora vétel volt. Kérdem én, hogy mire kész lesz mibe kerül? Nem takarja 400K. Nincs több kérdés... Ha pannónia kellene szép akkor várnék egy vételre és vennék 350-ért egy ugyanolyat, csak a szopás nem lenne.

Az SR is ugyanez... hiába veszel olcsón egy törött szart, mire kész lesz lehet, hogy tudtál volna venni egy jobbat...

Különbözően gondolkodunk.
Teljesen egyet értek veled.
Én se vagyok ennek a híve.
Viszont nem én vagyok a tulaj..
Ez nem az én döntésem.
A tulaj ragaszkodik a motorhoz viszont így ez használhatatlan.
És azt mondta meg kell csinálni.
Én nem akarok senki zsebébe turkálni de ráadásul ennyi pénzért jó robogót is lehetett volna venni arról nem is beszélve hogy amit most rá fog költeni azt a pénzt hozzá adná ahhoz amennyiért ezt eladná és azért is lehetne venni jobbat.
De nem neki ez kell..
Hát én nem bánom....
Te sem fogsz soha klasszikus autókat restaurálni....
Olyan hülye ez a hozzáállás, mint mikor azt bizonygattad, hogy neked elég egy 50es enduró .... hál isten addig mondtuk Zolival, hogy legyen DRZ még végre megvetted
Szarért húgyért eladnám és vennék egy normálisat. Ebből soha nem lesz semmi.
Persze!
Ezt Te tudod Én tudom de a laikus nem tudja.(bár 2 ember mondta neki,hogy ezzel a mocival valami nem jó)
Viszont 1 év alatt rá jött,hogy az a motor amit vett nagyon nem jól megy.(ment olyannal ami hibátlan)
Engem meg kért,hogy valamit találjak ki hogy használható legyen.
Véleményem szerint 1 jó vázra való átépítés még megoldás is lehet.
Még valami eszembe jutott.Piginél egyben van a cdi és a trafó,így annak a felfogatása a vázra más,de szerintem a felfogatási pont a vázon egyforma a minással,csak egy gumikonzol van felfogatva,a minás cdi helyére.
Vázra persze.Tudomásom szerint csak a motorfefogatás más mint mina vagy morini blokknál.