Örülök,hogy oké a gép.
Hőgombából meg úgy tudom kétféle van,az egyik talán tirisztoros,a másik meg sima kapcsolós(értelmrsebben nem tudom leírni,mert sötét vagyok a villamossághoz)
Az a baj, hogy ez a fuckingos 50 ccm-es technik kibaszottul érzékeny.Egy ksi kopás és már nem úgy húz a szekér. Mikor 30 feletti lóból kell áldozni akkor ez kevésbé tűnik fel, de amint ez az össz lovacska 5-10 között van érzékeny a dolog.
Igazából tök gyári minden.
Viszont a 2 extreme szerintem fordítva csinálja!
Ahogy nézegetem mindenhol a piros gyengébb mint a kék.
2extreme-nél meg a piros erősebb mint a kék.
Az jó lenne ha agyári passzolna a 2extreme kuplungba.
ha a közelben lennél mondanám szaladj el, nálam van minden. így viszont az mondom, hogy tedd fel a gyári rugót és onnan indulj. Egyértelmű, hogy hard rugók vannak a kuplungban, és ez nem találgatás... Nagyon durva...Pedig én nem vagyok pro.
Sajns ez nem így működik.Adott gyártó adott kuplunghoz gyárt rugókat.Nekem van ditech kuplunghoz való,és malo fly-hoz való fehér malossi kisrugóm.Mindkettő malossi mindkettő fehér az egyik mégis majd kétszer olyan erős,mint a másik.3mm hosszkülönbség is van köztük,és legalább 2mm átmérőben.Cserélgethetők a kisrugók,ha a hosszuk ok,és az átmérőjük miatt is beférnek.
Sárga tolóval és lila kicsivel ki van segítve
Nekem fingom nincs az értékeikről, de ha nem kell neki 5 félét vegyen, akkor már jó ..... a nyomatékos csövet is meg tudjuk oldani, mert elvileg a Sito már komolyabb a gyárinál
Mérd meg a kisrugó hosszát.(a két beakasztófülbe mérj tolómérő belsöátmérő mérőjébel).Van egy párféle rugóm,ha tudom a méretet mondom milyen kuplunghoz való rugót szerezz be(esetleg küldök).Kellene a rugó átmérője is.
Hőgombából meg úgy tudom kétféle van,az egyik talán tirisztoros,a másik meg sima kapcsolós(értelmrsebben nem tudom leírni,mert sötét vagyok a villamossághoz)