Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tankot érdemes szerintetek hegeszteni műanyag hegesztővel?
Van aki azt mondja nem érdemes foglalkozni vele nem tudom kinek higgyek most már.
A kerek taknyolás szélén van 2 helyen megrepedve .
http://www.sportmotor.hu/motor...

Pozitív véleményeket szívesen meghallgatnám!
Ami biztos,hogy nem jó!
25-30 ig elég rosszul kezdi el a dolgokat utána szépen működik. Gyorsulás is jó és azt hiszem végre is jól megy! 85 ment alattam(100kg)
Én úgy gondolom erősebb kontraszt rugó kellene.
Jól gondolom?
Mára adtam fel
Lefagyott már a vesém..
"...de feladtam..." Na olyan nincs.
Ott a pont! pontosan ez történt! ha valakinek Csongrád -megyében kell egy jó szerelő tudok!
Hát ez az idő még nem teljesen az a tesztelős idő!
Áll a lábán de nem az igazi.
Finomhangolás még hátra van de feladtam..
Ez rendes teflon, 370Fokig hőálló, de még azon a hőfokon se tud megfolyósodni. Szinre állagra, hőállóságra ugyan az mint a gyári, már jó pár fut belőle, és bírja a strapát.
Ezeket én gyártottam, egy kis műszerész esztergán, és borotva éles késsel, kb. 1óra volt ennyit rendesen legyártani.
A helyére tenni, kb. 2másodperc, egy kúpos kis vasdarabbal, ami erre a célra lett „faragva”
Kitudja hány hengeres a gépe.....
Ezz te gyártottad?Felfűzni lesz szép ennyit.
Ez hőálló anyag?
Áhám, így már más.
És a ma délutáni unaloműzés.
Én a képen szereplőre gondoltam, és ez még mindig az üzemanyagbefecskendező szelep.
Szaknyelven nyomásszabályzó.
Üdv
Nem ara gondolok ami az égéstérbe porlassza az üzemanyagot, hanem az ami a benzint nyomja, az az üzemanyag befecskendezője, az nem lehet kormos
Ez szállított többet mint kéne, és ahogy írtam, ennek cseréje után, minden hiba jelenség megszűnt, szép egyenletesen húzott a motor.
A befecskendező szelepet több tisztítás után se lehetett megmenteni.
A szilónál jobb,de kinek nincs otthon egy kis teflonszalagja tűzoltásként.
Üdv.lenne egy olyan kérdésem...h a km óra háttérvilágítását...miképpen tudom cserélni? bonyolult művelet ez? Mert láttam h az órákat 4 apró csavar tartja...ha azt leveszem már hozzáférhető lesz a kis izzó(k) ami világítja az órákat? Előre is köszi a választ...
Még mindig jobb mint a sziloplaszt..... Mikor annó megláttam egy ilyen módon tömített masinát, menten a szék mellé ültem. Aszongya a csávó: "hát működött ez mikor összerakták".....
A 40-60 közötti gyorsuláscsökkenés 100%,hogy a gyenge kontraszt ill. nehéz görgő miatti elváltás miatt van.Rakj bele gyárit(ami nincs elgyengülve) vagy alternetívaként minás piross malossit.Meglátod így mindig egyenletes gyorsulást fog produkálni a gép.
Az injektor fészke azért olyan kormos,mert valamelyik mesterember a teflongyűrű helyett sima O-gyűrűt rakott fel,az meg ugye nem tömít rendesen,és kifújt az injektor mellett.
De egyébként ha etanolt keversz a benzinhez, akkor a lerakódások kijönnek mindenhonnan (ha vannak).
Többet szállít? Akkor abban még mindig korom lehet és nem zár elég gyorsan. Meg lehetne próbálni hogy nyitott állapotban berakni a mosóba, aztán átmosni párszor újra. Vagy valami oknál fogva szanaszét kopott a belseje, bár ezt kétlem.
Van többféle szín is csak nem tudom hogy azok hogy fognák meg.
Majd egyszer kipróbálom azt leírom a tapasztalataimat.
Nagyon szívesen.
Hát én ilyet találtam:
http://www.youtube.com/watch?v...
Van itthon egy törött idomom ami nem kell majd azon kipróbálom a ruhafestékes technikát.