Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem baj, én sem.
Meg bagolypille sem. Ez a szó megtetszett, csak azért írtam le...
Persze, hogy igazad van csak hát sajnos én nem hallagatok másra.
Egy rendes fényezés, matricázás ára 40-50 ezer pénz. Ebben benne van a 2K festék és lakk ára is és hőkamrában sütik rá a cuccot, nem lesz benne muslica és molylepke...
Ez nem jó szó és biztosan nem jelent jót... :(
Ha pedig beköpte a gyertyát 15 perc után, akkor az egyértelműen a befecskendezés hibája. Az Isten összes gyertyáját be fogja köpni, legyen az repülő vagy egy ufó csúcsmodell gyertyája. Nem a gyertyát kéne cserélgetni, meg a hengerfejbe nagyobb menetet rakni, hanem megoldani a tényleges hibát, mert valami egyértelműen rossz a gépben. Persze én nem tudhatom....
Ismételten nem kötekedni akarok, de a múltkor ezt írtad: "Természetesen új gyertyával tökéletesen működik viszonylag sokáig." Most meg ezt: "Teszt képpen járattam alapjáraton kb 15 percig. Ennyi idő alatt a régi gyertya már kuka volt." Szóval neked a viszonylag sokáig az 15 perc?! Fejbe is lőném magam, ha egy motor csak eddig működne hibátlanul.....
Tudom hogy nem az a gond csak mondom hátha valamelyik autó fényezése után marad festék én meg megcsinálnám a munka nagy részét és csak festeni kéne akkor valamivel olcsóbban jönnék ki mint ha mindent a fényezőre bíznék.

Hát fényezésre én sem költenék 10-20 ezernél többet úgysem vinném kiállításokra meg pénzem sincs rá, de már ráfér egy fényezés mert elég karcos szegény meg ugye estem is már vele az első fék miatt és egy kicsit meghúztam az oldalát.
Szia! Betegség
A fekete részeket csak lefújtad vagy használtál glettet is vagy valami alapozót?
Köszönöm! :)
Mint írtam a héten fúrattam a ditecem-be egy nagyobb méretű gyetyát. Eddig mentem vele kb 50km-et és remekül működik. Teszt képpen járattam alapjáraton kb 15 percig. Ennyi idő alatt a régi gyertya már kuka volt. Felteszek egy képet a régi gyertya állapotáról és az új(autóban használt) ról. Megyek vele egy pár km-et és meglátjuk!
NGK CPR8E, Denso U24ESR-N, stb...
Hát miért nem építesz belőle motort?
Sziasztok!
Megtudná nekem valaki mondani,ditech-hez milyen gyertyàt vegyek?
Köszi!
Sziasztok! Lenne egy eladó Kinter féle gyújtásom,teljesen új nem volt használva. Ditech-ről karbisra átalakításhoz való,sajnos úgy hozta az élet,hogy nem tudom felhasználni.
Na nem kell nagyon hülyének nézni, ha rosszat kérdezek, de abba a kormos lyukban lenne a befecskendező helye
Csak azért kérdezem mert nekem is van de már vagy 8éve nem működik nem is foglalkoztam vele! 100ccm-es 99es évjáratú de nem ad szikrát csak minden rúgásra egyet önindítóval is csak egyet az elején azt vége.Mondom hátha tudnád mi lehet vele!
A lead az régi japán belpiacos konstrukció volt háború előtti évjárat, és 50-es volt. Kellett nagyobb... azóta persze volt nagyobb és már nem kell..
igen!
Jól látom,hogy az injektofejen a teflongyűrű helyén egy sima O-gyűrű feszít?
Természetesen ezután állok neki a hajtás beállításához.
Én először szíjjat leveszem és úgy kezdem el a durva karburálást!
Egészen jól be lehet állítani!(szerintem)
Utána már igen kicsi karburálás szükséges!
Ezek voltak a fő hibák! Mostmár hasít! :)