Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tök ilyen volt a tiéd is, csak sok fehérrel
Azta, de szép. De vigyázat, lopom az ötleteket a Leóm-ra. Át kellene pingálni valami szépre. Pl. ilyenre, vagy zöldre.
Ellenőrizd a kompresszor csövét,hátha az ereszt valahol.Sőt inkább cseréld le a bilincsekkel együtt az a biztos.Ha meg már úgyis leveszed mérj egy kompresszornyomást(gyertya nélkül).
A hűtéseddel kapcsolatban passz,ha megvolt az összes ellenőrzés,rendszer átmosása,légtelenítés,termosztátcsere.Mindezek után lehet az óra vagy a hőgomba sz.pat.
Na maxmanus már 2x bemásolta a hozzászólását, szóval csak röviden : Mindenből 1 fokkal jobb mint a gyári
Ahova visszajárok az a Visegrádi szerpentin, de a belváros a főcsapás.
Tényleg nem tudom mi van! most 20 km-t mentem,és egyszer sem ment a pirosba a mutató a vízhűtésnél! Bár a közelében sokszor volt de azért csak nem ment bele ! viszont hidegen,és melegen is ma nehezen indult,és alapjáratom szinte nincs! Tényleg nem tudom mi van! most 20 km-t mentem,és egyszer sem ment a pirosba a mutató a vízhűtésnél! Bár a közelében sokszor volt de azért csak nem ment bele ! viszont hidegen,és melegen is ma nehezen indult,és alapjáratom szinte nincs! ja és ma néztem gyertyaképet is! csak kormos!
még mindig keresek gyári kuplung anyát akinek van az irjon.
Merre szoktál motorozni?
Milyen konfiguráció van a mocin?
Tavaly volt nekem is 1... (a legszebb SR)
Jó karburáció,jó olaj és nem lehet gond.Esetleg egy oversize venti nem árthat.
Az biztos,hogy sokba vannnak,de a sör is drága lenne.Az asszony már nem nagyon díjjazza az ötleteimet,pedig még tudnék(fogok)költeni.Ja és mostmár a kocsira is lehet.
/ na meg ugye nekem észnél kell lenni a túlforgatással, mert nincs vizem /
Én is kikerekítettem a szemem elhiheted, de engem nehezen szopat meg. Személyesen vásárolok mindig, azért mertem neked ajánlani mert helyben vagyok / és kurva jó fej /
Átverni nem tud, max lesz egy jó csöved olcsón

Biztos jó ... nézelődök kínomban, de megint 40+30+tömítések+szerelő.
Így is baromi sokban van és jóformán egy új motor lenne megint szétbombázva, szóval megy a matekozás keményen
Az értelmes méretű meg egyenlőre nem akar összeállni Hitelt meg nálam kizárt ...

Néztem anno, hogy mekkora összeget írtál a 2 motor tuningjára.
Nem igazán értettem hogy lehet elöntözni rájuk ennyit, most meg már tudom, hogy SIMÁN és KÖNNYEN
Nagyon fail szaga van.Ennyiért nem lesz c16,de 30-ba bele kell férnie.Én is ennyiért adtam el tavaly.Esetleg a pro repi is jó lenne,s6racing-en meglepően szépen szólt.
Na ja, csak az nem ennyi lesz
Poén, hogy a ZX-en melóztam egy csomót, és a ráfújkált cuccokkal együtt 23+ ...

Tegnap óta hirdetik a C21-et :
http://www.kepesmotor.hu/robog...
nincs telefonszám, ez kicsit fura, de mivel Pesti személyesen le tudom MEO-zni. Ha frankó, akkor a tiéd .... ennyiért .... nem ebben a topikban fogok nyerészkedni Persze, ha összejön, akkor a futár még a tiéd
Keress C16-ot.Dr-en és SportPro-n is ütne.
Hát ha ez a kipu most is ilyen állapotú,akkor annyiért érdekelne.
Tényleg nem tudom mi van! most 20 km-t mentem,és egyszer sem ment a pirosba a mutató a vízhűtésnél! Bár a közelében sokszor volt de azért csak nem ment bele ! viszont hidegen,és melegen is ma nehezen indult,és alapjáratom szinte nincs!
most már ezt is tudom..... kösz szépen a felvilágosítást! Lassan összerakom a robogónak is a működési mechanizmusát.... bár nem az én világom és nem is az enyém, csak a javítása marad rám ha valami nem működik
Itten van ni, de ahogy olvasom ez inkább a te setupodra illik.
A henger beszerzési időpontja még egyenlőre képlékeny, a DR-t meg nem akarom vele hazavágni ..... Városon belül van, szóval átbaszni nem tudnak vele.... ha neked kell, akkor beboltolhatom neked is
Most még a DR .... van benne cca. 1000Km
Következőnek Stage 6 Sport Pro MK II lenne.
/ 40.K a lélektan /

A kipufogó kemény 15K
Apróé meg kell venni!Henger milyen is?
az a kör SR?
Marha nagy tré van

Yasuni c21 lenne aprópénzért .... mindenképp valami versenyhenger kell hozzá ? Nem forgat az szét pikk-pakk egy sportot ?