Köszi minden segítséget!Az ismerősöm elutazott egy hétre németbe,de annyiba maradtunk ha hazaért sárga kontrasztrugót és fehér kuplungrugót rakunk bele.Rakott bele sárgát,de teljes gáznál már dadogott a moci!Ha összeraktuk jelentkezem!köszi még egyszer!
El kell dönteni,hogy mit szeretne.Aki nagyobb teljesítményt akar "olcsón" az valóban vegyen nagyobb motort.Viszont akinek az a heppje,hogy a kis ccm-ből szeretne minél többet kihozni annak el kell fogadnia,hogy a hozadék nem lesz egyenes arányban a befektetett összeggel.
Én pl. rengeteget költöttem tuningra,de ki nem hagynám azt az élményt amikor az sk. beépített alkatrésztől érezni a + teljesítményt.(pedig én nem is nagyon használom,szinte csak hangoláskor,inkább csak szerelem)
Megnéztem a szimeringet a varió alatt nincs kifordulva,
Kiszedtem a gyertyát benzines volt a rovátka középen van a sibertűn
lehet a siberen kellesz állitani.
Ha membrán szar akkor összeköpi a gyertyát?
Ha újat akarsz az zsebbenyúlós lesz,használt meg ritka.Az enyémen giannelli rewerse van és volt 50/70 hengeren is.Egy 10-est doboott legalább végre,a gyorsulás pedig klasszisokkal jobb lett,igaz volt mellette egy multivar is.Leovince zx,tt,giannelli extra amik még jók di-techre.
Foncsor? Milyen motor ez? Mert a LED-es téma csak akkor működik, ha projektoros a lámpád. Pl. ditech. A LED hátra nem ad fényt, ezért foncsoros lámpatestben felejtős.
Ha megyek haza hétvégén megprobálok időtszakítani és csinálok fotót róla müködés közben.Mér üzemórát 2 és 4 ütemű fordulatszámmérést.
10 dolcsi és ingyen van a posta.motor beállításhoz tökéletes.
Na igazad van részben, világítás nélkül van csak irányjelzőm világítással megszünik működni.Nekem meleg motornál 1800 az alapjárat(van utolagos fordulatszámmérőm).Ja és kidobtam a xenont a motorból (Igazábol eladtam ) most várom a 10w-os ledet.Rendeltem belőle 2db ot.Van valami ötleted a foncsorfaragáshoz hogyan áljak neki?mert ugye ha a régi izzó helyére berakom akkor a foncsor haszna konkrétan semmi nem tudom hány fok a világítási szöge ennek a lednek.
Nagyobb fordulaton esetleg. De hogy alapjáraton nem, az tuti. Persze ez megint ugye 'távjavítás', mivel kinek-mi az alapjárat fogalma. Van akinek (nekem) az alapjárat az, mikor éppen még stabilan pöfög a motor, valakinek meg az ha 2-3000-en pörög, mivel fogalma nincs arról hogy hogyan kell pontosan beállítani a karbit és csak így működik a gépe. Ne vedd magadra, nem azért írtam.
Én pl. rengeteget költöttem tuningra,de ki nem hagynám azt az élményt amikor az sk. beépített alkatrésztől érezni a + teljesítményt.(pedig én nem is nagyon használom,szinte csak hangoláskor,inkább csak szerelem)
Kiszedtem a gyertyát benzines volt a rovátka középen van a sibertűn
lehet a siberen kellesz állitani.
Ha membrán szar akkor összeköpi a gyertyát?
már beint a ZX-nek ?
Ez még határon van
Az MHR Replica most 15.000-rel le van árazva,de az már sok
10 dolcsi és ingyen van a posta.motor beállításhoz tökéletes.
A nyikorgás is ugyanugy fennáll,de már lényegtelen.
köszi.