Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kompresszor,injektor,levegő injektor ebből válassz darabja 30 és 40 közt van
nem használok fésűt mert nincs hajam


nincs semmi beállítási lehetőség?
Abból már illett volna ledobni nekem egy fél motorra valót
Alakíttasd át karbisra szerintem .... jobbat nem tudok
amúgy 2,5-3 motorra való jött össze
nem...csak 10ből 8x ezt a választ kapom :) ezért már inkább odaírom a kérdés alá
A segítséget köszönöm! Hálás vagyok (biztosítás)
viszont a problémám fenn áll még mindig
Neked is összeszedünk egy másik robogóra valót a biztosítási csalás fortélyokkal, most meg hagyjunk a poénkodással
Hali!
sr50 ditech (2003)...az alapjáratom ingadozik nagyon...sokszor félek, hogy lefullad (de aztán nem :) ). mi lehet a gond?
hagyjatok a "gyújtsd fel" hsz-ekkel!
köszönöm
Aki erre tud megoldást, az ezzel a "tudással" és egy zárfésűvel bármit beindít
Nem szívtam fel magam csak megoldás helyett negatívum jött
Ha nem lopott hát nem lopott.
Nem kell felszívni magad
Akkor rájöttél te is a megoldásra, csak maga a kérdés olyan, mintha beírnám a VW fórumba, hogy :
Sziasztok !
Itt ülök egy egyes golfban, de baromira sietek és nincs időm megkeresni a kulcsot .... a drótokat már előkotortam a műszerfal alól, nem tudjátok, hogy mit kell összekötni mivel, hogy elinduljon ? A zöldet már próbáltam a pirossal, de attól csak az ablaktörlő indult el
2003-as sr-50 ditechnek hány literes a tankja pontosan? köszi
A kételkedőknek és az okos tojásoknak A MOTOR NEM LOPOTT Dunakeszi Aprilia kereskedésben történt mindez és ott is kaptam az ajánlatot.De jelenleg át építés alatt vannak ezért pesten üzemelnek.
Már meg történt a márka kereskedős procedúra lekérdezték nem lopott.Ausztriában van az árverés.Az immos kulcs is meg van 5 plusz áfa a tanítás plusz másik 5 plusz áfa a hiba kódolás.Csak jó lett volna ha van rá vmi másik mgoldás
Esetleg ha lopott a gép, akkor egy kis jogi procedúra következik. A motort lefoglalják, a tulajt feljelentik. Mivel külföldi papíros a motor, megkérdezik hogy le van-e vámolva. Így lesz az olcsó motorból drága motor...
Arra próbáltam utalni, hogy hátha valamelyik az a motor
Nem hiszem, hogy egy másik motor immos kulcsa jó lenne. Ez nem így működik. Az immobiliser lopásgátló. Akkor minden aprilia kulcs egyforma? Akkor minek az immo.

Aprilia szervíz, tippem szerint 50 rongy fizet és bye. Ebből 8-14-ezer a nyers immos kulcs, 10 körül a felprogramozás, 10 a hibafeltásár, a többi meg a rezsi órabér...
Hívjátok fel ezt a srácot :
Utolsó hozzászólás
Hátha a 3 közül valamelyikbe jó lesz az övé és motor híján olcsón odaadja a kulcsot
Nem akarnak motorozni.
Ücsörögjetek csak .... de beszarok, hogy ilyen rohadt mód lusták legyetek bemenni a kereskedőhöz. Mitől szartok ennyire ?
Én is ebben a cipőben járok!:( Ha valahogy orvosoltad oszd meg velem is.
De mivel én vagyok a gonosz, én megmondom a frankót.
Aztat én nem tudhatom.....