Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt a brisk gyertyát meg gyorsan kicserélném ngk-ra(nem hamisítottra),vagy denso-ra.
A 15-nél megindulás,ha a hézagolás ok akkor a gyenge kuplungrugó jele.Azzal azért bizatkoznék,hogy a karbi kól van belőve,ha 15-nél megildul "csak" szaggat.
N.S. azt hiszem ez lehet a probléma..tényleg így történik...először erőtlen..fullad..majd amikor megvan a fordulatszám..kilő... :S bár őszintén szólva azt se tudom,hol a gyertya benne..sose szereltem eddig...csak légszűrő takarítás,meg aksi csere,meg izzó csere...
Akkor a motorikus része ok.Próbálj erősebb kuplungrugót betenni,ez megoldja az indulásnál fellépő gyengélkedést.(hajtás része gyári:varió,kuplung,kontraszt?)
gyújtógyertyát már néztem ki van égve faszául 0,6mm a hézag.
Brisk 15yc van benne.
A karbi jól van beállitva szépen jár a motorja.
a hajtással kell kezdenem vmit.
15km/h-nál megindul a motor de beszagatt ahogy húzom a gázt
50-ig lassan gyorsul ki.
Elakarok indulni vele...és hallani a motor hangján is h erőlködik...alig akar elindulni..aztán érces hangon megy megy..de szinte egyáltalán nem húz...utána meg ha eléri (gondolom) a megfelelő fordulatot..akkor elindul rendesen ahogy kell..:S
És az érdekes az egészben..h a motor alapjárata hibátlan...tényleg nagyon szépen jár a motor...
10 fok alatt viszont ne kínozd. Várd a tavaszt. Érzékeny jószág.
Pontisan mit takar a szaggat?Ha a motor szaggat az nem hajtás,inkább karbibeállítás probléma.
Dehogy... Voltam olyan hülye, hogy tuningoltam is. Többet költöttem rá, mint az összes autómra, motoromra összesen...

2 ezer forintos gyertyákat köpte, kompresszor felújítás, főtengely csapágycsere, 2x légtömegmérő, elektronika, stb, stb...

Értem én, hogy kompresszor baja van ha köpi a gyertyát, de addig basztatod, hogy megeszik legalább 4-et. A 70-es szett meg tragédia volt. 2 nap nálam 1,5 hét szerelő. A végén már mondtam, hogy tegyük vissza a gyárit. Délután a melegben tök jó volt, de mikor indultam dolgozni csak köhögött. Mivel nem karbis, csak gyertyát tudtam benne cserélni. Soha többet.
Ez az érces hangon szól a motor kihagyogatását jelenti.Sajnos lesz ez még rosszabb is ,amikor már durrogni is fog.Valószínű a kompresszorod nincs a toppon,és alapjáraton nem ad elég nyomást ami a gyertya betaknyolásához vezet.Ezért az érces gyenge indulás,aztán fordulaton meglesz a kellő nyomás,így az optimális keverék,gyertya kiég,moci kilő.Egy gyertya csere megoldhatja a hibát,csak kérdés meddig.
neked sok gondod volt a ditechel?
Mindenképpen érdekelne!
Bár, most látom, hogy neked diteched van. Azt meg lehet, hogy csak Háry Sanyi vállalja. www.hstuning.hu Mikor ditechem volt ő volt a szerelőm. A fél kocsiját én vettem neki....
Nekem kicsit messze van.javascript:smile(document.frmmsg.body,'05');document.frmm
sg.body.focus()
Van egy makón, illetve van egy óföldeákon. Ha érdekel adok elérhetőséget. (privátban) Én az óföldeákihoz hordtam több motorom. suzuki dr, burgman, freewind stb... Van műhelye, ért hozzá, nem ránt le, nem beképzelt. Szegeden a yamahánál volt szerelő.
most bele lett rakva a gyerty alátétje de csak szagatt még.
4g-os van benne top varióval. hátul meg gyári pofa gyári rugókkal.
cseréljek rugókat is szerintetek?
Van kék és piros kontrasztom tartalékba meg van sárga és piros kis rugóm is.
De először megnézem hogy 5g-osal mit csinál ugyanugy hagyom a gyertya alátétet teszem majd vissza.
conair...hol van jó szerelőd? Tótkomlósi vok...
Én Vecsésen lakom. A szerelőd merre lakik?
Nekem van megbízható szerelőm kérdés, hogy milyen messze van tőled.
A képek alapján Morini.
Itt ellenőrizheted:
blokk
A 3280-as hsz. aprilia 5633-nak ment.Neked piaggio blokkos sr-ed van ezek nem nagyon kérik a hézagolást,meg nem is igen engedik a berúgóracsni ricnijei miatt.
A szomszédom nagy motor barát, mindig heccelt vele (évi 250 km).