Már 3 hete vadászok rá, de eddig nem volt áttörő siker.
Most jelen pillanatba 8darab ECU hibás SR áll az udvaromba. És csak 1 üzemképes ECU-m van az is a sajátom, ezzel próbálgattam le őket.
Rengeteget megjavítok belőlük, még a szoftverhibásokra nincs megoldásom az ECU cserén kívül. Hardveresen hibátlan mindegyik.
Bontottat lehet kapni, de az vagy jó vagy nem.
Ezért is szeretnék szerezni egy ilyen eszközt.
Üdv mindenkinek
Valakinek már volt dolga Ditech interface-el? Ezt egyáltalán még be lehet szerezni? Az a helyzet hogy itt erre felénk egyik szervizesnek sincs, és nagyon jó lenne egy két ECU-t helyre tenni vele.
Esetleg valami beszerzési forrás?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Ő szokott kiakadni az értelmén.
Ennyi pénzt nem fogok letenni, hogy valaki elfordítsa a kést 45fokban.
Megtudnám csinálni, de sokra megyek vele, ha nincs mivel és néha ez rendesen feldühít ... marhára kéne egy saját fémforgácsoló, hegesztő, és műanyagos műhely .... koppra felszerelve
Hézagolót annyi,hogy a lehető legkintebb legyen hátul a szij és még rá tudjon kapni a berúgó ellen darab a ricnire.Valamint ne érjen bele a berúgóracsniba menet közben.Ha túlhézagolod nem lesz fix a külsőtárcsa meghúzás után sem+csúszik a szíj induláskor és ráég a varióra,külsőtárcsára.0,5mm-enként növeld a hézagolást.
3pofás gyári kuplungba tettem 1000fordulatos gyári erőségű új kontrasztot, 1000ford kis rugóval ezek is ujak.
Top varió 5,5g-al most sokat javult de 60-tól nem megy többet.
A gyorsulás is lehetne jobb. Malossi x special van rajta de a hátsó ékszijtárcsán be van esve nem fut ki teljesen ezért nem jó.
Mennyi hézagolót tegyek a külső tárcsa mögé? mert ennek biztos hézagolás baja van nem fut ki teljes hátul a szij.
Azt még elfelejtettem,hogy nézd meg levett deklivel, pörgetve a kuplung kapcsolásakor hátul a szíj általában elindul befelé.(elvált a vario).Kétemberes móka,hogy terhelés alatt legyen a moci.Ha nem vált el,és ok a kapcsolási fordulatod,és a váltási ford. is akkor baró a hajtáslánc hangolása.Ezt elérni annál nehezebb minnél hegyesebb a konfig.
Az addig ok,hogy a kuplung fordulatára nyílnak a pofák,de ugye nekünk az számít,hogy ilyenkor mekkora a motor fordszáma.A hézagolástól függ az áttétel,ergo a kuplungrugók mindig ugyanazon a fordulaton nyitnak,csak közben a motorfordulat a kezdőáttétel(hézagolás) miatt más és más.A görgősúly meg azért szól bele,mert minnél magasabb kuplungolási fordszámot kíván a konfig annál nagyobb valószínűséggel elvált a varió,mielőtt még fog a kuplung.Nálam a bordó 8000-8500-as fordulatot kíván(főtengelyford a kuplung nyitásakor),viszont ilyenkor a 3,75gr-os görgők már elindulnak kifelé a varión.Könnyebb görgőt meg nem tehetek bele,mert akkor a váltási fordszám lesz magasabb a konfig által megkövetelt 12500-nál.
Persze nem Polini koppintás lenne, csak a funkció lenne azonos.
és akkor nem is említem, hogy a motorkitolásra jött egy olyan ötlet, hogy Ducati mintára csőből egy kis térhálós valami a 7es alkatrész helyére
Ötlet van dögivel, azzal sosem volt gond .... a fedezettel inkább, pedig ez sem nagy meló, ha megvan az embernek a CO hegesztője ... tervez, épít egy keretet és szépen összeheftöli ....
Az még egy dolog ... de az esztergályosok basznak mindenre.
Az egyik ráállt a fogaskerékgyártásra, mert barom kényelmes a marón beállítani az automatikát, aztán csinálja magától ... max, ha kész kicseréli az anyagot.
A másik meg rácsapja az esztergára az előtolást és szintén csak munkadarabot cserél.
Műszaki rajzzal a kezemben odamegyek, végigmér, erős gondolkodásba kezd / aztán olyan hülye mint az állat / majd próbálja beadni, hogy pl. egy kúpot milyen nehéz legyártani ... és mond egy 6000-8000forint+anyagárat egy felnibe illő kúpra.
Ott baszik rá, hogy a suliban volt fémforgácsoló műhely és tudom kezelni őket viszont gépet honnan szedjek pár apróságért.
Falun meg a gyárból lopott esztergán 2 felesért megcsinálná akárki.
Beöltözök csövesnek és sírni fogok a következőnél
CnC még oké, de az is csak azért jött a képbe, mert a marósok ilyen kényelmes népek lettek .... meg lehetne csinálni ezt egy normálisan felszerelt gépműhelyben is, csak akarni kéne :
Kinter itt a DiTech fan