én próbáltam már a gyári kontrasztal és a gyári kis rugóval is ugy se volt jó. 5g-os volt benne meg 4-es is mindegyikel szarul ment a 6-ost meg hiába rakom bele azzal még csak rosszab már régebben próbáltam azt is
Kibaszottul nem akarok belepofázni, de ha gyári minden akkor miért nem a gyári cuccról indulsz? Nekem is rallym van 6,5-es gyári görgőkkel malossi fly-al, fehér kuplungrugókkal, gyári kontraszttal úgy megy mint az állat indulástól végig. Te tudod.
Van itthon komplett kuplung sárga rugókkal, görgők 4-6,5gr görgőkkel minden variációt kipróbáltam. Gyári marad, behangolva. Nem hiába tartják a mérnököket.
bele raktam 2db gyertya alátétet hézagolónak mikor benne volt a kék kontraszt és a sárga kis rugó. 4g-osal volt. szagatott nagyon de magas volt a fordulatja. A régi gyári kontrasztját egy kézzel össze lehetett nyomni annyira gyenge már.
A külső ékszijtárcsát alig tudtam leszedni a főtengely végén meg is sérült egy kicsit a ricni de csiszolópapirral megcsiszoltam.
Tettem bele 5g-osokat egy gyertya alátétet raktam hátul még a kék nagy rugó és a kis sárgák voltak de 30-at is szaggatva érte el de többet nem is bir menni 30-tól nekem elfogyott a türelmem vele.
De lehet hogy a berugóracsni ment fel szarul és ahogy rugtam az baszta meg a ricnit de berugóracsninak a belsején nincs sérülés.
Kinternek nem tudja valaki az email cimét? kb 30km-re lakok tőlem vele beállitatom a variót.
Én már csináltam tisztában vagyok vele mekkora szopás.
De mostani motorommal se lehet egyenesen menni.
Már lebontottam az elejét de nincs kedvem tovább csinálni.
Majd ha az idő megsürgeti .
Igen! de nem csak a kormánycsapágy hanem a kerékcsapágy kedvencei közé sem tartozik az egykerekezés! (tapasztaltam)
Szép feladat a kormánycsapágycsere.Én is halogatom már 2 éve.Bár egy high-end gépet nehéz úgy használni(meg minek is),hogy induláskor a földön maradjon az eleje.Ez pedig nem garantál hosszú életet a kormánycsapágynak.
Üdv!Csak,hogy lásd a 751 szíj eddig kimegy ha rendes a hézagolás ez a max.
http://kepfeltoltes.hu/130222/2012-09-02_09-54-56_123_www.kepfelt
oltes.hu_.jpg
A csapon igy áll http://kepfeltoltes.hu/130222/2012-09-02_09-55-30_773_www.kepfeltoltes.
hu_.jpg
Az anya már csak eddig megy rá a berugóracsini ricnije is épp ,hogy akad.
http://kepfeltoltes.hu/130222/2012-09-02_09-55-36_374_www.kepfel
toltes.hu_.jpg
Így viszont már jelentősen csökkent a végsebesség viszont sokkal jobban gyorsul.
Kinter erre verte rá a kulcs !
Én ezt mind értem.
De szerintem az még kevés ha csapról indul a szíj! Hátul a szíjtárcsa legnagyobb átmérőjéről is kell hogy induljon. És ha rövidebb és még ráadásul magasabb is a szíj olyan mintha még rövidebb lenne.
De nagyon én most nem akarok belemenni mert hirtelen nincs úgy előttem mert szétszedve el van téliesítve a gépem. kb 1 hónapja hoztam el akkor szét is szedtem mert pár dolog nem stimmelt és emlékszem a meghajtása se volt 100 as!
Ez a méret a malossi hosszú minarelli blokkhoz gyártott szíjjának a mérete.Nem ma kezdték az ottani mérnökök.Max. 751-es szíjjat raktak rá gyárilag.Az a plussz 7 mm nem fog csodát tenni.Esetleg 1-2 mm-rel megy kijjebb hátul,de ha nincs kihézagolva azaz nem a csap fölül egy picivel indul a szíj a varión akkor nem lessz érdemi változás.
Én nem akarok bele ugatni de az már hézagolgatva van nem?
Ezért kellene rá a hosszabb szíj! Nem? Mekkora az a szíj ami rajta van? Ugyan így viselkedik az enyém is. hézagolót sajnos nem tudom mi volt benne de a szíj az nem jó rá az biztos... 16.5X744X8.5 ilyen méretű. de ennek se a hossza se a magassága nem jó rá szerintem!
Összehasonlítottam 1 régi szíjjal és ez rövidebb is meg magasabb is!
És pedig gondolom a szélességén kívül nem változik a mérete a használattól!
Be lehet,de csakis a leírt sorrendben.Ha nem így teszed be a kiegyensújozatlanság nem fog jót tenni a főtengelycsapágynak.Van aki szerint nem egészséges így,és csak arta jó hogy kipróbáld milyen 4,5gr-os görgővel és utána veszel 6db megfelelő súlyút.Nálam még nem okozott gondot ha a két görgő között max. 1gr van.
Szemre a kontrasztod se valami bajnok,elég lassan vált visssza.Lehet öreg és elgyengült.Erősebb kisrugó után én kipróbálnám a kék kontrasztal is.Ha ezzel nagyon magas fordulaton vált mehet bele a 4-es 5-ös görgő keverve(szigorúan 4-5-4-5-4-5 sorrendben),vagy az 5-ösök.
pont most szedtem le a kuplungpofát bele raktam a sárga kis rugót a gyári kontrasztal most fogom öszerakni.
A görgöt nem piszkálom hagyom a 4-est meglátom milyen lesz.
meg teszek még egy gyertya alátétet.
itt még változtatás nélkül jobban pörög a kerék mikor beinditom a motort. Csak berugóval indul mert rossz az aksi és mire leszedtem a deknit róla addigra le lassult. A videó elején látszik is lassan forog a kerék
az ékszij nem fut ki teljesen de látszik az is a videón.
http://youtu.be/ELYMp3kr4kk áru. [/L]
Van itthon komplett kuplung sárga rugókkal, görgők 4-6,5gr görgőkkel minden variációt kipróbáltam. Gyári marad, behangolva. Nem hiába tartják a mérnököket.
A külső ékszijtárcsát alig tudtam leszedni a főtengely végén meg is sérült egy kicsit a ricni de csiszolópapirral megcsiszoltam.
Tettem bele 5g-osokat egy gyertya alátétet raktam hátul még a kék nagy rugó és a kis sárgák voltak de 30-at is szaggatva érte el de többet nem is bir menni 30-tól nekem elfogyott a türelmem vele.
De lehet hogy a berugóracsni ment fel szarul és ahogy rugtam az baszta meg a ricnit de berugóracsninak a belsején nincs sérülés.
Kinternek nem tudja valaki az email cimét? kb 30km-re lakok tőlem vele beállitatom a variót.
De mostani motorommal se lehet egyenesen menni.
Már lebontottam az elejét de nincs kedvem tovább csinálni.
Majd ha az idő megsürgeti .
Igen! de nem csak a kormánycsapágy hanem a kerékcsapágy kedvencei közé sem tartozik az egykerekezés! (tapasztaltam)
Na majd ha kicsit jobb idő lesz lábra állítom a gépet!
Viszont kormánycsapágy cseréhez nagyon nincs kedvem
http://kepfeltoltes.hu/view/130222/2012-09-02_09-54-56_123_www.k
epfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130222/2012-09-02_09
-55-30_773_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/1302
22/2012-09-02_09-55-36_374_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130222/2012-09-02_09-54-56_123_www.kepfelt
oltes.hu_.jpg
A csapon igy áll http://kepfeltoltes.hu/130222/2012-09-02_09-55-30_773_www.kepfeltoltes.
hu_.jpg
Az anya már csak eddig megy rá a berugóracsini ricnije is épp ,hogy akad.
http://kepfeltoltes.hu/130222/2012-09-02_09-55-36_374_www.kepfel
toltes.hu_.jpg
Így viszont már jelentősen csökkent a végsebesség viszont sokkal jobban gyorsul.
Kinter erre verte rá a kulcs !
De szerintem az még kevés ha csapról indul a szíj! Hátul a szíjtárcsa legnagyobb átmérőjéről is kell hogy induljon. És ha rövidebb és még ráadásul magasabb is a szíj olyan mintha még rövidebb lenne.
De nagyon én most nem akarok belemenni mert hirtelen nincs úgy előttem mert szétszedve el van téliesítve a gépem. kb 1 hónapja hoztam el akkor szét is szedtem mert pár dolog nem stimmelt és emlékszem a meghajtása se volt 100 as!
Ezért kellene rá a hosszabb szíj! Nem? Mekkora az a szíj ami rajta van? Ugyan így viselkedik az enyém is. hézagolót sajnos nem tudom mi volt benne de a szíj az nem jó rá az biztos... 16.5X744X8.5 ilyen méretű. de ennek se a hossza se a magassága nem jó rá szerintem!
Összehasonlítottam 1 régi szíjjal és ez rövidebb is meg magasabb is!
És pedig gondolom a szélességén kívül nem változik a mérete a használattól!
A görgöt nem piszkálom hagyom a 4-est meglátom milyen lesz.
meg teszek még egy gyertya alátétet.
az ékszij nem fut ki teljesen de látszik az is a videón.