Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

0,9mm enéli ok.
A 15x12-es nem jó neked,az minarelli blokkba való.A tiédbe 17x12-es kell 7,2gr-os,ha morini blokkos.
Gyertya mikor volt cserélve?
Denso U24ESR-N
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
15x12 5.5g
ez a gyári, de nem biztos, hogy ekkora van benne.
Sziasztok!
Van egy Aprilia SR 50 Ditechem teljesen gyári állapotban!
Elkoptak benne a görgők és szeretnék belevenni másikat!
A gondom az hogy nem tudom mekkora görgő kell belle és hány grammos!
Ami benne van azzal nagyon jól gyorsulak és a végsebbesége is jó
85 km/h
Ha valaki tud valamit akkor kérem jelleze!
Előre is köszönöm!
Üdv:Dávid
És ennél a gyertyatípusnál mekkora a gyertyahézag? vagy úgy jó ahogy van gyárilag?
üdv
Hello,
Van egy 2002-es di tech-es apriliám. A következő hibajelenséget produkálja:
Elindul és megy is rendesen, azonban kb 1 km után elkezd "dadogni" és érezhetően csökken a teljesítménye. Ha várok vele 5 percet és újra elindítom működik rendesen, de 1 km után megint kezdi...
A kompresszor nyomása alapjáraton 4 fordulaton 5 bar.
A benzinpumpáé pedig 8 bar. A légszűrő tiszta.
Szerintetek mi lehet a hiba oka?
A válaszokat előre is köszönöm!
A Champion RG6YC-t ajánlom,jobban szereti a di-tech.
Igen jó. Egyébként meg felhívsz egy autósboltot és tudsz rendelni. Magyarul nem kerül postástól 3,5-be egy gyertya.
http://www.egumotors.hu/310-gy...

Ez jó lenne? Sr50 Morini Ditechez?
Szeretnék venni új gyertyát a mociba, pontosan milyen kell bele? ..ajánlanátok valami jót,reális áron?
Valami kanyarképes kerékkel, és némi rugóúttal nekem jöhetne
Nem volt az olyan sok.
ez volt vagy 3 munkaóra
Az az irányjelzö kontroll nem injection .
Most legózok össze egy Trabant 601-est. 5 évet állt a garázsban. Benzincsap pucolás után pöccre indult az 5 évet állt benzinnel. A fékek beszorulva, generátor berohadva, kuplung csúszik, de az 5 éves benzin működik. Igaz utána leengedtük, mert kipucoltuk a tankot is. Az 5 éves benzint leülepítjük, leszűrjük és megy vissza szépen a tankba. Max kap mellé egy kis frisset is hogy ne villogjon az "injection check" lámpa......
az meg pláne nem megy szarrá.
olyan tetves nitro szag van a garázsban, hogy meggörbülsz
Hát én nem tudom 26 éve motorozok de nekem olyannal nem volt gondom hogy öreg benzin miatt kínlódjon tavasszal, hacsak neked nem valami jó minőségű lett tankolva ősszel.
Szerintem a kompresszorod alacsony fordulaton nem csinál elég nyomást,bedúsul a keverék.Esetleg megpróbálhatod erősebb kuplungrugóval túllépni az alacsony rángatós fordulatot.Cserélj gyertyát és ha így megszűnik a problem(valszeg időlegesen) akkor kompresszor v. nyomáshatároló hiba.
Neked mindenképp meg kellene várni a +10 fokot, mert a ditechnek minden baja ez alatt. Ha tavasz lesz kiderül, hogy van-e baja. Egyébként meg nem öregszik el a benzin ennyi idő alatt. Addig gyűjtögesd a pénzt a javíttatásra.
Fordulaton már jobban égne az állott benzin ?
1,5 liter kimegy belőle nekem kb.20km alatt járasd ki, tankolj, aztán meglátod
Sziasztok...már ismeritek a mocim problémáját,indulás után erőtlenül,rángatva indul...majd amikor eléri a megfelelő fordulatot,megy ahogy kell...több ismerősöm állítja..h az is lehet probléma,h november óta áll 1 garázsban, kb 1.5 l benzinnel...azt mondják..lehet h elöregedett a benzin...szerintetek lehetséges?
Ebben nem tudok segíteni, mert nem vagyok tuningpárti. Nem szeretem az ilyen tákolt sza...kat.