Szia!
gyári a hátsó szijtárcsa , kuplungpofa 3pofás nincs elkopva, gyári kontraszt és gyári kisrugók. Top variátor 4g-os görgövel, gyári a külső szijtárcsa is de az sincsen elkopva, ja és új Malossi Special szij van rajta. Most egy hézagoló van benne a nagy gyári de megtorpan gyengén megy.
Szia!
Ma voltam a motorszerelő barátomnál.
Mutattam neki a sztender rugót azt mondta ezek igy akadnak be már ő is tett fel ilyen sztendert jól van jól akasztottam bele.
Az ékszijra azt mondta nekem hogy nem lehet megcsinálni mert ő amiket csinált eddig robogókat azt mondta mindnek ki futott teljesen a szij az ékszijtárcsába. azt mondta kicsi bele ez a 747-es vegyek bele nagyobbat.
Felejtsétek már el ezt a vizes, levegős témát ....
747 való bele és pár oldallal hátrébb volt szó a szíjjakról.
Ha szar vele, akkor ahogy olvastam, nincs hozzáhézagolva a variátor ... ha más a gond, más a baj ...
Vizes Aprilia rally-ra gyárilag hanyas variószij jár?
most vettem rá egy 16,5*747-est de nem fut ki teljesen a hátsó ékszijtárcsába kb 3cm-el be van esve jó ez igy szerintetek?
Válaszoltam, de ha nem olvasod el vagy nem fogadod meg a tanácsot, akkor áruld már el hogy mit is szeretnél pontosan? Talán küldjek táltost vagy a neten keresztül energiát a motorodnak?! Na jó legyen. Egyik tenyeredet tedd a monitorra, a másikat pedig a motor hengerére és erősen koncentrálj. Ugye érzed már az erőt Luke?......
Nekem is 24l kompresszorom van és egy olcsó (budget)légkulcs.A mocin minden csavart vígan leszed,sőt az autó kerekeit is azzal szoktam csak az a baj ,hogy kb 20sec-re elég a 24l tartály és utánna várni kell mire újra feltöltődik.
Szinte az összesnek megvan szervizkönyve. Tipushiba a levegőszűrőben álló vagy kifelé csordogáló motorolaj. Ennek mégrosszabb verziója, ha már erősen csattognak a szelepek, mert ilyenkor komplett hengerfej csere, szelephimbákkal. Ilyenkor már nem jut olaj fentre és sza...á kopik minden. Továbbá ha fullad gázadásra, akkor karburátor membrán (is) lehet a ludas. Ha csak cdi hibája van a gépnek, akkor szerintem még érdemes vele foglalkozni, de csak úgy, hogy a helyszínen kipróbálni egy kölcsön cdi-vel. Mert ugye láttunk má falon pókot, mikor egy full blokkhibás motort, ilyen szöveggel próbáltak eladni....
Ma 1 kicsit tovább járattam a gépet...a vízhőfok már elérte a megfelelő szintet..a problémám továbbra is,h vmiért kicsit dadog a moci...indulásnál is..,úgymond nem "ugrik" ki a seggem alól..utánna húz rendesen...ezt a problémát okozhatja gyertya csere? amióta nálam van...nem volt még kicserélve..kb. 7hónapja van meg a moci..és mentem vele 2500-3000 km-t kb...
köszi. Esetleg nincs véletlenül szervízkönyved hozzá? Mik a típushibák, amire érdemes vásárláskor odafigyelni?
Találtam olyat, ami CDI hibásnak írnak, 125-ös. Szerinted érdemes ilyennel foglalkozni?
Ezt én se annyira ajánlom!
Olyankor ott szerintem nem csak a dugattyú van nem gyengén megfeszegetve!
Én a berúgó körmös anyához gyártottam egy ellen darabot.
ezzel szépen meg tudom fogni az egész főtengelyt.
eset plusszba a külsőtárcsa és a csap közé.(hézaholó helyett egy gyertyaalátét is megteszi)