Kontrasztnak sportkipufogóhoz én beraknék egy sárga malossi-t.http://www.scooterracing.hu/pr...
Kerékforgást előidézhet a gyenge kuplungrugó,és a nem megfelelő hézagolás is.
óebből próbálnék: http://www.scooterracing.hu/pr...
A hézagolás akkor jó ha legalább eddig kifut a hátsótárcsán a szíj:
"32456"-os hsz.
Nagyon köszi!Átküldtem az írásod az ismerősömnek.Nekem kínain van.Azt mondta 3 pofás a kuplungom,viszont azt elfelejtettem tegnap említeni,hogy ha elindítjuk akkor nagyon pörög a kerék.....Ő a kuplungrúgót mondja,csak nem tudjuk mire cseréljük.Sport kipufogóm van.Milyen rugót vegyek ide illetve kontrasztrugónak?köszi!
Először is zsírozd meg a hátsótárcsa vezetőnútját és csapjait,elenőrizd a csapok nincsenek-e megkopva.Így kizárhatod a hátsótárcsa szorulása miatti végsebcsökkenést. www.easyparts.nl/showdrawing/6...
Kipufogót érdemes kiégetni,kompresszió végnyomást megmérni.
Gyári mocihoz,ha nem ejti a fordulatot(20-30 körül csöken a gyorsulás) malossi fehér kontraszt elég(ha gyári a kipuff).
Kuplung ha gyári kétpofás akkor jó bele a fly fehér rugója,hárompofás gyárihoz hosszabb kell.
A végsebességet sportkipufogóval,és egy tuning varióval tudod tovább növelni ha az előzőek rendben vannak.
De jó! na erre gondoltam! így képen megtaláltam egyből!
Akkor elindítom a motort,picit kihajtom a csavart és addig míg nem jön a víz úgy hagyom! Kérdés mind a kettő csavart egyszerre kell kihajtani ,vagy milyen módon csináljam? még ez nem tiszta! köszi szépen! üdv
Helló!Már régebben írtam,hogy vettem egy levegős sr50-est.Teljesen laikus vagyok a motor témában.Az ismerősöm(malaguti-a van) kicserélte a görgőket (6gr) és a szíjat.Már halad a kis gép 65-öt.Viszont lenne egy problémánk:Milyen színű kontrasztrugót rakhatunk bele?Van neki egy malossi fly,fehér rugója.Belerakhatjuk?Hogy tudnánk elérni,hogy egy kicsit jobban menjen,nem száguldozni szeretnék,max 75-80!Esetleg nem tudtok tolna-megyében normális robogó szerelőt(nem szerviz)?Sajnos itt a környékünkön nincs senki olyan aki igazán értené a dolgát.Jó lenne ha odaviszem elmondom mi a problémám és tudja mi a teendő.Tudom,hogy vihetném szervizbe csak szerintem aranyárban dolgozhatnak,mint az autószervizek....Nagyon köszönöm a segítségeteket!Minden segítséget,ötletet szívesen fogadok!
A blokk-kitolás és a kanyarvadászat ütik egymást.Dh kormánnyal nekem is jobban bejön a gép.A széles gumival is halál kanyarodni,a bordón 140-es gumi van és olyan mintha szögletes profilú lenne.Alig lehet átbillenteni,de ha sikerül onnan meg feküdni akar.
Inspirálódok keményen, mert kell valami bika henger az EVO helyett / feljött 15Kg / , aztán utána kell állítani a külsőnek is kicsit Érzéssel ki kéne tolni hátra a motort is, de azért kanyarodni is frankón lehessen vele
A fejidommal meg aztán végképp nem tudom mi legyen, mert mindig jobban tetszett a gyárival, de itt a 2.képen nagyon komoly nélküle
köszi a segítséget,de sajnos nekem még a gyertyacsere is nehézkesen ment a nagy lapát tenyerem miatt! alig fértem oda! egy képet nem tudnál vagy tudnátok felrakni a mocin hol van ez pontosan! megköszönném! üdv.
Én is arra gondolok, hogy megállt volna. Amúgy az enyém piaggio blokkos, mechanikus a meghajtása az olajpumpának.
A gyertyás dolgot sajnos csak a hétvégén tudom kipróbálni, mert péntekre jön meg, amit rendeltem.
Amire még gondoltam az a hőgomba, azonban megmértem az ellenállását különböző hőmérsékleteken és jónak tűnt. Szóval én személy szerint sötétben tapogatózok...
Még egy dolog lehet, ami eszembejutott. Mivel a hűtőrendszer speciálisan kialakított, ezért nagy szerepe van annak hogy jól működjön a kiegyenlítő tartály fedele. De az is lehet hogy kezd megszorulni a termosztátod és egyre nagyobb hőmérsékleteken hajlandó csak nyitni.
Kerékforgást előidézhet a gyenge kuplungrugó,és a nem megfelelő hézagolás is.
óebből próbálnék:
http://www.scooterracing.hu/pr...
A hézagolás akkor jó ha legalább eddig kifut a hátsótárcsán a szíj:
"32456"-os hsz.