Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, első. Csak jó időben használom. Nem tudom, honnan lehet megtudni?
kevés is 2000km még épp hogy be van járatva.
Én évente megyek 6000km-ert a rallymal.
És első tulaj vagy? Te aztán tényleg keveset mentél vele. Gondolom rakéta sr morini blokkal.
az injektornak lehet köze hozzá?
Csak alkalmanként használtam, most érte el a 2000 km-t, addig nem akartam kivetetni.
Tényleg ne haragudj meg, de inkább csöndben vagyok, mint hülyeséget mondjak. / Legalábbis mindig megpróbálom /

N.S. High End közeli gépet pakolt össze
Kinter DiTech-eket farigcsált karbisra

sokkal több a kompetenciájuk a témában, biztos lesz valami véleményük, ha meg jóra gondolok, akkor max örülök a fejemnek, és nem "szégyenkezek"
10 év alatt senkinek nem szúrta a fojtás a szemét? Más lesz ott baj.
Jó a víz, csak meleg legyen.

Én szappan melegvíz, száradás, majd levegőszűrő spray-jal lenyomom és hello.
Én anno még ultradermes meleg vízzel nyomkodtam ki, kiszárítottam és teljesen jó volt. Most már minden évben cserélem igaz nem a gyári méretre vágott hanem én vágom méretre de speciális levegőszürő szivacs.
Üdv Mindenkinek!
Nekem van egy 2003-as Aprilia Sr 50 Lc karburátoros robogóm, jelenleg 50-et megy, ki szeretném vetetni a fojtást tudtok megbízható szerelőt aki nem vesz le.
azért oszd már meg velem a tipped :) érdekelne :)
Semmit, nem ott lesz a hiba, de az okát nem tudom megmondani.
Sajnos nem értek hozzá, de hallottam már ilyet ... az kapott egy új szűrőt és jó volt egy hétig / nem 2-3percig /, de a probléma oka nem lett meg, mert TK-ra lett törve még a feltárás előtt

Tippem lenne, de én csak fórumokat olvasok, és nem szerelek, így hülyeséget nem akarok leírni.
Teljesen újszerű a szivacs...viszont én vízzel mostam...Befolyásolhat ez valamit?
A légszürő szivacsa milyen állapotban van?
Ha át lehet látni rajta akkor vegyél új szivacsot bele.
Ja és a szivacsot bezinel kell kimosni a légszürőházat meg
szilikonsprével véknyan be kell fújni belül.
Éés jaja...kitakarítottam a szűrőt...visszaraktam..nah mondom kipróbálom...ment rendesen...aztán megálltam vele...2-3 percig kb...utánna meg megint szarakodott..:S
tettem bele egy gyertya alátétet a külső tárcsa mögé.
4g-os a görgö a Top varióba beinditottam forgott a hátsó kerék 2perc kellett mire megállt. pörög mint az állat de szaggat is menetközbe.
5g-osat fogok tenni bele azzal biztos jó lesz kevés neki a 4g.
Rég alatt azt értem...h ha húzom neki a gázt..elindul rendesen,erőlködés nélkül...most meg...katasztrófa :S 15fokos garázsban állt télen,amikor leraktam kb. novemberbe...minden tökéletes volt...:S az akksit kb megértem..mert mégiscsak állt..de most nem értem mi lehet a probléma...éés nem nem volt taknyos a levegőszűrő...
Nem volt taknyos a légszűrőd ?

A rég alatt nem tudom mit értesz 2-3 percig jó és aztán xar ?
Egyébként nyugodtan kicserélheted a gyertyát ... az nem árt soha.
Kitakarítottam a levegőszűrőt...kipróbálom...megy mint régen...semmi baj...jár a motor még 2-3 percig...majd ugyanúgy..már indulásnál is alig bír elindulni...meg olyan furcsa érces hangon szól a motor...:S:S Mi a franc baja lehet? Gyertya okozhatja ezt a problémát? :O Már tényleg nem vágom mi lehet...
Nálam belűlről kifelé haladva csak ezek vannak a vízpumpa szijj mellett 5.5mm vastag alátét és a legvégén a 49.2 mm hosszú és közte nem volt alátét.
Azt még nézd meg,hogy nincs e átrakva a gyári hézagoló a varo nyomólap mögé.Kopott szíjnál át szokták rakni a külsőtárcsátol.
Azt 0,5-1-1,5 mm-tert amivel variálnod kell simán kibírja.
Tapasztalatok szerint milyen vastag az a alátét amit még biztonságosan be lehet tenni, már úgy értve hogy a tengely hosszirányú recéje még belekapaszkodjon a berugó bak (vagy hogy is hívják) recés vájatába amit a csavar szorít oda a tengely legvégén, (hát ezt most jó leirtam)
oké megpróbálom egy gyertya alátétel.
köszönöm a segitséget.
remélem jó lessz.
Sose néztem, hogy a hátsó tárcsán nem fut ki a szíj. Azt se, hogy az elsőn meddig megy fel. Azt viszont mindig tesztelem, hogy jól gyorsuljon álló helyzetből a motor és menjen óra szerint 80-at. Én inkább ezzel foglalkozok. Én is most hézagoltam a variót, néhány nappal korábban leírtam tapasztalataimat. Mi volt a baj, mi lett a megoldás. Ha gondolod olvasd el.