Én is termosztátra tippelek.Első körben vedd ki és próbáld ki úgy a mocit.Vizet leengeded(vízpumpa csöveit leveszed),termosztátház levesz(két csavar a légtelenítő két oldalán),termosztát kiszed,összerak,feltölt,légtelenít és gyí.
Ill. ha már lenn van a víz,nézd meg nincs-e kikopva a meghajtókerék(A 15-ös csap rögzíti a 16-os meghajtókereket). http://www.easyparts.nl/showdr...
Helló,
A gond nálam az hogy nincs kompresszió. Már írtam korában a tüneteket,(leállt azóta nem indul) 16ezer kilóméter után ez normális? Van egy malaguti xsm-em is abban 30ezer a kilóméter és még minden jó.
Amúgy meg kérdeztem, ha a di-tech betojik, akkor meg lehet ám csinálni karburátorosra.
Sajnos a légtelenítés nem oldotta meg a problémát! pedig most nagyon jól megy a gép! Nem tudom hogy segít e a megoldásban ha leírom,de ez kb úgy néz ki hogy 15 perc hajtás után megy be a vízhőfok mutató a piros zónába és elkezd villogni az injection check piros lámpácska! Ha egyenletes 60-as tempóba megyek akkor félnél és a piros alatt ingadozik,de ha lassítok 10-20-ra vagy megállok elsöbbséget adni vagy valami akkor felkúszik a piros zónába a mutató,és nem merek továbbmenni,félreállok,nehogy baj legyen! pedig most olyan jól megy! mi lehet a baj? vagy inkább úgy kérdem hogy nagy lehet a baj?
üdv.
Mondjuk hamar leengedte az árát Lencsi .... ha jól rémlik, akkor 250 volt, most 180 .... és olyan fasza, hogy vett még egyet.
Amiből valaki kettőt tart, az meg csak jó lehet
" AAzz óórraa bbeeáállllííttáássaa
MMEEGGJJEEGGYYZZÉÉSS Biztonsági okokból ezt a
beállítási mûveletet csak leállított
motornál lehet elvégezni.
Nyomja le és legalább három másodpercig
tartsa lenyomva a „Mode”
(üzemmód) nyomógombot (2). Az óra
kijelzô elkezd villogni.
Az órák számértékének beállítását a
„Mode” nyomógomb (2) megnyomásával
lehet elvégezni. Ennek a
nyomógombnak minden egyes megnyomásával
eggyel növeli az órák
számértékét.
Nyomja meg és tartsa lenyomva legalább
három másodpercig a „Mode”
nyomógombot (2), hogy átváltson a
percek beállítására. A „Mode” nyomógomb
(2) minden egyes megnyomásával
a percek számértéke egygyel
növekedni fog.
Nyomja meg és tartsa lenyomva
legalább három másodpercig ismét a
„Mode” nyomógombot (2), hogy visszatérjen
az órák számértékének beállításhoz.
Ha ezután legalább három másodpercig
nem nyúl egyetlen nyomógombhoz sem,
a kijelzô önmagától kilép az óra beállítási
funkcióból. "
Egy 2010-es Aprilia SR-en szeretném beállítani az órát. Kerestem a kiskönyvében és a neten (itt a fórumon is) de nem találtam instrukciókat hozzá. Nem tudja valaki megmondani mit nyomjak?
Udv! Erdekelne, hogy, hogyan tudnam az aprilia sr(morini blokkos) motorom vegsebesseget valamelyest feljebb huzni? Most megy 70et, gyari minden rajta.Nagyobb henger, sportkipufogos megoldasok stb. nem erdekelnek. Csak kisebb fajta hangolasra gondolok.koszi
Kibaszott jó a pirelli. De attól függ mi számít. Ha tapadás nagyon számít, mert a kanyarban le akarod értetni a füled akkor pirelli. Ha a kopásállóság a fontos, másik márkák jobbak.
Én a tapadásra szavaznék. Nekem anno pirelli evo volt fent. Nagyon durván tapadt. Most is vennék.
Igazából én is kíváncsi vagyok a válaszra!
Mostanában fogok én is gumit venni!
Én úgy gondolom a jó tapadás és a kopásállóság így együtt igen ritka!
Ha valakinek van több gumival tapasztalat én azt is szívesen meghallgatnám! Conti.Misi... a gagyik nem érdekelnek.
Üdv érdeklödnék hogy a Continental TWIST SPORT vagy a Continental TWIST ERŐSÍTETT-et éri meg jobban megvenni mindennapi használatra kellene jó tapadás és kopásállóság nemtalálok leirást erre a gumira de ugyhallottam ez jófajta csak nemtudom meik lenne a jobb a SPORT vagy az ERŐSÍTETT?
Ééééén? Miért sértődtem volna meg? Ugyan már. Köszönöm a segítséget! Elmentem a másikkal gyertyáért,nagyon élveztem a motorozást. Jött velem szembe egy-két nagymotoros,és mind intett. Hát a robogó is motor,még ha ditech is.
Ami lemaradt:1 bekötés,2Álló motornál az üzemorát mutatja(azt is mér),3 alapjárati fordukatom,4 itt már majdnem indul a mocim.
egy kézzel a fényképezőt fogtam a másikkal meg a gázt húztam így több gázt már nem mertem adni
top varió 5g-osal , hátul kék kontraszt meg a sárga kis rugóval , ja meg a malossi szij volt rajta. pörgött mint az állat de 50 felé nem ment.
Most kicseréltem a kontrasztot a gyárit raktam bele , sárga kis rugó,
gyári variót felraktam 5g-osal, 15,5mm-es kopott szijal, 70-et megy de többet nem akar a nagy gyári hézagoló van benne.
Most felrakom a malossi szijt megnézem milyen.
lehet a gyári variót hagyom rajta a top variót nem tudom behangolni.
Ill. ha már lenn van a víz,nézd meg nincs-e kikopva a meghajtókerék(A 15-ös csap rögzíti a 16-os meghajtókereket).
http://www.easyparts.nl/showdr...