Szia!
A gyertyával szerintem minden rendben szikra van mondjuk az lehet hogy egy kicsit sok anyagot kap vagy az olajtól(még bejáratós és egy kicsit több olajat kap) ilyen feketés rajta a cucc mikor kiveszem a gyertyát de nincs ráégve és ha letörlöm akkor őz barna színű.
Üdv! A segítségeteket szeretném kérni.
Ma olyant csinált a motorom hogy mikor beindítottam és elindultam vele akkor gázadásra nem akart menni csak így durrogott vagy nem is tudom mit csinált és mikor leállítottam akkor utána már nem tudtam elindítani. Mi lehet a gond? Ja egyébként a motor egy karbis minarelli kör sr
Amikor hoztam el nagyon nehezen indult kb 20-25 rugást kért szivatóval de akkor kb 4 hónapot állt!
Utána már indult pöcre önindítóval is.
Utána még 1 darabig 1-2 hét nem volt szét szedve és 2-3 naponta beindítottam szívatóval első rugásra indult.
Hát nem tudom. amíg megy nem bántom.
Ha el kezd szarakodni sokat nem fogok szenvedni szétkapom!
Lehet kap valami alap 70ccm hengert..
Csináltam már ilyet régebben.
Sokat nem változtattam gyári kipuval meg karbival.
Fogyasztása nagyon nem változott csak kicsit határozottabb volt teljesítményileg.
A keves kompresszió hidegindítási problémákat fog okozni.Viszint van egy nagy előnye:nem fogsz olyan gyertyával találkozni ami nyomás alatt nem ad szikrát,mert ugye az itt nincs.
Persze eltúloztam..
Én ezt amikor vettem hó esésbe a helyszínről(16km) lábán hoztam haza és 80-85km-et ment..
Alapjárat magas volt.. nyáron még én cserélte benne légszűrőt stb be volt állítva. ez volt furcsa csak de egyébként ment.
Én is csodálkoztam amikor megforgattam.
Nincs rajta se varió se szíj.
Nagyon könnyen forgott..
Volt több robogóm és konkrétan ilyen blokkos is nem is 1 de azok nem voltak ilyenek.
Ráadásul most hogy le van szedve a vízpumpa dekli megforgattam a lendkereket. Nagyon bitang 1 ujjal megpörgettem fél percig pörgött
Van benne kompresszió!
Kíváncsi leszek meddig fog menni..
A vízpumpadeklire gondoltam,nahyot dob az összképen a polír.A blokk nem polír,nincs hozzá már lelkierőm(bár most megcsinálhatnám úgyis szétvan borítva).
Hát nemegészen gyári.Konfig:polini evo 3 henger,malossi mhr team 2 kipuff,top racing hi-tech főtengely,malossi overrange hajtás,top. végáttételdekni,hátravezetett szívórendszer(kiesler spacer+malossi short csonk),s6 24-es pwk karbi,italkit seletra belsőrotoros gyujtás(hs féle előgyujtásszabályzós cdi-vel).Motorikusan kb. ennyi+amit látsz.
A vízpumpadeklire gondoltam,nahyot dob az összképen a polír.A blokk nem polír,nincs hozzá már lelkierőm(bár most megcsinálhatnám úgyis szétvan borítva).
Hát nemegészen gyári.Konfig:polini evo 3 henger,malossi mhr team 2 kipuff,top racing hi-tech főtengely,malossi overrange hajtás,top. végáttételdekni,hátravezetett szívórendszer(kiesler spacer+malossi short csonk),s6 24-es pwk karbi,italkit seletra belsőrotoros gyujtás(hs féle előgyujtásszabályzós cdi-vel).Motorikusan kb. ennyi+amit látsz.
Ha jól sejtem nem jól előzményeztél...
Tieden nagyon tetszik az a blokk szép nagyon az a meghajtás dekli is..
Blokk is polírozva van neked?
Remélem nekem nem lesz gond a hűtéssel.
Teljesen gyári a motorja!
Üdv urak.
Érdeklödnék meghajtás oldalnál nagyon erös cicergö hang halatszik,hol keresem a problémát.Csak menet közben hallani akkor is kis fordulatnál .Állo hejzetben semmi,és nagyobb gáznál sem,nem tudon mi lehet.Ha van tipp nagyon megköszönöm .
Sziasztok!
Még mindig nem jó a motorom bele raktam a top variót, 3pofás gyári kuplung sárga kis rugóval, malossi x special szij van rajta.
kék kontrasztot tettem bele most a gyári rugó gyenge az semmit se ér azzal is próbáltam. De a kék meg sok neki úgy érzem 4g-osal szaggat, 5g-al meg 50km/h felé nem megy.
Milyen szinű kontrasztot ajánlotok bele? Már gondoltam arra is hogy veszek egy gyári erősségű fehér kontrasztot de előbb kiváncsi vagyok a véleményetekre nem akarom feleslegesen megvenni mert lehet azzal se lenne jó.
A gyertyával szerintem minden rendben szikra van mondjuk az lehet hogy egy kicsit sok anyagot kap vagy az olajtól(még bejáratós és egy kicsit több olajat kap) ilyen feketés rajta a cucc mikor kiveszem a gyertyát de nincs ráégve és ha letörlöm akkor őz barna színű.
Gyertyáról 1 kép sokat segítene!
Ma olyant csinált a motorom hogy mikor beindítottam és elindultam vele akkor gázadásra nem akart menni csak így durrogott vagy nem is tudom mit csinált és mikor leállítottam akkor utána már nem tudtam elindítani. Mi lehet a gond? Ja egyébként a motor egy karbis minarelli kör sr
Utána már indult pöcre önindítóval is.
Utána még 1 darabig 1-2 hét nem volt szét szedve és 2-3 naponta beindítottam szívatóval első rugásra indult.
Hát nem tudom. amíg megy nem bántom.
Ha el kezd szarakodni sokat nem fogok szenvedni szétkapom!
Lehet kap valami alap 70ccm hengert..
Csináltam már ilyet régebben.
Sokat nem változtattam gyári kipuval meg karbival.
Fogyasztása nagyon nem változott csak kicsit határozottabb volt teljesítményileg.
Én ezt amikor vettem hó esésbe a helyszínről(16km) lábán hoztam haza és 80-85km-et ment..
Alapjárat magas volt.. nyáron még én cserélte benne légszűrőt stb be volt állítva. ez volt furcsa csak de egyébként ment.
Én is csodálkoztam amikor megforgattam.
Nincs rajta se varió se szíj.
Nagyon könnyen forgott..
Volt több robogóm és konkrétan ilyen blokkos is nem is 1 de azok nem voltak ilyenek.
Van benne kompresszió!
Kíváncsi leszek meddig fog menni..
Hát nemegészen gyári.Konfig:polini evo 3 henger,malossi mhr team 2 kipuff,top racing hi-tech főtengely,malossi overrange hajtás,top. végáttételdekni,hátravezetett szívórendszer(kiesler spacer+malossi short csonk),s6 24-es pwk karbi,italkit seletra belsőrotoros gyujtás(hs féle előgyujtásszabályzós cdi-vel).Motorikusan kb. ennyi+amit látsz.
Hát nemegészen gyári.Konfig:polini evo 3 henger,malossi mhr team 2 kipuff,top racing hi-tech főtengely,malossi overrange hajtás,top. végáttételdekni,hátravezetett szívórendszer(kiesler spacer+malossi short csonk),s6 24-es pwk karbi,italkit seletra belsőrotoros gyujtás(hs féle előgyujtásszabályzós cdi-vel).Motorikusan kb. ennyi+amit látsz.
elvileg full MHR az a bordó de majd a gazdája kijavít
Tieden nagyon tetszik az a blokk szép nagyon az a meghajtás dekli is..
Blokk is polírozva van neked?
Remélem nekem nem lesz gond a hűtéssel.
Teljesen gyári a motorja!
Érdeklödnék meghajtás oldalnál nagyon erös cicergö hang halatszik,hol keresem a problémát.Csak menet közben hallani akkor is kis fordulatnál .Állo hejzetben semmi,és nagyobb gáznál sem,nem tudon mi lehet.Ha van tipp nagyon megköszönöm .
Még van vele kicsi meló de ez így fog kinézni...
Még mindig nem jó a motorom bele raktam a top variót, 3pofás gyári kuplung sárga kis rugóval, malossi x special szij van rajta.
kék kontrasztot tettem bele most a gyári rugó gyenge az semmit se ér azzal is próbáltam. De a kék meg sok neki úgy érzem 4g-osal szaggat, 5g-al meg 50km/h felé nem megy.
Milyen szinű kontrasztot ajánlotok bele? Már gondoltam arra is hogy veszek egy gyári erősségű fehér kontrasztot de előbb kiváncsi vagyok a véleményetekre nem akarom feleslegesen megvenni mert lehet azzal se lenne jó.