Amúgy 70es henger és sportkipufogó van rajta!A hajtásán semmi tunning nincs mit kéne belevennem hogy még ettől is jobban gyorsuljon?Karbin kívül a vég nem számít elég a 60-70km/h is!Most óra szerint 95öt megy!
Szeretek elméleti síkon is gondolkodni.
Frankó kis megoldás, mert a józan paraszti eszemmel elgondolva, így mindenből többet kap, és aránylag könnyen beállítható, mert a plusz nyomás egyben több benzint is nyom fel... de mondom, csak elméletben érdekelt a működés.... na meg van mikor már nincs erősebb henger, kipu, stb .... 5-8%+ egy rafkós setupon már akár érzékelhetőt is hozhat.
No, de számolgatni azt kéne rendesen
Köszönöm hogy válaszoltál :)
Hát alapjárat az van de ha odahúzom a gázt akkor leáll.Menet közben is de ha félen van a szívató akkor megy nagyon jól.Tehát akkor kitisztítom és ha úgyse lesz jó akkor egy kicsivel nagyobb főfúvóka!
Sziasztok!
Most vettem egy kocka SRt vízhűtésest és az van vele hogy mindig félig kell lennie a szívatónak melegen is különben leáll!Mit kéne állítanom?Köszi a segítséget!
Köszönöm hogy ezt megosztottad velem szerintem én is a házi fényezés mellett döntök. Mondjuk azért körbekérdezek a környéken hátha valaki megcsinálja olcsóbban, de csak a fényezést bíznám a szakemberre úgy talán olcsóbb ha az alapozást itthon oldom meg.
Jobban átnéztem ezt a Ram Air kérdést ....
No, van képlet meg minden kutyafüle .... a példában egy ZZR1100 Kawasakin vezetik le, nem tudom érdekel-e bővebben szóval csak a lényeg : 28.7Km/h - haladási sebességnél már nagyobb nyomással számolhatunk a rendszert használva, mint a normál környezeti nyomás ... Bernuolli egyenletének értelmében ezt a nyomást folyamatos keresztmetszet növeléssel tovább növelhetjük.
Na megvan a +nyomás, amivel lehet etetni e hengert, ám a gubanc a karburátornál jelentkezik, mert annak működése a helyi nyomáscsökkenésen alapul ...
Szóval a nagyobb nyomású levegő, ha be van engedve a karbi keverőterébe, akkor szépen visszanyomja az üzemanyagot az úszóházba
A megoldás pedig, hogy az úszóházba durrantjuk be a + nyomást ....
Ha jól mazsoláztam ki a dolgokat, akkor 5-8%ot hozhat egy korrekten méretezett komplett rendszer.
Ha rá áldozod az időt, akkor megéri, és otthon is elégé elfogadható munkát végezhetsz! Ha jó helyre mész, akkor iszonyat mennyiségű festékből választhatsz. Én most találtam Pusztaszabolcson, a vasútállomás másik oldalán a festékboltba KRÓM szerű festéket, és amolyan króm-bronz elegyű festéket. De volt foszforeszkáló is, márvány hatású....stb.
A színkeverés?
Nekem a drága sárkányom (asszony) egy spéci színt akart amilyen a régi VW bogara is. (amolyan bronz-arany-narancs)
Ha van aki nézi a Discoveryn az autókereskedőket akkor a VW T2-est is ezzel fújták....
No elmentem és ugye az is lényeg hogy ki-hol mennyit vállal.
Itt a környéken 1L a minimum, amire ha jól emlékszem 16000-ret mondtak.
Érden van egy hely, ahol akár flakonba is töltenek, ami ugye 3-400ml....és ez 3-7.000ft.
No ennyit nem költök rá.....hiszen fújáskor szerintem ha 2Dl kellene csak. De ugye ott már spéci glet, csiszolás, alapozás....stb. Vagyis szerintem egy 20-25 lenne a vége.
Én elmentem egy festék-barkácsboltba és bevásároltam.
Vettem simitógletet....~1000ft
Sérütek voltak az idomok, ahhoz ugye üvegszálas glettet....~ 1300ft
pár külön minőségű csiszólópapírt.....100ft-os tételek
és Én emlékeim szerint az asszonyéhoz 3 flakon narancsot és 2 flakon fekete festéket. (darabja 1200ft)
Ezzel megvolt az alap. Majd 2-3 hétre a feketékre ráfújtam egy flakon metált. Ezzel jobb lett a hatás, hiszen csillog:-))
Ha ezt összeadod, akkor minden cakk-pakk (a glettet nem számolom, hiszen megmaradt a 85%-a, ami a másik idomokra is elég volt, de még mindig van belőle) nem volt 10.000ft
És 4 nap alatt kész volt.....
Most a 2 SR-hez 3 idom cserélhető.... (egy pót idomszetet beszereztem)
Öcsém a kis MINT-emet szintén így csinálta meg 3000ft-ból.....bár Ő nem csiszolgatta annyit:-))
A membránház emelőnek én nem látom értelmét.Beteszed megnöveled vele a forgattyúsház térfogatát,így pedig csökken az elősűrítés,az meg nem előnyös.Spacer-ek(döntők)pedig arra valók,hogy ha hátra vezeted a karbit short csonkkal akkor ne "függőlegesen" álljon a karbi+kialakításukból adódóan gyorsítják a keverék áramlási sebességét.
Sziasztok!
Tegnap kész lett a DiTech hengerfejem amiben az eredeti gyertya helyére egy esztergályossal M14-es méretű menetet fúrattam! A mutatvány sikerült és nem lett közelebb se távolabb a porlasztási kúptól a gyertyapólus. Összerakás után kiválóan indult. Nagy és erőteljes volt a szikrakép de csak eredményekről tartós használat után tudok beszámolni. A művelet 1500 Ft ba került.
Nem tudom, tényleg csak egy levegőből kapott ötlet .... konkrétan meg nem találtam leírva, hogy mire jók ezek a kiemelők.
Valamikor régen olvastam ilyen ram air megoldásról, és ha jól emlékszem, akkor 50nél már van előnyös hatása hogy most ez a sebesség függvénye, vagy a hidegebb levegő miatt van azt nem tudom. Abból indult ki, hogy a légszűrőbe fújni nem járható út ....
Persze elhiszem, hogy most egy hozzáértő fetreng a röhögéstől
Ismerős a gép valamikor egüfórumon követtem az épülését.
Szerinted mennyivel kéne menni,hogy megfelelő legyen a levegőáram sebessége?
Nekem is így van hátravezetve a karbim,csak nem s6 hanaem kiesler spacer-rel.
Mondjuk ha minden jó a motoron akkor nem kormolhat. De lehet, hogy jobban viselné ezeket a körülményeket. Amit eddig javítottam, mindig az eredeti méretűt tettem bele és mennek gond nélkül.
DANGER !
Agymenés elméleti síkon ... a motorszerelősben sok az anyázás
Kérdés 1 :
Ez a membránház emelés mire jó ?
4és 5mm vastagságban lehet kapni mit számít ez ?
Kérdés 2 :
Van a stage6-nak egy szívócső kiemelője is, hogy hátra felé nézzen a karbi..
Kérdés 3 :
Mi van akkor, ha többet emel az ember a membránon, rátesz egy olyan fém csonkot, ami a membrán felé szűkül, a karbi felé tágul / ez elvileg felgyorsítja a dolgokat / ebbe a szívócsőbe bevezeti elölről a menetszelet / persze megszűrve / és erre tesz fel valami karbit, ami ebbe tudja önteni a benzint Totál beállíthatatlan lenne fogadjunk na, bocsi, csak elmélkedek
Frankó kis megoldás, mert a józan paraszti eszemmel elgondolva, így mindenből többet kap, és aránylag könnyen beállítható, mert a plusz nyomás egyben több benzint is nyom fel... de mondom, csak elméletben érdekelt a működés.... na meg van mikor már nincs erősebb henger, kipu, stb .... 5-8%+ egy rafkós setupon már akár érzékelhetőt is hozhat.
No, de számolgatni azt kéne rendesen
Hát alapjárat az van de ha odahúzom a gázt akkor leáll.Menet közben is de ha félen van a szívató akkor megy nagyon jól.Tehát akkor kitisztítom és ha úgyse lesz jó akkor egy kicsivel nagyobb főfúvóka!
Most vettem egy kocka SRt vízhűtésest és az van vele hogy mindig félig kell lennie a szívatónak melegen is különben leáll!Mit kéne állítanom?Köszi a segítséget!
No, van képlet meg minden kutyafüle .... a példában egy ZZR1100 Kawasakin vezetik le, nem tudom érdekel-e bővebben szóval csak a lényeg : 28.7Km/h - haladási sebességnél már nagyobb nyomással számolhatunk a rendszert használva, mint a normál környezeti nyomás ... Bernuolli egyenletének értelmében ezt a nyomást folyamatos keresztmetszet növeléssel tovább növelhetjük.
Na megvan a +nyomás, amivel lehet etetni e hengert, ám a gubanc a karburátornál jelentkezik, mert annak működése a helyi nyomáscsökkenésen alapul ...
Szóval a nagyobb nyomású levegő, ha be van engedve a karbi keverőterébe, akkor szépen visszanyomja az üzemanyagot az úszóházba
A megoldás pedig, hogy az úszóházba durrantjuk be a + nyomást ....
Ha jól mazsoláztam ki a dolgokat, akkor 5-8%ot hozhat egy korrekten méretezett komplett rendszer.
csak olyan érdekességként bekapartam
A színkeverés?
Nekem a drága sárkányom (asszony) egy spéci színt akart amilyen a régi VW bogara is. (amolyan bronz-arany-narancs)
Ha van aki nézi a Discoveryn az autókereskedőket akkor a VW T2-est is ezzel fújták....
No elmentem és ugye az is lényeg hogy ki-hol mennyit vállal.
Itt a környéken 1L a minimum, amire ha jól emlékszem 16000-ret mondtak.
Érden van egy hely, ahol akár flakonba is töltenek, ami ugye 3-400ml....és ez 3-7.000ft.
No ennyit nem költök rá.....hiszen fújáskor szerintem ha 2Dl kellene csak. De ugye ott már spéci glet, csiszolás, alapozás....stb. Vagyis szerintem egy 20-25 lenne a vége.
Én elmentem egy festék-barkácsboltba és bevásároltam.
Vettem simitógletet....~1000ft
Sérütek voltak az idomok, ahhoz ugye üvegszálas glettet....~ 1300ft
pár külön minőségű csiszólópapírt.....100ft-os tételek
és Én emlékeim szerint az asszonyéhoz 3 flakon narancsot és 2 flakon fekete festéket. (darabja 1200ft)
Ezzel megvolt az alap. Majd 2-3 hétre a feketékre ráfújtam egy flakon metált. Ezzel jobb lett a hatás, hiszen csillog:-))
Ha ezt összeadod, akkor minden cakk-pakk (a glettet nem számolom, hiszen megmaradt a 85%-a, ami a másik idomokra is elég volt, de még mindig van belőle) nem volt 10.000ft
És 4 nap alatt kész volt.....
Most a 2 SR-hez 3 idom cserélhető.... (egy pót idomszetet beszereztem)
Öcsém a kis MINT-emet szintén így csinálta meg 3000ft-ból.....bár Ő nem csiszolgatta annyit:-))
Van valaki, aki jó idő esetén ott lenne az április 13. szombati újpesti találkozón?
Ez jól hangzik, kíváncsian várom a fejleményeket, hogy viselkedik majd.
Tegnap kész lett a DiTech hengerfejem amiben az eredeti gyertya helyére egy esztergályossal M14-es méretű menetet fúrattam! A mutatvány sikerült és nem lett közelebb se távolabb a porlasztási kúptól a gyertyapólus. Összerakás után kiválóan indult. Nagy és erőteljes volt a szikrakép de csak eredményekről tartós használat után tudok beszámolni. A művelet 1500 Ft ba került.
Valamikor régen olvastam ilyen ram air megoldásról, és ha jól emlékszem, akkor 50nél már van előnyös hatása hogy most ez a sebesség függvénye, vagy a hidegebb levegő miatt van azt nem tudom. Abból indult ki, hogy a légszűrőbe fújni nem járható út ....
Persze elhiszem, hogy most egy hozzáértő fetreng a röhögéstől
Szerinted mennyivel kéne menni,hogy megfelelő legyen a levegőáram sebessége?
Nekem is így van hátravezetve a karbim,csak nem s6 hanaem kiesler spacer-rel.
Nem is feltűnő helyen van..
Szerintem nagyon ott van..
Agymenés elméleti síkon ... a motorszerelősben sok az anyázás
Kérdés 1 :
Ez a membránház emelés mire jó ?
4és 5mm vastagságban lehet kapni mit számít ez ?
Kérdés 2 :
Van a stage6-nak egy szívócső kiemelője is, hogy hátra felé nézzen a karbi..
Kérdés 3 :
Mi van akkor, ha többet emel az ember a membránon, rátesz egy olyan fém csonkot, ami a membrán felé szűkül, a karbi felé tágul / ez elvileg felgyorsítja a dolgokat / ebbe a szívócsőbe bevezeti elölről a menetszelet / persze megszűrve / és erre tesz fel valami karbit, ami ebbe tudja önteni a benzint Totál beállíthatatlan lenne fogadjunk na, bocsi, csak elmélkedek