Üdv mindenkinek.
Gondoltam megosztom a mai Ditech javítási tapasztalatomat.
Hiba jelenség: kormolja a gyertyát, 40ig nagyon jól húz, 40-60közöttt örökké valóság, felette megint szedi a lábát.
Javítási folyamat:
Hajtás lánc átvizsgálása (variátor, szíj stb.), itt minden rendben.
Kompresszió mérés, üzemanyag és kompresszor nyomás mérés, itt is minden rendbe.
Levegő befecskendező 100%ba tökéletes. Üzemanyag befecskendező is rendbe.
Tömítések, csövek is rendbe.
Hibakód törlés.
Gyertya és pipa csere, itt már annyit változott a dolog, hogy valamivel jobban gyorsult.
De még mindig meg van a hiba.
Viszont feltűnt az, hogy elég szaporán megy vissza az üzemanyag szintjelzője, amit nem említett a tulaj.
Ekkor vettem ki az üzemanyag befecskendező szelepet még egyszer, egy komolyabb átvizsgálásra.
Van hozzá egy kis próbára összeállított cuccom, el is kezdtem a tesztet, és kb, 50%al többet nyomott az injektor mint amit kellett volna, és utána tűnt fel, hogy ha megy fél percet a szivattyú utána egyet cseppen is, ha nincs vezérelve akkor is.
Ment az ultrahangos mosóba, a csöppenés utána megszűnt, de még mindig többet szállított.
Ki lett cserélve a szelep, és lás csodát korommentes a gyertya és egyenletesen húz a motor.
Ez a kis leírás hátha segít valakinek, ez is lehet gyertya kormolási ok. A csöppenést bárki tudja ellenőrizni, műszerek nélkül is, csak az injektor fejet kell levenni, és ráfordítani a kulcsot, ha ott kezd könnyezni, akár milyen halványan is akkor már gond van.
Hallottam még olyat, hogy hőlégfúvóval vissza lehet mahinálni a gyári színt, de erről aztán végképp semmit sem tudok .... pláne nem fognék bele úgy, hogy fingom sincs róla
Dumálj valami szakemberrel, menj el egy festékboltba érdeklődni ... itt csak tanácsok, tapasztalatok lesznek, de megcsinálni/tatni, megvenni neked kell a cuccokat
Ha úgy felteszed a polcra mint azt a modellautó vázat, akkor biztos jó lehet .... na meg a tempera is megfogja Nem tudok okosabbat, annál mint amit eddig leírtam
Elsőre ezt dobta gugli, de ha normális fényezőboltba ész akkor biztos tudnak adni kisebb kiszerelésűt, vagy más márkát : http://www.kameleonh.hu/autoja...
Egyértelműen a sok benzin (esetleg a túlhűtés okozza). Nem tud tisztulni a cucc, nem ideális az égés. Ha az lenne, akkor finom szürkés-őzbarna leheletvékony por lenne lerakódva, ami nem okoz gondot. De ez a vastag fekete korom már igen. Pár km után gyújtáskihagyás, durrogás, leállás, hazatolás...
Tuti .... velem is vetetek minden lófüttyöt , de nincs is baja
Ilyen kell alá : http://www.homasita.hu/product...
9 kisebb elemre kellett 2db, de azt mondta a srác, hogy épp kiadta
Meg pluszba : Van az előző lapon a kép a kormos befecskendezőfészekkel .... az mi az anyjától tud úgy kinézni ?
Gondolom annak nem kéne így festeni ...
Hát én sem úgy gondoltam hogy leszedem és már fújom is a festéket.
Először lemosnám ilyen zsír és olajtalanító cuccal aztán mondom hátha megfogja a festék de akkor ezek szerint hamar le is dobná.
Ha sima spray-vel akarod fújni, akkor csak nagyon vékonyan lehet, mert a műanyag részek a hőváltozás hatására 'tágulnak és szűkülnek', amit a festék nem bír követni. ~1 év alatt csúnyán lepereg és repedezik a festék. Egy-két motort festettem így, de soha többet nem kezdek ekkora baromságba....
Le ne fújd simán
Évekig szilikonozták azokat a színezetlen részeket, amit be is ivott .... ha arra pucéran ráfújnál, akkor úgy dobná le mint a szél.
Kellene hozzá speckó bemosó .... utána, ha kell, akkor szórógitt, és minden nem fényezett részre kell spéci műanyag alapozó, és mehet a szín.
Meg persze azt is tudom hogy szegénység van, ezért az ember megpróbálja minél olcsóbban javítani a dolgokat. Csakhogy minden dolognak van egy ára, ráadásul az adott hibát nem érdekli a pénztárcád vastagsága......
Nem fikázok és nem sértegetlek. Eszem ágában sincs. Csak már láttam pár dolgot és nem tudom megérteni, hogy miért követik el az emberek folyton ugyan azokat a hibákat. Pláne úgy, ha aki ezen már átesett még tanácsot is ad. Igazából ebbe untam bele, ezért szoktam kinevetni a másikat. Nem szép dolog tudom, de én már csak nevetni tudok ezeken a dolgokon. Ha valami hibás, akkor azt kellene megoldani, és nem egy másikat generálni, ami aztán meg tudunk oldani. Ettől ugyanis még az eredeti hiba fennáll.... Ne vedd a lelkedre, én már csak ilyen gonosz vagyok.
De azt igazán megérthetnéd, hogy ha a gyertya pólusai között a gyári hézag 0,8-1,1mm és a porcelántest valamint menetes rész között távolság pedig kisebb akkor itt fog áthúzni. És ez ne ufótechnológia csak egyszerű elektromosság.
Egy picit várhatnál az eredményekre mielőtt még bármit fikázol. Tudom, hogy ismered a ditech minden részét meghogy kivállóan olvasol szakirodalmat de én nem akarok egyből átalakítani mindent mert, hogy az szar és nem bírom megcsinálni és inkább feladom. Nem ismerlek téged és ne haragudj de nem akarlak sértegetni.
Gondoltam megosztom a mai Ditech javítási tapasztalatomat.
Hiba jelenség: kormolja a gyertyát, 40ig nagyon jól húz, 40-60közöttt örökké valóság, felette megint szedi a lábát.
Javítási folyamat:
Hajtás lánc átvizsgálása (variátor, szíj stb.), itt minden rendben.
Kompresszió mérés, üzemanyag és kompresszor nyomás mérés, itt is minden rendbe.
Levegő befecskendező 100%ba tökéletes. Üzemanyag befecskendező is rendbe.
Tömítések, csövek is rendbe.
Hibakód törlés.
Gyertya és pipa csere, itt már annyit változott a dolog, hogy valamivel jobban gyorsult.
De még mindig meg van a hiba.
Viszont feltűnt az, hogy elég szaporán megy vissza az üzemanyag szintjelzője, amit nem említett a tulaj.
Ekkor vettem ki az üzemanyag befecskendező szelepet még egyszer, egy komolyabb átvizsgálásra.
Van hozzá egy kis próbára összeállított cuccom, el is kezdtem a tesztet, és kb, 50%al többet nyomott az injektor mint amit kellett volna, és utána tűnt fel, hogy ha megy fél percet a szivattyú utána egyet cseppen is, ha nincs vezérelve akkor is.
Ment az ultrahangos mosóba, a csöppenés utána megszűnt, de még mindig többet szállított.
Ki lett cserélve a szelep, és lás csodát korommentes a gyertya és egyenletesen húz a motor.
Ez a kis leírás hátha segít valakinek, ez is lehet gyertya kormolási ok. A csöppenést bárki tudja ellenőrizni, műszerek nélkül is, csak az injektor fejet kell levenni, és ráfordítani a kulcsot, ha ott kezd könnyezni, akár milyen halványan is akkor már gond van.