Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem az 1 régebbi Jog.Amit előtte mutatnak pár másodpercig az a Mint. Viszont motorról kevés amit mutatnak! Valószínű ahogy a többi hasonlót nézem valami álló levegős Ami biztos,hogy nagyon nagy karbi van rajta
Te csak ne rosszmájúskodjál, mert már előtted megtettem
Inkább árulja el valaki végre, hogy abban a videóban mi az a skúter / esetleg Mint / és milyen blokk van alatta
A felújított benzinpumpának meg csak egy a baja. Nem tudni hogy ki és mit újított fel rajta (ha ez egyáltalán megtörtént és nem egy bontott pumpát kaptál. Bár én erre szavazok.). Az szinte biztos hogy nem fog annyit elmenni hiba nélkül mint egy új. Mert ha valami egyszer megállt annak oka volt.....
Na ez fogós kérdés. Üzemóra.... Alapjáraton is jár a motor, meg ugye menet közben fordulaton is. Az üzemóra meg ugye folyamatosan ketyeg. Ha azt számolom hogy a motorod a valóságban max 60-al bír menni (nem röhögni), az azt jelenti hogy 1 óra alatt tudsz bele tenni 60km-t. Ezért van ugye a km/h megnevezés. Ha 1 óra alatt mész mondjuk 60km-et, akkor 75 óra alatt 75*60-at. Ami 4500 km. Tehát vagy nem jól számolok, vagy nemtudom....
óra számolásnál mi a 8 tized
Na de ha 75tel számolunk és beszorozzuk a max.sebességgel, akkor az 75x80=6000KM .... ebből adódik, hogy büdös nagy kamu szaga van. 6000km alatt szakadjak meg nem kell felújítani és bontottan árulni semmit
Van hézagoló szettem is van benne mm vékony hézagoló is.
Majd most egyet teszek a gyertya alátéthez hátha javulna a helyzet.
Igy most nem tudok elmenni Kinterhez vele mert használhatatlan utánfutóval átvitetni meg sokba kerülne.
Sziasztok! Sikerült megcsinálni a ditech-em (kopp-kopp), most már nem torpan melegen-hidegen és ebben a hideg időben is elég jól ment. Benzinpumpa csere volt, szerencsére egy felújítottat kapott, aminek barátibb az ára mint az újnak. Aprilia szervízben csinálták, a számlán feltüntették az üzemórát: 74,8 óra, de sajnos ott nem tudtam megkérdezni, hogy mit jelent, mert nem én voltam ott érte.
Na ez most sok vagy kevés a 23000 km-hez amit az órája mutat (2003-as SR)?
Ha úgy értelmezem, hogy indítástól leállításig tartó időtartamot méri akkor szerintem nagyon kevés, vagy ezt máshogy kell értelmezni? ha valaki tudja h mit jelent pontosan akkor legyen szíves magyarázza el nekem. Nem olyan fontos, csak kíváncsi lennék, hogy a kilométer számláló igazságot mutat-e vagy visszatekert...
Köszönöm előre a válaszokat!
Akkor, meg hogy lehet jó a gyertya képe? Valami nem kerek. Nem tudom a levegő szűrőt nézte-e.
A szaggatás,darálás a sok benzin jele.Kevés üza.-nál fullad a moci.Viszont tőgázas gyorsításkor a tű nem játszik szerepet,csaka főfúvóka.
Ez meg mi a franc és milyen blokk van benne ?
0:57 és 1:09 közt van a képen


http://youtu.be/5zBEjMqJ8IA
Vidd el Kinterhez kíváncsi lennék mit mond.

Hisz próbáltál mindent, de mégse jó?
ki van égve az is jó
Gyertyakép mit mond?
most középen van a rovátka a tűn. nem hiszem hogy több benzin kellene neki.
Ezzel baszottul egyet értek. Ha valami szaggat az motorikus probléma nem hajtás. Ha hajtás probléma van, lassú gyorsulás, x km-től húz... stb probléma esetén áll fenn.
Azért égett rá a szíjjad a külsőtárcsára mert már sok volt a két alátét.Ezért jó a hézagoló szett mert abban van 0,25 0,5-ös is.A szaggatásra még mindig azt mondom nem hajtás hanem karburáció problem.
Nekem gyári vario van. 1 alátét, és egy félig kopott szíj. Mondjuk lassan kezdek ráérezni a hangolásra. Annyit basztattam már, hogy annyira érzem az ideális fordulatot. Csak eddig azt hittem, hogy görgő, kuplungrugó, kontrasztrugó csere megoldja a problémám. A sárga kontraszt, nem... Könnyebb görgőnél meg pörgött mint az állat. Fél grammonként haladtam felfele. Aztán rájöttem, hogy a gyári lesz a jó. Na de bassz... indulásnál nem úgy húz... Erre rájöttem, hogy egy baszott fél mm mit jelent mikor kezdtem hézagolni. Nekem 3 szíjam van. 1 kopott, egy félig kopott, és egy új. Na most ez nagyon jól jön ha számít fél mm.... És hidd el nagyon sokat számít.
neked gyári variátor van most rajta?
neked hány hézagoló van alatta?
arra jöttem rá hogy gyertya alátétböl is elég egy.
mert összesült ugy oda ragadt a ékszijtárcsa alig tudtam leszedni az miatt sérült meg a ricni is a főtengelyen de még ez nem vészes megcsiszoltam csiszolópapiral.
figyelj én csak annyit várok hogy menjen egyenletesen.
De ez a motor csak szaggatt nem megy faszául.
vissza fogom rakni a gyári rugókat majd meglátom azzokal milyen lesz a gyári variátorral
Akkor nem te vársz sokat?
az is jó még most lett bejáratva a henger 500km van benne
Akkor frankó minden. Kompresszió hogy áll?
A szijt most vettem 16,5*747 malossi special szij.
a kuplungon van vagy 2cm ferodol
Ha gyári minden hogy a lehet, hogy 6,5gr-el fehér rugókkal, gyári kontraszttal szarul megy? hihetetlen. Mennyire kopott a kuplungod? Mennyi a szíj szélessége?
igen úgy kellene menni-e. Volt egy mala f12-esem az ugy ment gyári volt az is. Meg van még hálistennek a gyári varióm is holnap azt felrakom rá 5-ös görgövel. ezt a top-ot nem tudom belőni se a gyári rugóval se a kék kontrasztal.
pedig jó állapotú a top varió is nincs elkopva nagyon fasza.
mindegy a gyárival fogok próbálkozni.