nem...csak 10ből 8x ezt a választ kapom :) ezért már inkább odaírom a kérdés alá
A segítséget köszönöm! Hálás vagyok (biztosítás)
viszont a problémám fenn áll még mindig
Hali!
sr50 ditech (2003)...az alapjáratom ingadozik nagyon...sokszor félek, hogy lefullad (de aztán nem :) ). mi lehet a gond?
hagyjatok a "gyújtsd fel" hsz-ekkel!
köszönöm
Nem kell felszívni magad
Akkor rájöttél te is a megoldásra, csak maga a kérdés olyan, mintha beírnám a VW fórumba, hogy :
Sziasztok !
Itt ülök egy egyes golfban, de baromira sietek és nincs időm megkeresni a kulcsot .... a drótokat már előkotortam a műszerfal alól, nem tudjátok, hogy mit kell összekötni mivel, hogy elinduljon ? A zöldet már próbáltam a pirossal, de attól csak az ablaktörlő indult el
A kételkedőknek és az okos tojásoknak A MOTOR NEM LOPOTT Dunakeszi Aprilia kereskedésben történt mindez és ott is kaptam az ajánlatot.De jelenleg át építés alatt vannak ezért pesten üzemelnek.
Már meg történt a márka kereskedős procedúra lekérdezték nem lopott.Ausztriában van az árverés.Az immos kulcs is meg van 5 plusz áfa a tanítás plusz másik 5 plusz áfa a hiba kódolás.Csak jó lett volna ha van rá vmi másik mgoldás
Esetleg ha lopott a gép, akkor egy kis jogi procedúra következik. A motort lefoglalják, a tulajt feljelentik. Mivel külföldi papíros a motor, megkérdezik hogy le van-e vámolva. Így lesz az olcsó motorból drága motor...
Nem hiszem, hogy egy másik motor immos kulcsa jó lenne. Ez nem így működik. Az immobiliser lopásgátló. Akkor minden aprilia kulcs egyforma? Akkor minek az immo.
Aprilia szervíz, tippem szerint 50 rongy fizet és bye. Ebből 8-14-ezer a nyers immos kulcs, 10 körül a felprogramozás, 10 a hibafeltásár, a többi meg a rezsi órabér...
nincs semmi beállítási lehetőség?
Alakíttasd át karbisra szerintem .... jobbat nem tudok
A segítséget köszönöm! Hálás vagyok (biztosítás)
viszont a problémám fenn áll még mindig
sr50 ditech (2003)...az alapjáratom ingadozik nagyon...sokszor félek, hogy lefullad (de aztán nem :) ). mi lehet a gond?
hagyjatok a "gyújtsd fel" hsz-ekkel!
köszönöm
Akkor rájöttél te is a megoldásra, csak maga a kérdés olyan, mintha beírnám a VW fórumba, hogy :
Sziasztok !
Itt ülök egy egyes golfban, de baromira sietek és nincs időm megkeresni a kulcsot .... a drótokat már előkotortam a műszerfal alól, nem tudjátok, hogy mit kell összekötni mivel, hogy elinduljon ? A zöldet már próbáltam a pirossal, de attól csak az ablaktörlő indult el
Aprilia szervíz, tippem szerint 50 rongy fizet és bye. Ebből 8-14-ezer a nyers immos kulcs, 10 körül a felprogramozás, 10 a hibafeltásár, a többi meg a rezsi órabér...
Utolsó hozzászólás
Hátha a 3 közül valamelyikbe jó lesz az övé és motor híján olcsón odaadja a kulcsot