Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az extra 50-eshez való inkább, 70-eshez megy a Reverse, mielőtt megvettem azért utána olvastam... Majd a variót kicserélem szerintem, van itthon, még a motorhoz kaptam egy Polini Speed Control-t.
A kuplung szerintem felesleges, max kuplung meg kontraszt rugó.
Óóóóó én úgy vettem meg az enyémet, hogy ORIGANAL.
Az is volt.... a külseje ..... ugye nem nagyon bontogatod megvétel előtt a dolgokat. Aztán ott figyelt benne a 3 pofás Top kuplungtól kezdve a HKS tűgörgőn át egy egész kiszolgáló személyzet
Aztán egy elvesztett "gyorsulás" alakalmával elütötték a mellőlem indulót egy cigányokkal megpakolt Transittal.... azért buktam el mert csúszott a kuplungom.... ha jó, akkor tuti, hogy engem kapnak telibe
Elvittem egy csókához, aki legombolt rólam egy vagon lét a hátsó tárcsa/kuplung/harang, stb cseréért. Bedobtam ide a visszakapott alakatrészek képeit és milyen választ kaptam ? Hogy az még simán jó lett volna x ezer kilométert
Csodálja ezek után bárki, hogy meg akarom tanulni a cuccos felépítését és szerelését ?
Azóta találtam egy fain szerelőt, de az meg elvitte egy nagyon korrekt henger árát.
Véleményem szerint a teljesen gyári motorhoz nagy az a kipufogó!
Semmi értelme nincs annak a kipufogónak azon a motoron.
Viszont ha raktál bele nagyobb fuvókát szerintem levegő is kellene hozzá! levegő nélkül nem lesz tökéletes az égés!
De szerintem mehetsz sorba vario és kuplung.
Mindent állítgathatsz be egymáshoz.
Szerintem 1 tuning motorhoz való kipufogót nem lesz olyan egyszerü behangolni 1 gyári vason..
Ha hülyeségeket írtam majd kijavítanak a nagyok....
Köszönöm.
Nem rég leadtam 1 rendelést.
Kíváncsi leszek...
Az lenne a kérdésem, hogy a teljesen gyári motorra(SR 50R) most vettem egy extra-t, kicseréltem a gyári 53-as fúvókát 65-re, de max 60-at megy és a motorfék se az igazi azóta.
Előtte ment 75-80-at is,a levegőcsavaron nem sokat állítottam, lehet ez a gond?
Ha 60-nál ráhúzom a gázt elkezd fulladni és lelassul, egy redfiltert rakjak be szerintetek?
Jó oldal én most rendeltem onnan sok alkatrészt, kb 6-10 nap amíg kihozzák ha sok mindent rendelsz és drága dolgokat, amúgy 2-4 nap.
Én úgy gondolom gyári motorra tök felesleges megvenni egy 30 ezres kuplungot és 20 ezres harangot.(pénzem se lenne rá mellesleg)
Igazából ami érdekel,hogy ezek a cuccok nem tudnak annyit mint a gyári?
Bár elöző robogómon is top vario volt malo kuplunggal amivel teljesen meg voltam elégedve. de most akkor is kell vennem valamit.
Viszont olcsó!
De mint ahogy írtam RS be nem volt vele gond pedig kapott és ráadásul 70-es henger volt rajta!
Viszont akkor az lenne a kérdésem,hogy gyári motorra milyen kuplungot és harangot érdemes venni?
"Bár RMS re is mondták,hogy ilyen szar meg olyan szar..." Mert az....
Én csak leírtam, amit olvastam.
Nem bíznék olyan márkában, aminek a legmasszívabb alkatrésze törik.
Próba cseresznye, még jó is lehet
Ja és mellesleg láttam én már csodákat!
Van akinek sikerül a legprofibb cuccokat 3 perc alatt kinyírni.
Igen ezért is írtam,hogy kuplung meg kuplungharang..
Valószínű főtengelyt én se tennék be.
Bár RMS re is mondták,hogy ilyen szar meg olyan szar...
Aprilia RS 50 be építettem RMS főtengelyt és nem volt vele gond..(és talán ott picit nagyobb terhelést kap)
Pl. 1 kuplung harangnál nem nagyon tudom elképzelni mi baja lehet meg kuplungnál se nagyon bár ez már kicsit összetettebb alkatrész.
Igazából ha gyári minőséget tudja az már nekem kielégítő lenne!
Gyári alkatrészeket cserélnék le...
Elég lett volna, ha az én címemre írsz egyet :)

2extreme :

Nem rég olvasgattam róla, mert kíváncsi voltam, hogy mégis "verseny" főtengely, hogy lehet ilyen olcsó, és miért van folyton akcióban
A kereskedő így fogalmaz :
"Volt ember, akinél 3db is kettéreccsent ... "
Üdv.
Rendelt már innen valaki?
http://www.scooterracing.hu/
Mit tudni a raktárkészletről?
Milyen határidővel szállítanak?
Esetleg van tapasztalat 2-extreme márkával kapcsolatosan.(kuplungot meg kuplungharangot vennék gyári motorhoz)
Helló!
Azt szeretném tudni, hogy ezt a hibát ,hogyan tudtad orvosolni, mert én is ebbe a cipőbe(Inserte the 1st key) járok, és nincs meg az 1-es kulcsom:(
Köszi!
Hát, szerintem az történt hogy bementél a kulcsprogramozás menübe. Ilyenkor kéri az 1-es kulcsot. Azt amiben az elsődleges immochipp van. Utána meg hozzá tudnál programozni olyan kulcsokat aminek a tollja ugyan olyan, és olvassa az immo a benne lévő chippet. Amúgy ez elég nagy cumi így! Csak a márkaszerviz segíthet. Kulcsot rendelni meglehetősen drága! 30ezer forint körül van, de lehet hogy van más megoldás. Viszont tuti hogy semmi olyan amit otthon meg lehet csinálni.
Üdv.
Hátha valaki rakosgat ilyet otthon....
Hibátlan 3 pofás kuplungot és harangot vennék minarellihez!
Kicsit késve de parancsolj.
wvgvr6@hotmail.com
Sziasztok! Ajánlom figyelmetekbe a következő eladó motorokat. A hírdetések a képesmotor.hu oldalon találhatók.
Az mit jelent, hogy a szervízkulcsnak tudod a kódját? Van külön szervízkulcsod? Vagy csak a menünek tudod a kulcsát? Nem is indul be a szekér? A második kulccsal használtad?

Ennek olcsó vége nem lesz. Segítséget sem hiszem, hogy fogsz kapni ezzel a problémával. Nem azért mert nem akar segíteni bárki is, hanem azért mert nincs tapasztalat ilyen jellegű problémával.

Az aprilia fórumon írnak róla, de látni kellene.. aprilia fórum
Átkötni? Azt nem lehet kivitelezni, mert szerintem egyben van az ECU-val. Egyszer csináltam egy Peugeot-t ilyen hibával, de ott kapott egy új gyújtásmodult. Mivel ez injektoros, már kicsit bonyolultabb lenne. Marad az Aprilia márkaszerviz. Nem olcsó, de biztos.
Én nem szeretném kiiktatni, csak vissza menni a menübe, de nem enged semmit csinálni, mert csak az 1. kulcsot kéri. A szervízkulcsnak tudom a kódját, és nekem jó lenne úgy is, hogy minden indítás előtt kéri a kódot, hiszen már 2 éve így használom.
Mondjuk az immobiliser kiiktatni nem olcsó megoldás. Pont ezért hozták létre.
Át is kötheted a dolgokat, de hogy az egyszerűbb lenne azt kétlem Olcsóbbnak biztos olcsóbb, de válasz hamarabb lenne rá valami tolvaj fórumon Na, de hátha idetéved egy elektronikai zseni és leírja, hogy kell kikerülni a lopásgátlót