Ha neked ennyire fontos a 2 személyes ülés akkor 1:1-be elcserélhetjük, hiszen nekem full mindegy milyen az ülésem.....
Egyedül a postaköltséged álljad...így is occón meglesz a vágyad:-))
(Te elküldöd az tiédet, meg a pénzt, Én meg küldöm vissza az enyémet a megadott címre. De ha eljössz érte akkor még gyorsabb - Százhalombattára)
Hello!
Aprilia rally top variátor van benne 5g-os görgövel, malossi special új szij, 3pofás gyári kuplung nincs elkopva néztem gyári kis rugóval és kontrasztal, a 2db gyári hézagoló van belerakva. 30km/h-ig nagyon szaggatt de utánna se bir mennni mit cseréljek benne?
Az hogy milyen betét kell, azt a kuplungharang befolyásolja.....szóval előtte mérd le tolómérővel.
(nekem is a 107-et ajánlották, hát.....nagyon nem lettem volna boldog mikor megjön, mert be se fért volna)
Köszönöm az infót!
Esetleg azt még el tudod mondani,hogy miért szerelték 105és 107mm kuplungal? ennek valami oka volt? ha mondjuk cserélek szíjjat is akkor cserélgethetem a kuplungot is 105ről 107re? mi fog változni ha igen?
Csak azért érdeklődöm ennyire mert variót kivéve cserélnem kell mindent..
Teljesen egyszerű oka van!
Rossz állapotú az ülés az újonnan beszerzett masinán és le kellene cserélnem (vagy újra húzatni)és jobban tetszik az a fajta ülés!
Csak azt nem értem old sr-re minek adták ki azt az idomos 1 személyes ülést! Pedig adták ki gyárilag olyannal is ami a rallyn van!
Nemértem
De azért köszi!
Egyre biztosabbnak tűnik hogy egyforma a 2 ülés!
van amelyik évjáratnak azonos a gyári cikkszáma, de a rally-nál is más cikkszámokat ad meg a gyár gyártási évenként.
De valószínűleg azonos, csak a huzat miatt változik a cikkszám.
Jó csak gondoltam hátha valaki pont csinált már ilyet!
Valakinek hátha volt a 2 szóban forgó motor!
Pl. fiatalabb sr volt hogy 3 volt itthon! Meg rallyim is volt(ezért is jött az ötlet hogy az ugyan olyan kinézetű) de OLD SR-em még nem volt!
Na mind 1 azért köszönöm!
Sziasztok! Van egy 2001-es Aprilia SR 50 DITECH-em. Beindítás után az alapjárat ingadozik.Gázadásnál nem akar elindulni csak erőlködik a motor.Kicsi járatás után elindul de erőtlen. Megállásnál 2-szer felpörög
és utána lefullad. Szerintetek mi lehet a baja?
Válaszokat előre is köszönöm.
Ma mocskosul ráértem, mondom piszkálom egy kicsit a gépet. Az alap probléma az, hogy hamar elindul a motor és miután eljut 20-30-ig szépen gyorsul, de pöröghetne jobban is. Megnéztem a pár száz km-es rms-es görgőket, már kezdett kockásodni. Raktam bele egy ugyanolyan súlyú top-ot. Kapott egy gyertya alátétet a külső variátor tárcsa mögé. Az eredmény az lett, hogy sokkal később indul a motor és pörög szépen. Talán jobban mint kellene most. Mi a tökömet csináljak, a gyertya alátétet nem tudom megfelezni. A szíj szélessége 15,5 mm. Van itthon még 2 szíj, nem a vacsing újat raktam fel hanem ami szélesebb 0,5 mm-rel. Most jó lett.... Hihetetlen 1 mm mit jelent....
Nekem 2 OLD SR-em van (az egyik az asszonyé)
Ha neked ennyire fontos a 2 személyes ülés akkor 1:1-be elcserélhetjük, hiszen nekem full mindegy milyen az ülésem.....
Egyedül a postaköltséged álljad...így is occón meglesz a vágyad:-))
(Te elküldöd az tiédet, meg a pénzt, Én meg küldöm vissza az enyémet a megadott címre. De ha eljössz érte akkor még gyorsabb - Százhalombattára)
Az első kép az asszonyé
A második az enyém...
Aprilia rally top variátor van benne 5g-os görgövel, malossi special új szij, 3pofás gyári kuplung nincs elkopva néztem gyári kis rugóval és kontrasztal, a 2db gyári hézagoló van belerakva. 30km/h-ig nagyon szaggatt de utánna se bir mennni mit cseréljek benne?
A gyári szíj mérete, tipusa:
ATHENA 16,5x751x8,5
De itt is megnézheted:
http://www.louis.de/_203e67df1...
Az hogy milyen betét kell, azt a kuplungharang befolyásolja.....szóval előtte mérd le tolómérővel.
(nekem is a 107-et ajánlották, hát.....nagyon nem lettem volna boldog mikor megjön, mert be se fért volna)
Esetleg azt még el tudod mondani,hogy miért szerelték 105és 107mm kuplungal? ennek valami oka volt? ha mondjuk cserélek szíjjat is akkor cserélgethetem a kuplungot is 105ről 107re? mi fog változni ha igen?
Csak azért érdeklődöm ennyire mert variót kivéve cserélnem kell mindent..
Rossz állapotú az ülés az újonnan beszerzett masinán és le kellene cserélnem (vagy újra húzatni)és jobban tetszik az a fajta ülés!
Mindenki eltüntetni akarja, te meg felrakni.
Nemértem
De azért köszi!
Egyre biztosabbnak tűnik hogy egyforma a 2 ülés!
Csak nem tudom milyen méretű kell rá!
Ami volt rajta az nem rávaló az biztos!
De én mindig is mondtam,hogy fekvő tárcsás vizes minarellivel szabad foglalkozni!
A neve
Hát vegyél a csavarboltban hézagolókat
Néztem én is, hogy van, de van.
http://motoroswebaruhaz.hu/sct...
De valószínűleg azonos, csak a huzat miatt változik a cikkszám.
OLD SR 94 fekvő vizes!(szokásos fekvő vizes mina blokk)
Ennek a motornak a hajtásához pontosan milyen méretű szíj kell?
Valakinek hátha volt a 2 szóban forgó motor!
Pl. fiatalabb sr volt hogy 3 volt itthon! Meg rallyim is volt(ezért is jött az ötlet hogy az ugyan olyan kinézetű) de OLD SR-em még nem volt!
Na mind 1 azért köszönöm!
és utána lefullad. Szerintetek mi lehet a baja?
Válaszokat előre is köszönöm.