Nos ezt Te írtad: "hátso kereket előre hátra mozgatva hallani egy fémes hangot,olyan mintha lötyögne a fogaskerék(lehet nincs benne olaj,anélkül használták volna?)" Gondolod ha ezek után felöntöd olajjal, akkor helyrejön? Nem fog. Max elhallgat egy időre. Ha azt számolod hogy cserélsz a kihajtásban 3-4 csapágyat, akkor olcsó csapágyakból kijössz 2-3e Ft-ból+olaj. Drága és minőségi csapágyak már 5-6 e-be kerülnek+olaj. Ha esetleg szét vannak a fogaskerekek is darálva, akkor 10-20e ugyanez a móka. Én csak ezért írtam amit írtam.
Én ilyet sem mondtam. Csak láttam már olcsóbb és jobb állapotban lévő motort. Ha jól rémlik azt írtad hogy törött irányjelző búra, hiányzó egyik tükör, stb... Nálam ezek alap dolgok, ha török valami akkor azt kicserélem. Aki nem cserél ki egy 500 ft-os búrát, az gondolod hogy magába a blokkba cserélt bármit is? Kétlem....
25-ért legfeljebb Babettát tudnék venni,hasonlo meg már van,igaz 28-ért vettem.
Szivesen vennék ujjat, de csak ilyenre futja..
És igen,minnél jobbat akarok,minnél olcsobban.
Lehet,hohy az ixil kiszámolta,de a jó kipuff az nem ilyen.Nem hiszem el hogy az a sterencsétlen hullám megtalálja az utat ezekben a labirintusokban.Szerintem.
Nem kétlem, hogy az Ixil kiszámolta, és jól működik, de mégis mitől nem hülyül meg ebben a kipufogóban a "hullám"
Már azon filózok, hogy duplafalú, és a külső palást mögött van a tényleges rezonátor ... 200font az ára
A 2.képen lévőn meg 1 hengerre 2 rezó ... nem hiszem, hogy sok értelme van, de állatul fest
Értem én persze. De aki nem tudja meglátni a hibákat, az ne vegyen motort. Van aki eleve úgy van vele, hogy vesz egy szart és majd megcsinálja. Az nem vár sokat az olcsó motortól. Van aki szépet és jót akar olcsón, azt általában átverik. Ő túl sokat vár a tökéletes állapotban meghirdetett motorról. Satöbbi-satöbbi.... Az tuti hogy én mégegyszer nem veszek leharcolt szart.
Persze nem akartam megbántani senkit, de aki 20liter olaj árát sajnálja egy járó motorú, fékező, guruló robogóra, annak lehet nem is erre van szüksége.
Itt figyel mellettem 2 doboz nem is túl extra olaj és a 10% a vételárának
Én ezeket tudom.
Úgy emlékszem én elég drágán vettem.
Az sem normális, aki 60.000 jót akar.
Persze, hogy menni fog bele, de aki ezzel nincs tisztában, annak lehet nem ez a megfelelő választás. Sem márkában, sem típusban.
Én még egy vadiújon is találnék költenivalót
Na nekem nem probléma, csak lassan abban a hitben kezditek el ringatni az embert, hogy hibátlan old SR-t keressen Simson alatti áron, és full meg van keveredve
Most feltenném az enyémet 220.000ért, akkor senkinek nem kéne, mert van ugyanolyan típusú már 90ért is
Érted mit akarok .....
Hát vedd, de én nem dobálnám ki ilyenre a lóvét. Volt már nálam pár szarkupac, megismerem őket messziről. (Nem pont erre a motorra gondolok.) Aztán mikor közlöm a tulajjal a felújításhoz szükséges összeget, akkor általában le szoktak ülni az udvarom lévő homokcsomóba....
Hát ööö... Ezért nem adnék érte 3 db 20-ast. Olcsó húsnak.... Ezért a motorért én olyan 25-öt adnék, egy fillérrel sem többet. Felesleges megvenni a mások által széthajtott és leharcolt szart, mert aztán sok pénz fog rámenni. Én már csak tudom. Aki motort vesz, az motort vegyen, ne roncsot. Itt nálunk is van pár kocaszerelő, aki a három szarból csinál egy szart és meg van elégedve magával. Pedig három szar kupacból csak egy, de jó nagy szar kupacot lehet csinálni, motort nem....
Ha nem Miskolcon lenne megvenném én.
Felénk lassan 60.000ért pofán sem vágják az embert, nem hogy közlekedésre alkalmas, járó motorú robogót adjanak el érte
Az irányjelzőnek kell az akksi. Ha nem volt olaj a hajtóműben, akkor abba belehúzhatod a fa.... 1:40-es keverékkel jól működik a masina. Ha hosszabb utakra indulsz vele, esetleg folyamatos hegymenetben, erőltetett tempóban, akkor 1:33. Csak az olaj ne AROL2T legyen, meg ne a 700 Ft-os társai.... De ha ilyen ismert hibái vannak a motornak, akkor mik lehetnek a rejtett hibák?......
Köszönöm a hozzászólásokat,most már végképp elbizonytalanodtam.
Igazábol nem a kinézete érdekel,csak gyorsabban szerettem volna eljutni A-bol B-be,a kis KTM elég lassu.Bár ez is csak olyan 60-65km/h környékén mozoghat a végsebessége,érzésem szerint(km ora nem jo).Valaki szerint biztos gyenge a motor,ennek többet kellene menni.Elég sok aproság is van ami nem tetszik:
-ülést nem lehet lezárni
-fejidom lötyög,zörög
-irányjelző kapcsolo nem marad se jobb se bal oldalt,olyan mintha nyomogomb lenne(ugye index csak akkumulátorral van?)
-kormány mintha kicsit ferde volna
-hátso kereket előre hátra mozgatva hallani egy fémes hangot,olyan mintha lötyögne a fogaskerék(lehet nincs benne olaj,anélkül használták volna?)
És akkor még nem tudom milyen a variátorszij,görgök állapota.
Ennek fényében lehet,hogy mégis sok az a 60?Vagy csak én akarok hibátlan mocit?
Mivel ki van kötve az önolajozás,milyen keverékarány kell ennek?
Az a 60-65km/h jo?
Szivesen vennék ujjat, de csak ilyenre futja..
És igen,minnél jobbat akarok,minnél olcsobban.
Ráadásul az egyik "végcső" a diffúzoron van, a másik meg a hasba csatlakozik
Nem kétlem, hogy az Ixil kiszámolta, és jól működik, de mégis mitől nem hülyül meg ebben a kipufogóban a "hullám"
Már azon filózok, hogy duplafalú, és a külső palást mögött van a tényleges rezonátor ... 200font az ára
A 2.képen lévőn meg 1 hengerre 2 rezó ... nem hiszem, hogy sok értelme van, de állatul fest
Itt figyel mellettem 2 doboz nem is túl extra olaj és a 10% a vételárának
Úgy emlékszem én elég drágán vettem.
Az sem normális, aki 60.000 jót akar.
Persze, hogy menni fog bele, de aki ezzel nincs tisztában, annak lehet nem ez a megfelelő választás. Sem márkában, sem típusban.
Én még egy vadiújon is találnék költenivalót
Na nekem nem probléma, csak lassan abban a hitben kezditek el ringatni az embert, hogy hibátlan old SR-t keressen Simson alatti áron, és full meg van keveredve
Most feltenném az enyémet 220.000ért, akkor senkinek nem kéne, mert van ugyanolyan típusú már 90ért is
Érted mit akarok .....
Felénk lassan 60.000ért pofán sem vágják az embert, nem hogy közlekedésre alkalmas, járó motorú robogót adjanak el érte
Igazábol nem a kinézete érdekel,csak gyorsabban szerettem volna eljutni A-bol B-be,a kis KTM elég lassu.Bár ez is csak olyan 60-65km/h környékén mozoghat a végsebessége,érzésem szerint(km ora nem jo).Valaki szerint biztos gyenge a motor,ennek többet kellene menni.Elég sok aproság is van ami nem tetszik:
-ülést nem lehet lezárni
-fejidom lötyög,zörög
-irányjelző kapcsolo nem marad se jobb se bal oldalt,olyan mintha nyomogomb lenne(ugye index csak akkumulátorral van?)
-kormány mintha kicsit ferde volna
-hátso kereket előre hátra mozgatva hallani egy fémes hangot,olyan mintha lötyögne a fogaskerék(lehet nincs benne olaj,anélkül használták volna?)
És akkor még nem tudom milyen a variátorszij,görgök állapota.
Ennek fényében lehet,hogy mégis sok az a 60?Vagy csak én akarok hibátlan mocit?
Mivel ki van kötve az önolajozás,milyen keverékarány kell ennek?