Üdv
Ha -10 fok van akkor is pár kilométer után el kell, hogy érje az üzemi hőfokot, ha jó a termosztát, kb. felénél áll meg a hőmérője.
Nekem eddig a CR7E névre hallgató NGK vált be a legjobban. Nha meg a gyárija, ami majdnem 8000Ft.
A forgattyús háza ki lett takarítva? Nem egyszer láttám olyat, hogy állt az aljában az olaj, és sokkal olajosabb levegőt nyomott be.
Ha tényleg minden jó 100%-ba üzemképes, akkor valami ilyen apróság lesz a gond,
Helló!
minden újítva van ami csak lehetséges. Természetesen új gyertyával tökéletesen működik viszonylag sokáig. Tudom, hogy érzékeny a külső hőfokra, ezért is probléma, hogy nincsenek hőértékek jelölve a gyertyákon. Régen egyszerűbb volt Isolator 240-es és kora tavasztól késő őszig még mínuszban is jó volt. Szóval csak fekete korom van és semmi plusz. Eddig a legjobb az Denso egypólusú volt. Az is problémája, hogy mivel elég zárt a töve felé a gyertya, ezért kellőképpen nem tud az égés ott sem végbejönni (robbanás pillanatában az égéstér minden részém, még a gyertya körül is végbemegy a gyulladás!) ezért nincs a gyertyának öntisztulása
ha még egy 0,5-öst teszek akkor 2mm hézagoló lenne alatta.
Múltkorában 2mm volt alatta és összesült a szij a tárcsával.
Van sárga kis rugóm szerinted az jó lenne bele?
Most kék ezres fordulatú kontraszt és piros 1000-es kis rugó van benne.
Üdv
Először is mikor kormolja a gyertyát? Mindjárt mikor elindítod, egyből kezdi a hülyeségét, vagy menet közben jön rá?
Ennek egyik fő hibaforrása a kompresszor, kopott gyűrű, beverődött szelep,
Lehet ez még tömítetlenség is, az injektor fej környékén, hibás cső O gyűrű.
Lehet akár egy egyszerű termosztát hiba is, hogy nem melegszik fel kellően üzemi hőfokra a motor, ezek a motorok nem szeretnek „hidegen” hosszú távon üzemelni.
Ott a hő érzékelő, amit érdemes leellenőrizni. végleg ha tényleg minden passzol akkor még akár ECU hiba is lehet.
Ditech szakértők!
Csatlakoztam a ditech problémások táborához . Minden kicserélve, felújítva. Problémám az, hogy folyamatosak kormolja a gyertyát. Nem tocsog a benzinbe csak kormos és a tövénél húz át.
Megmértem és szerintem az is probléma, hogy a gyári gyertyahézag nagyobb mint menetes rész belső oldala valamint a gyertyabelső közötti távolság. Levettem a hengerfejet és egy esztergályoshoz vittem belevágatni egy M14-es menetet. Az olasz autómban pont olyan hosszú menet van mint a ditechben. Valaki csináltatott már ilyet? Jobb lett vagy ugyan úgy köpte utána is.
A vékony helyett még egy 0,5-öst már nem bír el?Egyébként ez már elfogadható.Ha a rövidebb áttételről induló szíj miatt túl kis gázra indul(hamar nyit a kuplung),kompenzálhatsz erősebb kisrúgókkal
Top varió; malossi x special van fent. tettem 3db 0;5mm-es hézagolót + még egy nagyon vékony hézagolót. nem fut ki még mindig teljes a hátsó ékszijtárcsába. Pedig rá való a szij is 16;5*747-es rally-ra való szij.
teszek fel képet eddig jön ki de sokat javult jobban kint van.
Na akkor te is valami haragosom vagy, aki álnév mögül akar leütni Akkor fizetős az Öreg, de tervezgetek még és alkudozunk, ha úgy van Köszi az infót, kíváncsi leszek, hogy milyen áron vállalná el a dolgokat
Akkor téged is isten éltessen!
Jaja van itt minden, még az autómata gépet kihagytad a felsorolásból!
Egyébként nem az enyém én is csak besurranok néha tökön vágni magam a tokmánykulcsal!
Öregem műhelye.. Csak még jó hogy a szomszédban lakom
Ha -10 fok van akkor is pár kilométer után el kell, hogy érje az üzemi hőfokot, ha jó a termosztát, kb. felénél áll meg a hőmérője.
Nekem eddig a CR7E névre hallgató NGK vált be a legjobban. Nha meg a gyárija, ami majdnem 8000Ft.
A forgattyús háza ki lett takarítva? Nem egyszer láttám olyat, hogy állt az aljában az olaj, és sokkal olajosabb levegőt nyomott be.
Ha tényleg minden jó 100%-ba üzemképes, akkor valami ilyen apróság lesz a gond,