Mikor leveszem a sztender-ről nem esek le a fordulat pörög az alapjárat keményen neki .
szép lassan indul elfele gázt se húztam pedig neki.
de mikor bemelegszik akkor ez elhagyja.
A kuplungpofát tegnap előtt raktam fel akkor még nem volt eltörve rugó benne de holnap megnézem. 107-es 3pofás gyári kuplung van rajta 107-es a harang is azok passzolnak.
Hézagolás után menyire megy ki a hátsótárcsán a szíj?Kuplungodnál nem kerek valami.Lehet eltört vagy kiakadt vaalamelyik kisrugód.Harang és kuplung passzol egymáshoz?(105 haranghoz 105 kuplung 107-hez 107-es.)Hogy indulhat el a motor ha leveszed sztenderről,ahhoz brutál magas alapjárat kell,egyébként leesik a fordulat vagy leáll a gép.
tavaly ősszel én is elgondolkoztam egy ditech vételen.
De nem éri meg sokba kerül az alkatrész is hozzá meg nem egy kiforott konstrukció. Nagy a meghibásodás lehetősége. a motorszerelőm is azt mondta hogy alkalmi motornak valók évente 2-szer ,3-szor elővenni annyit kibir .
A karbis a legjobb alkatrész se drága hozzá meg könnyű szerelni őket.
NGk BR7HS gyertyát tettem bele 0,6mm-es hézagal és a gyertyapipát is kicseréltem újra. Nincs semmi változás olyan mint volt.
Beinditottam sztenderen ugyanúgy forog a kerék mint az itélet
nagyon pörög hamar nyit a kuplung.
Mikor le vettem sztender-ről gázt se húztam neki és ment a motor magától . Majd holnap a rugókkal kisérletezek.
Egy kicsit offolnék. Fűt itt valaki klímával? Milyennel és mik a tapasztalatok vele? Én azzal fűtök, hiperszuper, de folyton eljegesedik a kondenzvíz lefolyó és szerencsétlen alján felgyűlik a jég. Esetleg van köztünk klímás szaki?
"Az egy megfizethető árú, kifogyasztású, modern és környezetvédő sportrobogó..." Ha a garázsban áll hibásan, akkor tényleg nem fogyaszt és még a környezetet is kíméli. Annyira modern, hogy sem hangja, sem füstje, ha csak tologatod az udvaron, mert üzemképtelen. Ha gyorsabban tolod és üvöltesz hozzá, akkor még sportos is......
Most nézem van sárga kisrugód.Dobd bele és próba.Én akontrsztot is lecserélném a kékre,ha még agyári van benne(kitudja mennyire fáradt már el).Egyszerre csak egy dolgon változtass!
a gyertyapipa meg utángyártott van rajta olyan mint amilyenel eredetileg kijöttek. fagyálló belecsorgott a pipába mert ki volt szedve a blokk kitörölgettem én belőle cserépkályha tetején kiszáritottam de lehet hogy az is szopat most engem. Van egy új pipám ráteszem azt simsonra való de erre is paszol megnézem azzal mit csinál.
A hajtást szézkapni nem egy nagy ördöngősség,morini blokknál.(5-ös imbusz,17-es csőkulcs v. crowa,32-es csillag,15-ös csillag elég hozzá).A hajtás behangolása az már szép és legfőképp időigényes feladat.
hátul gyári eredeti kis zöld szinű a kis rugó, a kontraszt is gyári benne.
milyen szinű rugót rakjak bele?
Valamelyik nap 5g-os görgöt raktam bele akkor a gyári nagyobbik hézagoló volt benne csak akkor nagyon szarul ment befulladt menetközbe.
Szeretnék dobni a Ditech utálóknak egy kis gumicsontot!
S.O.S keresek 2003-as morinis ditechez jó állapotú, felújítást nem igénylő levegőkompresszort.
30-9784-077
A felújítószett nem vált be.
szép lassan indul elfele gázt se húztam pedig neki.
de mikor bemelegszik akkor ez elhagyja.
A kuplungpofát tegnap előtt raktam fel akkor még nem volt eltörve rugó benne de holnap megnézem. 107-es 3pofás gyári kuplung van rajta 107-es a harang is azok passzolnak.
De nem éri meg sokba kerül az alkatrész is hozzá meg nem egy kiforott konstrukció. Nagy a meghibásodás lehetősége. a motorszerelőm is azt mondta hogy alkalmi motornak valók évente 2-szer ,3-szor elővenni annyit kibir .
A karbis a legjobb alkatrész se drága hozzá meg könnyű szerelni őket.
Beinditottam sztenderen ugyanúgy forog a kerék mint az itélet
nagyon pörög hamar nyit a kuplung.
Mikor le vettem sztender-ről gázt se húztam neki és ment a motor magától . Majd holnap a rugókkal kisérletezek.
Ismerem Kinter álláspontját lassan 10 hónapja
Az egy megfizethető árú, kifogyasztású, modern és környezetvédő sportrobogó
a kék kontraszt rugónak a csomagjára meg moped 91 van irva nincs semmi márka
milyen szinű rugót rakjak bele?
Valamelyik nap 5g-os görgöt raktam bele akkor a gyári nagyobbik hézagoló volt benne csak akkor nagyon szarul ment befulladt menetközbe.