Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hol árvereznek robogókat ? Meg miért ?
Na de a lényeg :
Aprilia kereskedésben valószínűleg tudnak rendelni a gyárból.
Biztos kell majd váz,motorszám ... aztán azt gondolom megfuttatják a buga gépek listáján, és ha minden oké, akkor megcsinálják.
Kb. mintha egy imos kocsikulcsot hagytál volna el
Ilyen mikor dolgozik a jószándék, de nincs mögötte szerelői tapasztalat Félek is ám tanácsot osztogatni
Nem szeretek ilyen drasztikusan fogalmazni
Aksi jó ötlet bele,mert a fesszabályzó nem díjazza a "terheletlen) üzemet.(vagy vmi ilyesmi,dr ez kinter asztala )
Osztrák forgalmival ?
Talán lopott motorok....
Árverezett darab,kérhetem a kulcsát..
Forraszd rá .... próba.... ha nem oké, akkor átmosod a rendszert, nyomsz bele új folyadékot... próba. Amíg nem főzi, addig nem olyan hatalmas baj, hogy a piros alatt van
Az önindító kattanásról fogalmam sincs ....
Aksit meg "szinte" kár volt venni, mert a gyári értékű köszködik a 70es hengerrel.

Innen olvasva a tanácsokat én ennyit tudok segíteni, de ha nem jót írtam, akkor lesznek akik kijavítanak. Türelem
1 héten belül te vagy a 3. akinek ez a gondja
Kérjétek el hozzá a gyári kulcsokat legközelebb
Sziasztok !
Van egy factorym és azt írja ki hogy insert the 1st key. Nem tudok belőle kilépni.
Ok majd jövőhéten megnézem mi van h nem jó csinálok egy videót, amúgy 60-ig jól megy, de utána ahogy odahúzom neki fullad azt vissza lassul.
Még jó hogy vettem görgőkészletet(4,-4.5,-5,-5.5g),
megnézem 4.5-el is.
A pudingbróbája az evés.Ha tőgázon "rotyog"a moci sok a főfuvi és csökken a végfordulat.A gyári görgő 5,5 gr az 5-ös még lehet nehéz az extrához.Egy video menet közben segítene mi a bibi.
Sziasztok! Tegnap vásároltam egy 2001 sr-t a következő lenne a kérdésem: a vízhófok hamar felmegy piros jel alá és nagyon ingadozik hol visszamegy középre hol felmegy mitől lehet ez? Néztem a jeladóra a vezeték csak megvan blankolva és ugy van rátekerve az jelenthet valamit? Annak hogy kéne elvileg lenni kéne oda valami saru vagy nem tom. Meg mikor vettem nem volt benne aksi az önindítót nem tudtam kipróbálni, ma vettem bele egy új aksit önindítóznám de csak egy kattanás hallatszik (gondolom relé) meg mikor benyomom a gombot kigyulad az olaj visszajelző lámpa! Elvileg polini 70 herger van rajta berugorol szépen indul most minusz fokban is! Előre is köszi a válaszokat
Már az előző tulaj kiszedte,amúgy ha kicserélném a gyári légszűrőt egy Redfilterre, pont van itthon akkor lehet nem kéne kicserélni a fúvókát 60-asra.
Majd megnézem melyik a jobb választás, köszi a tippet
Volt 9 görgős varióm.Ugyanolyan jó mint a 6-osok csak a görgők lassabban kopnak viszont drágábbak.
Próbáld meg a sárga kisrugót,érezni fogod ha jobb a startod bennhagyod.Lehet sok lett a 65-ös főfuvi.Karbi és légszűrő közötti rézlemez ki van szedve?
OKé kiváncsi leszek
Szia jövőhéten elvileg megkapjuk, komplett hajtás csere lesz:kuplung ,variátor,szíj stb. majd megírom a végeredményt(minás sr).
Mondjuk arra én is kiváncsi lennék, h megéri-e.
Sziasztok, :Polini Super Speed variátor(9 görgős) használati tapasztalatra volnék kíváncsi, persze ha már használt valaki ilyet.
Mert van itthon nekem 3 sárga rugóm, gondolom az nem olyan erős, talán jó lenne.
Igen a görgőt kicseréltem 5g-osra, kuplungrugót milyet ajánlasz?
Extra tökéletes 50-esre.Viszont könnyebb görgő és erősebb kuplungrugó mindenképp kell,mert a sportvcsövek magasabb fordulaton dolgoznak.
Rosszul írtam!
Next-et raktam rá!
Csak azért gondoltam mert gyári kipuval végdob nélkül én is azt a 75-80km mentem a régivel és én rátettem 1 reversét amivel kb ugyanezt a tüneteket csinálta csak még durvábban...40-et ment meg ilyenek fuldoklott. Kicsit áligattam sokat nem változott!
Hirtelen ráraktam 1 extrát vissza állítottam mindent oda ahol volt és azzal tökéletes volt ráadásul nem is ordított..
De én nem szóltam semmit!