Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Reméltem, hogy ennél van egyszerűbb ,és nem utolsó szóban olcsóbb megoldás.
Már válaszoltak is rá kedves Andrea

Aprilia kereskedésbe befáradsz, elmondod a problémát és remélhetőleg rendelés alapján kaphatsz újat. Kinter válaszolt ha jól rémlik
Sziasztok!
Már 1x kértem, de hátha 1-2 hozzáértő szaki figyelmét elkerülte.

Segítségeteket szeretném kérni. Egy 2007-es factory tulaja vagyok , és nincs meg az 1-es kulcsom, ma reseteltem a service menüt, és véletlenül úgy elnyomkodtam, hogy azóta kéri az 1-es kulcsot , de nekem olyanom nincs, eddig nem is zavart csak a kodot kérte inditás elött de most el sem indul, csak azt irja ki hogy kéri 1st key.
Esetleg imos kulcsot honét tudok hozzá szerezni?
Vagy mit tudok ilyenkor tenni?
Andrea pécsről.
Igen pigi blokkos, és én csak az után cserélem ki nagyobbra miután a kiput is szerintem maradhat az 53 as .
Köszi!Megvannak és valszeg meg is maradnak,mert a feléért tudnám eladni annak amennyibe vannak.
Gyönyörűek a gépeid! megvannak még?
Dobtam mailt,de akár itt is kérdezhetsz.
alex25,
Az SR-ben neked Piggi blok van Dell'Orto 17.5 -el ?
Gyárilag ezek szerint 53-as a főfúvóka ?
Fojtástalanítás után mindenképpen nagyobbra kell cserélni a főfúvókát ?
Csak azért a sok kérdés, mert nekem teljesen gyári, de fojtások eltávolítva, karburátor még soha nem volt szétszedve.
Nyáron teszi a dolgát, de késő ősszel amikor hidegek a reggelek már nagyon darál.
Az autómata szivató az működik, és nem állítható.
Nagyobb főfúvókával a darálás megszüntethető ?
Ha időd engedi, akkor dobj már rám egy mailt.
Köszi
Sziasztok.Nemrég vettem egy sr50 ditech robogot.lenne par kerdesem,egy szaki adhatna egy elerhetoseget.koszonom.
Ok köszi megnézem, amúgy ma mentem vele pár km-t és nem megy jobban 60-ál.
Ha odahúzom neki elkezd fulladni, és lelassúl. Lehet, hogy kevés levegőt kap mert azon nem nagyon állítottam még, csak a fúvókát cseréltem ki a gyári 53 ról 65 re.
A levegőcsavart merre tekerjem, ki vagy be, és az jò lenne ha a gyári légszűrő helyett beraknám a malossi redfiltert?
Sziasztok! Sajnos aki szokta csinalgatni a motorom, nem er ra, igy magamnak kene megoldanom a gorgocseret...piros a kontrasztrugom! Hany grammos gorgoszettet ajnalotok?
Koszi
Sziasztok
Nem rég vettem egy Sr-t a az egyes verziót (1995-s) . Megnéztem nincs benne termós, már hűtő vizet is cseréltem benne még is föl forr a víz. A vízpumpára gondoltam ,de faterrel megnéztük az is jó. nem tudom már mi lehet a baj.
Ha tudtok vmit erről írjatok már légyszi köszi
Robi
Az extra szerintem nem a leghalkabb fajta!
Alapjáraton 1 ronggyal fogd be a végét!
Ha elhalkul és le akar állni akkor nem fúj ki!
Ha nem fúj ki sehol, akkor ne nyomj semmit sehová.
Ezek a kipufogók már csak ilyenek
Ha használtan vetted, akkor lehet hogy szétégett már benne a gyapot ..... vedd le a dobot, húzd szét és cseréld ha kell, de nem kell bekenni semmit
Szerintem a kipufogó, nem érzem, hogy kifújna, de azért valami hőálló pasztát nyomnák rá ha érdemes.
Azt szeretném kérdezni,hogy a ditechnél alapjàraton van az a kattogó hang az természetes?Most vettem nem rég és még nem volt eddig robogóm,ezért ez még nekem új.
Most mi hangos ?
A kipufogó kifúj, vagy maga a kipufogó ?
Aprilia sr50R
Sziasztok!

Hétvégén cseréltek le a gyári de50R-én a kiput egy extrára,a görgőt is kicseréltem 5g-osra.
Jobb is lett sokkal jobban gyorsul,a fúvókát is kicseréltem a gyári 53ról 65re, deúgy vettem észre nagyon hangos lett pedig kipu cserekor kicseréltem a tömítést is.
Valami tűzálló pasztával benyomjam szerintetek a tömítést, lehet hogy levegőt kaphat?
Szóra sem érdemes.
Örültem volna, ha tudok segíteni a géped továbbhevítésében
Várható volt.De azért a szándékért is üldözzön hálám örökkön.
Nem nagyon válaszol emberünk ....
Gondoltam hogy nem kerek, de ezek szerint ebben annyi tisztesség sincs, hogy elcsaljon valahova, és megpróbáljon személyesen kirabolni
Hát ha az én haverom járt volna így vele, akkor én tuti csak gyárit raknék bele okulva a hibájából. Nem érdemes kockáztatni....