Megmondom ősszintén nyúltam már robogóhoz még régen vagy 8 éve de akkor se lett jó szerintem!"De azóta elég sokat dolgoztam a R1 tuningomon mostanában pedig a GSXR1000en és az iszonyatosan bejött szerencsémre!Ritka erős lett padon is!"
De robogóhoz azóta is síknak érzem magam "és ismerőseim is"de azért nem tudatlanul teljesen.Ti meg azért profik vagytok szerintem :)
Remélem segítetek még a szerelésben!
Ja és látom volt honda leadod is milyen évjárat volt és hány ccm-es?
Kicsit nehéz dolgod lesz, hogy egyszerre cserélsz mindent. Hisz nem tudod, hogy rossz karbi beállítás, vagy hangolásod a rossz. Ha van egy 70-es hengered és hozzá való puffod, akkor sárga kuplungrugóval és 4,5-5,5 között görgővel próbálkoznék, aztán kiderül.
Ha még nem csináltál ilyet jobb ha elviszed valakihez, megkímél, hogy kihulljon egy pár hajszálad.
A kuplung önmagában csak akkor növeli a teljesítményt,ha a gyári már kopott,ill. megégett és nem tudja csúszás nélkül hatékonyan átvinni az "erő"-t a harangra.70-es sport hengerekhez még megfelelő a gyári,ha jó állapotú.Természetesen egy jobb minőségű kuplung hatékonyabb,így a cseréje attól függ mennyi a mocira fordítható keret.
Tudom, hogy ez nem racionális döntések sorozata, ezt már megvitattuk, de szerintem egy gyári cucc is ami megfelelően van hangolva elég jó. Ár/érték arányban a kapott gyorsulás nagyon karcsú.
Mert úgy van ez, hogy minden hozzátesz egy kicsit...
Szart se számít. Inkább hangold be normálisan az számít sokat. Én is annyit baszogtam vele. Erre húz mint az állat. Pedig gyári minden. Nem gondoltam volna, hogy ennyit jelent fél mm is.
Ahogy látom sokan, ha kopik egy kicsit a cucc és nem gyorsul úgy akkor elkezdik a fél világot bolygatni, pedig csak hangolni kellene a hajtáson. A variátoron egy kis hézagoló alátét csodákat művel.
Azt azért nem mondanám,hogy a tuning variátor nem hoz jobb gyorsulást.Én már nem egyet építettem be,és még senki nem panaszkodott.Természetesen ez jól behengolt hajtásláncra vonatkozik.
Ha 70-es hengered van, kellene, hogy legyen min 17,5-ös karbid is. A variátor szerintem nem fog hozni érezhető gyorsulást, ha egyáltalán be tudod majd hangolni.
Most akkor fázik a ditech vagy nem? Oly sokszor olvastam itt hogy fázós 15 fok alá nem jó szarakodik meg minden! Amióta az elmult 2 hét alatt átesett egy nagy felújításon (injektor,vízpumpa és egyéb apróságok) én ezt nem tapasztaltam! Ma is du 3 fokban pöccre indult,stabil gyönyörű alapjárat,és 47 km-t letóltam vele!
A kuplung önmagában nem dob semmit akkor azért mondod hogy ha majd elkopik?
Akkor a karbi és a pollini variátor már szépet dob a 70es hengeremre és a sportkipufogóra?Jobban fog gyorsulni érezhetően?Köszönöm válaszod vagy aki válaszol!
Szia!
Gondolom a piros kör sr ről van szó!(már nem az enyém)
Ami fekete azt mind én csináltam.
A pirosat egy fényező haver csinálta baráti áron(azóta nem vagyunk jóban ) 30000ft ért.
Én sokat próbálkoztam otthoni fényezgetéssel!
Hát meg lehet fújni de sajnos olyat nem, illetve nagyon nehéz mint 1 profi pisztollya kamrába ilyen célokra kitalált körülmények között.
Amit én itthon tudtam fújni az a matt festékek és a keréktárcsa ezüst agyon lakkozva!(ezt többször is megkérdezték melyik fényező csinálta!)
Én ezt ajánlom,vagy malossi multivar: www.robogoalkatresz.eu/index.p...
17,5-es karbi is dob még a gépen,arról me beszélve,hogy a 70-es hengerhez már elég kevés a 12-es.Kuolungot csak akkor cserélj,ha a gyári már elkopott,vagy ha van elég fölös lóvé.
szívesen...
De azt azért számold, hogy a "fényezésnél" nem az a gond, hogy ki fújja le, hiszen egy szórópisztoly, kompresszor nem nagy ügy.
De abba már ugye eleve a JOBB és DRÁGÁBB festék is kell!
Szerintem egy robogó nem ér ennyit.
Egy kocsit már biztos nem otthon fújnék le dekorfestékkel! De ugye egy autó nem garázsban áll, és nem évi 1-2000-ret használja az ember....
Üdv!
Olyan kérdésem lenne h sr 50 ditech külső ékszíjtárcsáján nincs borda belül? Vagy nekem lenyalódott ugyanis lelazult főtengely csavar és lerepült minden....köszi
Üdv wvg!
A motorodat házilag fényezted vagy szakember munkája?
Mennyibe került a fényezés?
Nagyon szép lett én is eltudnám képzelni az én sr-emet ilyen színben is.
És akkor ha a tunning variátort és a kuplungot átcserélném már érezhető lenne a különbség ennyitől?Vagy talán még egy 17,5 detorlo karbulátor még beleférne.Bocs már az ilyen amatőr kérdések miatt de robogókhoz nem értek csak a nagyobb váltósakhoz!Csak van egy SR robogó felénk és az iszonyatosat tud menni kb nem túlzok 5ször nagyobbat gyorsul mint az enyém.És az enyém is már otthagyja bőven haverok 50es SRjüket.
Érdemes lenne beszerezni egy tuning variátort,az javít agyorsuláson és a végseben is.Ha minden gyári akkor anyagilag a szett megvásárlásával jársz(van benne szíj is)
De robogóhoz azóta is síknak érzem magam "és ismerőseim is"de azért nem tudatlanul teljesen.Ti meg azért profik vagytok szerintem :)
Remélem segítetek még a szerelésben!
Ja és látom volt honda leadod is milyen évjárat volt és hány ccm-es?
Ha még nem csináltál ilyet jobb ha elviszed valakihez, megkímél, hogy kihulljon egy pár hajszálad.
Mert úgy van ez, hogy minden hozzátesz egy kicsit...
Ahogy látom sokan, ha kopik egy kicsit a cucc és nem gyorsul úgy akkor elkezdik a fél világot bolygatni, pedig csak hangolni kellene a hajtáson. A variátoron egy kis hézagoló alátét csodákat művel.
Szíve joga mindenkinek azt csinálni amit akar.
És a kuplung szerkezet akkor szerinted számít még valamit vagy ha majd elkopik?
Akkor a karbi és a pollini variátor már szépet dob a 70es hengeremre és a sportkipufogóra?Jobban fog gyorsulni érezhetően?Köszönöm válaszod vagy aki válaszol!
Gondolom a piros kör sr ről van szó!(már nem az enyém)
Ami fekete azt mind én csináltam.
A pirosat egy fényező haver csinálta baráti áron(azóta nem vagyunk jóban ) 30000ft ért.
Én sokat próbálkoztam otthoni fényezgetéssel!
Hát meg lehet fújni de sajnos olyat nem, illetve nagyon nehéz mint 1 profi pisztollya kamrába ilyen célokra kitalált körülmények között.
Amit én itthon tudtam fújni az a matt festékek és a keréktárcsa ezüst agyon lakkozva!(ezt többször is megkérdezték melyik fényező csinálta!)
www.robogoalkatresz.eu/index.p...
17,5-es karbi is dob még a gépen,arról me beszélve,hogy a 70-es hengerhez már elég kevés a 12-es.Kuolungot csak akkor cserélj,ha a gyári már elkopott,vagy ha van elég fölös lóvé.
De azt azért számold, hogy a "fényezésnél" nem az a gond, hogy ki fújja le, hiszen egy szórópisztoly, kompresszor nem nagy ügy.
De abba már ugye eleve a JOBB és DRÁGÁBB festék is kell!
Szerintem egy robogó nem ér ennyit.
Egy kocsit már biztos nem otthon fújnék le dekorfestékkel! De ugye egy autó nem garázsban áll, és nem évi 1-2000-ret használja az ember....
Olyan kérdésem lenne h sr 50 ditech külső ékszíjtárcsáján nincs borda belül? Vagy nekem lenyalódott ugyanis lelazult főtengely csavar és lerepült minden....köszi
A motorodat házilag fényezted vagy szakember munkája?
Mennyibe került a fényezés?
Nagyon szép lett én is eltudnám képzelni az én sr-emet ilyen színben is.