Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor jó lenne tisztázni hogy mi és merre "kottyan". Mert nagyon nem mindegy. Azt írtad hogy nyikorog a kerék, talán a gumi. A gumi akkor nyikorog ha beleér valamibe. Most meg azt írod hogy olyan mintha fogaskerekek "kottyannának". Oldalra nem mozoghat a kerék. Ha kicsit mozog, akkor csapágyhiba, ha nagyon akkor a kihajtásnak vége. Ha előre-hátra forgatod a kereket és akkor hallasz "kottyanást", akkor az természetes. Ezért van sok értelme a 'távgyógyításnak'.....
Sziasztok! Ide is beírom, hátha valaki belefut...
Sajnos ma reggelre ellopták szeretett robogómat Újpestről.
Aprilia SR50-es karbis, szép fényezéssel, Lotus watch design.
Aki látta vagy hallott róla valamit kérem jelezze, a nyomravezetőt jutalomban részesítem.
alvázszám: ZD4VFD00X6S012461
telefonszám: 06705277265
Döntöttem:nem veszem meg!
Összeirtam, ha megvenném mit cserélnék ki,hogy nekem,az én igényeimnek megfeleljen.A végösszeg nagyon sok volt.(100 körül+vételár).
80 körül már tudok olyat venni amihez hozzá sem kell nyulni
PL:http://www.jofogas.hu/hajdu_bi...
Köszönöm mindenkinek a hozzászolást,sokat segitett a döntésben.

(azért 40-et megkináltam érte )
Én a magam részéről nem venném meg. Inkább vennék egy patentet és adnék érte többet. Túl sok benne a rizikó. Nagyon meg lehet szívni, ha minden részére költeni kell.
Kisebb javitásokat, elemek cseréjét,kiputömitést,a KTM karbiját szédszedtem,kitakaritottam.Nincs spéci szerszámkészletem,se mühelyem.
Ezt nem tudtam.Régebben Honda Dio-m volt,ott ugy emlékszem kapcsolni kellett.De akkor most kell aksi vagy nem?
A francokat kell visszatolni ... az full jól működik
Úgy kapcsolod ki, hogy benyomod
Még egy kérdés a vívódásodhoz.

Te otthon meg tudod csinálni? Van műhelyed? Vannak szerszámaid? Szeretsz szerelni?

Ha ezen válaszok között sok a nem/nincs akkor felejtsd el. Hidd el egy szar még több pénzt emészt, mintha normálisat vennél. Ha meg mindent mással csináltatsz letolhatod a gatyád is.

Egy csávó apámmal csináltatott egy pannóniát. Mondja a tag, hogy 10 rongyért vette. (föld alól). Apám felújította, mire megállt 450 ezer lett, és a blokkhoz nem lett hozzányúlva. Igaz most olyan mintha most tolták volna ki a gyárból, de akkor is. Mondtam, hogy kár volt erőlködni 300k-ért vettem volna készen ha ilyen kellett volna... segg vagyok én ehhez.
Ezen még a kapcsolo sem jo,ha elhuzom valamelyik irányba nem marad ott és a lámpa is csak haloványan ég,de nem villog.Gondolom a helyes müködés az irányjelzés után visszatolni középállásba.
"irányjelzőnek kell az akksi" ezt meg kell cáfoljam nálam minden működik akksi nélkül.
Megkérdezhetem hol vetted?
Köszi,akkor ez kipipálva!

Mennyibe fáj egy hátso defekt javitása?kb
Üdv Urak!
Megköszönnék 1 kis segítséget!
UV Sárgára vagy UV Zöldre szeretném fényeztetni a robogóm kerekeit!
Mintát kellene mutatnom a fényezőmnek!
Esetleg nem akadt valaki össze ilyen képekkel valahol?
Vagy konkrét szín kód esetleg?
Két hete vettem egy hasonló állapotút 50 ezerért. 65-ért kínálta és 40-et ajánlottam. %0 lett a vége de adott két jó állapotú tükröt és első féknyerget fékcsővel és betétekkel. Vennem kellett bal indexet, bal fékkart, ülést sisaktartóval és hátsó lámpát. Ezek postával együtt 8ezer voltak. Festeni kell és mehet a piacra. Motorja ennek is kiváll ó és pöccre induló.
Ez a "lógás"természetes.A végáttétel fogaskerekeinek hézaga okozza.Új korában is ilyen ez meg már nem mai gyerek.
Nem olyan nagy az a kottyanás,olyasmi mintha két fogaskerék amelyik kapcsolódik egymáshoz az egyik kisebb volna,vagy kopott mindkettő és a fogak lognak és ahogy mozgatom az egyiket ide-oda(kerék),a fogak egymáshoz ütődnek.
Nem tudom ,elég érhető-e?
A kerék.
Pár képet teszek fel,hogy mégis milyen közelebbről,talán segit valamit.
A kerék mozog vagy a blokk a vázban?
Nem oldalirányu a logás,előre hátra mozgatva van egy kis kottyanás,,kiprobálás előtt fujni kellett bele.
Nem a fék nyikorog véletlenül? Mert az bocsánatos bűn. De pár erős fékezés után abba kell hagynia. Ha nem teszi, akkor be van rohadva a fékkulcs vagy a bovden, esetleg erősen kopott a fékpofa. (Gondolom az még hátul dobfékes.)
Hát a gumi csak akkor nyikoroghat ha hozzáér valamihez. Ha annak a keréknek akkora lógása van hogy hozzáér pl. a blokkhoz, az már régen rossz. Mert ha annyira lóg, akkor szimering már régen nincs benne, de akkor olaj sem. Esetleg nyikoroghat attól is, ha nem a megfelelő méretű gumi van rajta. Ez megint mindent elárul a gazdáról....
Ezt kifejtenéd nekem bővebben?
A kis honda nem tetszik,bocsi:)
Megint én .. Amint látod, a csapat jobbrészt lebeszél, ami nem csoda ! Most veszed "olcsón", de napokon belül rájössz, hogy tényleg rá kell költeni pár 10-est, aztán később, mikor kicsit belejössz, olvasgatsz, szétszedsz, akkor tolod bele a vagyont . A gumi meg nem fémesen nyikorog, ugyebár ?
Ha gumi nyikorog, akkor a kihajtás erősen szar állapotban van. Bottal sem piszkálnám meg azt a motort...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_dj-5748826