Még ha kattog is, nem biztos hogy működik is az olajpumpa, esetleg lehet levegős az olajcső is (pl. egy javítás vagy kifogyott tartály után). Sokan elfeledkeznek arról az 'apró' dologról, hogy az olajrendszert ugyanúgy légteleníteni kell mint pl. a féket. Bár itt szerintem nem ez lesz a gáz. Ha nem lenne kenés, már megállt volna mint a szög.
Ha már jelzi hogy melege van, akkor melege van. Levegős vagy vízköves lehet a hűtőrendszered, esetleg nincs benne elég hűtőfolyadék. Ne használd így egy métert sem, mert megszorul és viheted a méh telepre. A hibát ki kell javítani. Ha már most túlmelegszik, akkor mi lesz nyáron?.....
Tudomásom szerint az olajpumpa mechanikus. Milyen kattogást kell hallanom? Amúgy kipróbáltam, nem hallottam semmit. Ha meg egyszer "megszorulna" akkor megszorul "rendesen" nem?
Sziasztok!
Menet közben ha hirtelen gázt húzok akkor a mutató elindul lefele majd megáll és folyamatos haladás esetén pedig mászik felfelé és kb fél perc után meg kell állnom, mert közelít a piroshozés végül bele is megy,és elkezd folyamatosan villogni az injection check piros lámpa! ilyenkor félrehúzódok,és vagy csak lassítok és kb 10 mp után újra indulok,és akkor nem csinálja de nagyon piros közelébe megy újra! nagy lehet a baj? károsodhat könnyen a motor,vagy óvatosan használhatom? köszi
Esetleg még az is lehet,hogy megragad egy pillanatra.Ellenőrizd le az olajpumpa működését.(olaj gondolom van benne)Tőgázt húzol így tartod,gyujtást ráadod és amikor elhalgat a benzinpumpa utána egy fél perven belül jallanod kell az olajpumpa kattogását.(közben folyamatos tőgáz,álló motornál)
Igazából akinek ditech-je van, érdemes beszerezni egy gázlámpát. Ha elkormosodott a gyertya, akkor szépen ki lehet vele égetni. Olcsóbb mint minden kanyar után cserélgetni a 2.500-3.500,-Ft-os gyertyát. Nekem is van és sokszor vettem már hasznát. Pl. ha befagy az autó zárja, akkor ott is jó ha van. Én pl. ezzel melegítettem fel a kulcsot, ami aztán nagy nehézségek árán kiolvasztotta a befagyott záramat....
Ezért mondtam a múltkor (bár lehet hogy nem neked) hogy nem szabad vízhez való szimeringet oda berakni, mert nem hőálló, nem benzinálló. A benzintől megnyúlik, szétmállik és vége. Vitonos szimering kell oda. Ez finomabb anyagú, benzin, hő és vegyszerálló is.
Sajnos ezért szeretem én magamnak csinálni mindent amit lehet!
Ha én csinálok meg valamit az akkor úgy van megcsinálva ahogy azt én szeretném és nem utolsó sorban meg van csinálva!
tönkre megyen ez magától is
most lett a blokk összerakatva egy hónapja 400ft-os szimeringet rakott bele a szerelő a variátor alá főtengelyszimeringnek.
Szerintem azt nyomta most ki
Ez jó, kérdés. A srác akitől vettem, azt mondta, hogy nemrég cserélte. Kb 1000 km-t mehetett. A gyertyakép inkább kicsit szürke.
Majd "melegen" is megmérem az értékeket, csak annyi hó esett a környéken, hogy nem tudok vele menni
A hézagolószettből tettem egy véknyat pluszba a gyertya alátéthez.
megint csak nem ment többet 30-nál meg szaggatott utánna megáltam vele trüszkölt egyet a kipu és meg állt magától biztos hogy a szimeringet verte ki valamelyik oldalt. Ezért szagatott eddig is a mocskos szimering miatt nem a karbival volt baj.
Utánna próbáltam inditani de most már be se indul tehát biztos hogy a szimeringet verte ki. A főtengelyen a ricni is le lett baszva de még lehet használni megáll rajta a racsni
Menet közben ha hirtelen gázt húzok akkor a mutató elindul lefele majd megáll és folyamatos haladás esetén pedig mászik felfelé és kb fél perc után meg kell állnom, mert közelít a piroshozés végül bele is megy,és elkezd folyamatosan villogni az injection check piros lámpa! ilyenkor félrehúzódok,és vagy csak lassítok és kb 10 mp után újra indulok,és akkor nem csinálja de nagyon piros közelébe megy újra! nagy lehet a baj? károsodhat könnyen a motor,vagy óvatosan használhatom? köszi
Itt egy Lejó!
Olcsó és rendszámos.
Ne mondd hogy drága. :)
Ennyit már csak a rajta lévő rendszám is megér.
http://www.kepesmotor.hu/april...
Ha én csinálok meg valamit az akkor úgy van megcsinálva ahogy azt én szeretném és nem utolsó sorban meg van csinálva!
most lett a blokk összerakatva egy hónapja 400ft-os szimeringet rakott bele a szerelő a variátor alá főtengelyszimeringnek.
Szerintem azt nyomta most ki
Majd "melegen" is megmérem az értékeket, csak annyi hó esett a környéken, hogy nem tudok vele menni
megint csak nem ment többet 30-nál meg szaggatott utánna megáltam vele trüszkölt egyet a kipu és meg állt magától biztos hogy a szimeringet verte ki valamelyik oldalt. Ezért szagatott eddig is a mocskos szimering miatt nem a karbival volt baj.
Utánna próbáltam inditani de most már be se indul tehát biztos hogy a szimeringet verte ki. A főtengelyen a ricni is le lett baszva de még lehet használni megáll rajta a racsni
Bocsi, tévedtem
Akkor 17x12 azt mondod?
Azért köszi a segitséget!