Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, ez már valószínűleg szivárgott.
Üdv.
Ma neki álltam kicseréltem a kormánycsapágyat!
Ez most már szuper is. Lehet forgatni a kormányt akadás mentesen.
Viszont mert nem olyan nagy összeg én minden újonnan jött robogómon kicserélem a vízpumpát ne ezen múljon a hűtése. Azt hiszem ezt épp időben kaptam el!
Sok a benzin.
Sziasztok! Nincs valakinek eladó Piaggio 50-es kisebbik blokkfele? Aprilia SR 50 R 2005-öshöz kell.
Ha ez sem segít vedd ki a szivacsot a légszűrőházból,és próba.Így fulladnia kell.
Az.Abból jön ki a gyujtókábel.
és a trafó melyik részen van?
mert a taposó idom alatt van egy kis trafó féleség nem tudom az a trafó?
Tekerd kiba pipát a kápelből és váj le belőle 1cm-t,hátha ott a kontakthiba.
Megpróbálhatnád a trafó csavarjához a teló helyett.Ill. a szivatód ha manuális vedd ki és nézd meg a dugattyúja alján a kis gumi ami zár jó e.Ha ez is ok akkor pipa csere, trafócsere.
igen oda tettem. csiszolópapiral le is csiszoltam a festéket is de mégse jó.
gyújtás baja van szerintem
A teló felső csavarjához raktad?
megcsináltam a dekninek a csavarjától a hátsó teló ahova fel van fogatva a csavarja alatt megcsiszoltam és oda vezettem a kábelt.
De nincs semmi változás ugyanolyan mint volt.
Vastag lenne jó,de próbáld meg valszeg elég lesz.
mindegy milyen kábelt teszek oda?
hangfal kábelem van nem tudom jó-e oda.
A dekli csavar alá jó.A menet nem festékes.Innen a vázra vezesd a kábelt.Keress a vázon egy csavart és csiszold le a festéket.
ja és az öninditó kék kábeljétől vezessem a kábelt?
csak nem nagyon van hova vezetni mert a berugódekni is festett pedig annak a csavarja alá lehetett volna tenni
Amiből kijön a gyujtáskábel.De elég lehet a blokk és a váz közé is egy kábel.(nem festékre)
melyik a trafó. melyik részen van?
igen rajta van az öninditó be is van kötve.
de gyenge az akksi berugóval szoktam inditani
Ez szinte tuti testhiba.Önindító rajta van?Az önindító kék vezetéke a test a blokk és a váz közt.Ha tutura akarsz menni húzz egy izmos vezetéket a vízpumpa és a trafó egy-egy csavarja közé.
Sajna nem tudok képet feltenni mert már szétszedtem festésre. A bal index törött, bal fékkar törött,hátsó lámpa törött, bal oldalidom 5cm-re elrepedt. Ülés cafatokban. Sikerült venni mindent ami rossz volt és most megy fényezésre. Amúgy olyan színű mint amit te szeretnél megvenni. De a motorja és az elektronikája kifogástalan. Már így nem tudom eladni mert költöttem rá.
Főfúvóka 72-es van benne szerintem ez is jó gyárilag is 70.es jár bele.
csináltam videót róla a képminőség nem a legjobb de hallatszik milyen.
Szerintem gyújtás baja van neki.
itt a videó a motorról
Kompresszió az van benne még csak most járult be a henger rajta.
tettem most bele Brisk 14c , champion l82yc gyertyát is mindet összeköpi nem csak az Ngk br7hs-t szikra van azzal sincsen baj.
Leirom már a konfigot is top varió 5g-osal , új malossi special szij , hátul 3pofás kuplung de ez sincs elkopva kék kontraszt , sárga kis rugó. pörögne ez hallatszik rajta de szaggatt nem akar menni 30-ig szagatt nem is megy többet. ja meg az olajat is köpi a kipufogón állitottam a siberszinten az utolsó előttibe raktam a rovátkát de semmmit nem változott ugyanolyan szar mint volt. De most már biztos hogy nem a membrán a szar a főtengely szimeringnek sincs baja. Meg ha kicsit húzok a gázon akkor trüszköl a kipufogó de nem mindig csinálja. A Blokkot most vettem bele használtan 7,8 ezer km-es a veres robogóbontótól vettem a srác mondta hogy nem kell cserélni benne a végáttételnél a csapágyakat nem hiszem hogy ott lenne baja.
A motoforce nyitott csak 3000.A többi irreálisan drága.
Ha 50-ért adná,megvenném.

Nagy kérés volna ha egy képet tennél fel a tiedről? Csak ,hogy legyen valami viszonyitási alap.

Te mennyiért adnád a tied?