Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kontrasztnak sportkipufogóhoz én beraknék egy sárga malossi-t.http://www.scooterracing.hu/pr...
Kerékforgást előidézhet a gyenge kuplungrugó,és a nem megfelelő hézagolás is.
óebből próbálnék:
http://www.scooterracing.hu/pr...
A hézagolás akkor jó ha legalább eddig kifut a hátsótárcsán a szíj:
"32456"-os hsz.
Nagyon köszi!Átküldtem az írásod az ismerősömnek.Nekem kínain van.Azt mondta 3 pofás a kuplungom,viszont azt elfelejtettem tegnap említeni,hogy ha elindítjuk akkor nagyon pörög a kerék.....Ő a kuplungrúgót mondja,csak nem tudjuk mire cseréljük.Sport kipufogóm van.Milyen rugót vegyek ide illetve kontrasztrugónak?köszi!
Én először a pumpánál szoktam,aztán a termosztátházon.
Először is zsírozd meg a hátsótárcsa vezetőnútját és csapjait,elenőrizd a csapok nincsenek-e megkopva.Így kizárhatod a hátsótárcsa szorulása miatti végsebcsökkenést.
www.easyparts.nl/showdrawing/6...
Kipufogót érdemes kiégetni,kompresszió végnyomást megmérni.
Gyári mocihoz,ha nem ejti a fordulatot(20-30 körül csöken a gyorsulás) malossi fehér kontraszt elég(ha gyári a kipuff).
Kuplung ha gyári kétpofás akkor jó bele a fly fehér rugója,hárompofás gyárihoz hosszabb kell.
A végsebességet sportkipufogóval,és egy tuning varióval tudod tovább növelni ha az előzőek rendben vannak.
De jó! na erre gondoltam! így képen megtaláltam egyből!
Akkor elindítom a motort,picit kihajtom a csavart és addig míg nem jön a víz úgy hagyom! Kérdés mind a kettő csavart egyszerre kell kihajtani ,vagy milyen módon csináljam? még ez nem tiszta! köszi szépen! üdv
Hali! Valaki nem bont veletlenul korlampas sr-t? :)
Koszi
Helló!Már régebben írtam,hogy vettem egy levegős sr50-est.Teljesen laikus vagyok a motor témában.Az ismerősöm(malaguti-a van) kicserélte a görgőket (6gr) és a szíjat.Már halad a kis gép 65-öt.Viszont lenne egy problémánk:Milyen színű kontrasztrugót rakhatunk bele?Van neki egy malossi fly,fehér rugója.Belerakhatjuk?Hogy tudnánk elérni,hogy egy kicsit jobban menjen,nem száguldozni szeretnék,max 75-80!Esetleg nem tudtok tolna-megyében normális robogó szerelőt(nem szerviz)?Sajnos itt a környékünkön nincs senki olyan aki igazán értené a dolgát.Jó lenne ha odaviszem elmondom mi a problémám és tudja mi a teendő.Tudom,hogy vihetném szervizbe csak szerintem aranyárban dolgozhatnak,mint az autószervizek....Nagyon köszönöm a segítségeteket!Minden segítséget,ötletet szívesen fogadok!
Ok megnézem,
Köszi ez hasznos!
Csak ilyen kép van de azért látszik:
A blokk-kitolás és a kanyarvadászat ütik egymást.Dh kormánnyal nekem is jobban bejön a gép.A széles gumival is halál kanyarodni,a bordón 140-es gumi van és olyan mintha szögletes profilú lenne.Alig lehet átbillenteni,de ha sikerül onnan meg feküdni akar.
Akkor én sorry

Inspirálódok keményen, mert kell valami bika henger az EVO helyett / feljött 15Kg / , aztán utána kell állítani a külsőnek is kicsit Érzéssel ki kéne tolni hátra a motort is, de azért kanyarodni is frankón lehessen vele
A fejidommal meg aztán végképp nem tudom mi legyen, mert mindig jobban tetszett a gyárival, de itt a 2.képen nagyon komoly nélküle
Azért nézd meg,hogy a pumpa alapban van-e.A képen látni mi az alapbeállítás.
A nyíllal jelzett csavar pedig a légtelenítő.
A keisler gyárt szélesfelnit,igaz tárcsás minára.Bár mintha láttam volna doboshoz adaptert amivel felmegy a tárcsásra való felni.
Sorry nem jött le,hogy nekem jött a kérdés.
A felni szerintem egyedi.(bár lehet valami japán maxié)
Meg se szólítsalak legközelebb, vagy fingod sincs a felnit illetően
/és az meg legyen egyértelmű /
köszi a segítséget,de sajnos nekem még a gyertyacsere is nehézkesen ment a nagy lapát tenyerem miatt! alig fértem oda! egy képet nem tudnál vagy tudnátok felrakni a mocin hol van ez pontosan! megköszönném! üdv.
nekem erre modták itt hogy ez nem a legjobb!
http://webshop.natix.hu/websho...

inkább ez! és be is jött! Csak most ez a vízhűtés dolog! :(
Motor beindít,légtelenítőcsavar megnyit,ha már csak víz jön bezár.(légtelenítőcsavar a hengerfejen a termosztátház tetején és a vízpumpaházon.
NGK CPR8E
3000 ft volt.
Milyen gyertyát rendeltél,és mennyiért? üdv.
Ez mit is jelent pontosan? akkor ezek szerint ha piros tartományban van lehet hogy ott már nyit? üdv
vízszint rendben! ez a légtelenítés érdekelne ! hogy is megy ez pontosan? esetleg kép van róla,vagy letudnátok írni mit,és hogyan! köszi.
Én is arra gondolok, hogy megállt volna. Amúgy az enyém piaggio blokkos, mechanikus a meghajtása az olajpumpának.
A gyertyás dolgot sajnos csak a hétvégén tudom kipróbálni, mert péntekre jön meg, amit rendeltem.
Amire még gondoltam az a hőgomba, azonban megmértem az ellenállását különböző hőmérsékleteken és jónak tűnt. Szóval én személy szerint sötétben tapogatózok...
Még egy dolog lehet, ami eszembejutott. Mivel a hűtőrendszer speciálisan kialakított, ezért nagy szerepe van annak hogy jól működjön a kiegyenlítő tartály fedele. De az is lehet hogy kezd megszorulni a termosztátod és egyre nagyobb hőmérsékleteken hajlandó csak nyitni.