Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értelek..
Csak ezeket nekem be kellene szereznem mert nekem nem nagyon van itthon ilyesmi..
Azt tudni hogy ezek a színek milyen fordulatnál nyitják a kuplungot?
Mondjuk a fehér az milyen fordulatnál?
Hát telórol nem igazán látom,de mindenesetre max egy alap sportcsö,ami nyomatékos így nem igényli a magas kapcsolási fordulatot.
2ex kuplung könnyű pofák erős rugók.Rakj bele gyengébbet,ne a színt nézd,hanem azerősségét és főleg a hosszát.
Ha gyári a szett, akkor inkább a fehér körül kellene keresgélni. A sárga is erős lesz.

Ahogy én látom nem gondoltam volna, hogy fél mm ennyit jelent hát még akkor egy erős rugó.

Ahogy én leszűrtem, gyári szett, ökölszabály gyári fehér rugó...

Nekem van itthon 5-6,5-gr-s görgőig és van itthon komplett sárga rugós kuplung is. Minden variációt kipróbáltam. Maradt a mérnökök által megállapított gyári szett.. egy kis finom hangolással. (gyertyaalátét, másik szíj +0,5mm)

Természetesen mindenki tegyen belátása szerint.
Ez teljesen gyári!
Dehogy kell nekem..
Ez volt a kuplunghoz...
Kuplung fenn van!
2extreme kuplung kék rugókkal.
Minek neked a gyári kipuffhoz a gyáritól erősebb kisrugó.(legalábbis ennyivel)Ez lessz a gond.Az erősebb kontraszttal lehet,hogy nem fog indulásig ennyire elváltani,de menet közben üveghangon fogsz haladni,olyan magas lesz a váltási fordulatod.Kontrasztot akkor cserélünk,ha indulás ok,de egy bizonyos sebbességnél leesik a motorfordulat és amikor ezt átlépi gyorsul tovább.(olyan mint váltós gépnél 1-ből rögtön 3-ba váltani)
Hajrá.. Nem lesz vele bajod.
Átmentem a számtech fórumra, mert gépet cseréltem és az volt fontos...

Aranyszabály, ahogy olvasom, hogy kontraszttal nem hangolunk, szerintem baszott erősek a kuplungrugói.

Az én tudásom félig gyakorlati, félig elméleti. Több mint 10 éve olvasok fórumokat és immáron a jelenlegi robeszomat én hangoltam be és jelentem sikerült...

Ahogy én látom már régen kapcsolni kellett volna a kuplungnak. Magyarul egy gyengébb rugó nem ártana, mert itt már nemcsak finom hangolásról van szó hanem durva eltérésről.

Forog a motor mint az állat a kuplung sehol...
Az a baj hogy ez ilyen 2 extreme kuplung. Kék rugó van benne és adtak hozzá 1 szett pirosat is de ahogy nézegettem az még erősebb.
Azt mondod oda kellene gyengébb? Talán van 1 szett sárga is.. az gyengébb?
Elviszem hegesztetni igy kevesebből is kijön meg a repedés se vészes rajta.
A nem megfelelő erősségű kontraszt nagyon el basz mindent.
Nekem 60kg-os kék kontraszt volt benne és sok volt neki szarul ment vele. Vettem bele gyári erősségű kontrasztot 35kg-os ezzel már nagyon sokat javult. A szinek ne téveszenek meg nem befolyásolnak semmit kg-ra kell választani kontrasztot.
Fent van az, mert megindul ...
Elvileg betehetne puhább kuplungrugót, vagy erősebb tolót ... nem tudom melyik a könnyebb. Na meg persze elég kínos úgy osztogatni a tanácsot, hogy a "tudás" is csak elméleti .... röhögni meg így is röhöghet eleget Kinter, meg N.S. az "ötleteimen"

Te viszont jól eltűntél.... szolgál a dörzi rendesen
Vagy lehet, hogy te sneci vagy és nem raktad fel a kuplungot ,csak a harangot és tesztelsz bennünket.

(bocs ma ivós nap van). Holnap se motorozás se semmi....
Ha tudnék venni jó használtat vennék. ha meg nem hegesztetnék. Ha jól megcsinálják hibátlan.
Baszki milyen rugók vannak a kuplungba? Durva, hogy régen elérted a az optimális fordulatot, de a kuplung meg se moccan. Piros rugók vannak?
Görgők 4.2g azt nem hinném,hogy nehéz!
Persze látom hogy elvált. Kuplung rugó az szerintem a gyáritól erősebb.
Kontraszt szerintem gyári és tiszta rozsda volt...(szerintem egy erősebb kontraszt rugó megoldaná a dolgokat.)
Isten vagyok Elméletben .... én is azt néztem, hogy annak nem kéne még lefelé mozdulnia
Meg volt ma 1 olyan problémám,hogy elektronikailag minden tökéletesen működik a motoromon kivéve a vízhőfok műszer.
Alkatrészekkel rendeltem 1 szenzort amit be is tekertem a hengerfejbe de azzal sem akart működni.
Egyszer csak úgy kiakadt hogy "görbült" a mutató...
Utána gondolt egyet és megint semmi..
Azóta meg se moccan..
Mi lehet a gond?
Elektronikai dolgokhoz sík vagyok sajnos...
Azt ugyete is látod,hogy brutál elvált mielőtt fog a kuplung.Vagy a kuplungrugód túl erős,vagy a görgők nehezek(ill. gyenge a kontraszt)
amugy kettő hajszálrepedés van a kerek taknyolásnak a szélén
nem olyan vészes el is viszem a hegesztősnek holnap.
Ennyiért nem veszek másikat.
hát igen vannak kontárok is. ha nem vagy ott elbassza
Ahova én viszem annak jó munkája van.
Rally van neki .... a beállításodba meg nem okoskodok bele... maga a gép szépen összeállt
Aztán a 2 kopoltyún nem volt összesen 5centi hegeszteni való ..... mikor látta, hogy pipa vagyok, akkor meg azzal próbálkozott, hogy majd aki fényezi az kigitteli, meg megcsiszolja
Milyen motorba van ez a tank?
Olyan sok robogót bontanak.
A tank nem fogyó alkatrész.
Ha nem valami ritka dolog akkor szerintem nem érdemes hegesztgetni..
Ha jól megcsinálja, akkor gondolom igen ...
Én mikor a 2 kopoltyút csináltattam, akkor azt hittem hülyét kapok, mikor odaértem.... széttaknyolta olyan szintkülönbségekkel, hogy csak figyelgettem... mondtam is neki hogy, akkor most ezt újrakezdjük a felügyeletem alatt, és láss csodát szinte nem is kellett semmit szintbe csiszolni