Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látom gyülekeznek az SR gazdik!
Még mindig nincs senkinek tapasztalata régebbi modellel kapcsolatban?
Elég sürgős lenne!
Előre is köszönöm.
Maxmanus nagyon szép a mocid :) arra esetleg tud valaki választ adni,h miért van az,h az egyik Sr-en 120ig van skálázva a km óra..a másikon meg 80ig...évjárattól,esetleg a blokktól függhet?
Kicseréltem a csapágyakat és a szimmeringelet mindenhol. Felújítottam a benzinpumpát, javítókészletet vettem a kompresszorba, Átnéztem és működőképessé tettem minden elektromos egységet. Olajat és tömítést cseréltem ahol kellett. Valamint új akkut kapott. Új variogörgők.(malossi) új kontrasztrugó (malossi) új kuplung és kuplungharang.
nekem ditech-em van és mindent kicseréltem már rajta amit lehet. Mi a problémád?
50-60e, állapottól függően. Ha magadnak megcsinálod, akkor kevesebb.
jó ez! Nekem is szarakodott amikor megvettem,és gyertyacsere megoldotta! NGK-t cseréltem championra! repeszt nekem is és minden rendben van vele! arról nem is beszélve hogy szerintem az egyik legszebb robogó kinézetre! a javításról meg annyit hogy volt kínai motorom meg babettám is ,és arra is ha elromlott elmentek súlyos 10 ezrek! ha az ember nem tudja magának megjavítani akkor erre is arra is kimegy a pénz! :(
Továbbá még érdekelne,h lassan itt a motoros szezon...ti milyen kötelező dolgokat szoktatok cserélni ilyenkor a téli "állás" után?
Őszintén szólva motorikusan nem igazán értek hozzá,ezért is érdeklődök itt :)
anyagilag sokba fáj átalakítani karbisra?
"...mindenhol lehúzzák a Ditechet...szerintetek is problémás?" Az. Főleg ha már átment vagy 10 hozzánemértő kontáron.
Végre rendben van a mocim..kicseréltem az akksit...Varta helyett Bannert tettem bele..azt mondják rohadt jó...ma meglőttem kicsit a városba a mocit...kegyetlenül repeszt...Rengeteg aprilia cikket,hozzászólásokat,fórumot olvasok...mindenhol lehúzzák a Ditechet...szerintetek is problémás? Nekem az van,sose volt vele problémám..de le is kopogom...bár mindenből próbálok minőségi kiegészítőt beletenni...
Igen igazad lehet és köszi.
De én ezeknek már nem hiszek!
Google képeket nézegetve ugyan az ahogy én néztem!
http://www.scooter-system.fr/g...
http://sm-ft-2.jspcdn.com/
1005...

http://img.jofogas.hu/images/7...
http://img03.aprod.hu/image
s_a...

http://img02.aprod.hu/images_a...
http://www.google.hu/url?sa=
i&...


Szerintem ennek a két motornak az ülése tök ugyan az!
Senki nem tudna ebben 100%-osan megerősíteni?
Ezek szerint ugyan az az ülés való a rally-ra, mint az old sr-re.

http://www.easyparts.nl/showar...
Ez a linkelgetés nem nagyon sikerült
Szóval így gondolom!
Ilyen helyére:
http://content0-foto.inbox.lv/...
szeretnék felrakni ilyet:
http://noob.hu/2010/12/03/orig...
Ez tulajdonképp teljesen más ülés vagy a rally-ét fel lehet rakni old sr-re?
Mert nekem old sr van és megvennék rá 1 rally ülést de csak akkor ha fel tudom rakni rá!
Válaszokat előre is köszönöm!
üdv mindenkinek!
következő kérdésem nagyon fontos lenne és igazi aprilia fanok válaszát várom!
szóval kérdés!
aprilia old sr 1 személyes ülés helyére fel tudok rakni aprilia rally 2 személyes ülést?
igy gondolom!
ilyen ülés helyére ilyet hogy www.sportmotor.hu%2fmotoros_ke..." target="_blank">így nézzen ki!
Sziasztok,

Keresek spirál meghajtót, azt a henger alakú műanyag szerű valamit.
Sajnos teleszkópból folyó cuccli és egyéb trutyi megkövesztette és nem pörgött, a kerék meg ledarálta, így nem forog az órám.
Tudnátok segíteni, hogy hol kapnék egy ilyet okosba és mennyit kóstálhat?

Köszönöm a segítséget.
Sziasztok! technikai paraméterek érdekelnének. Aprilia old sr fekvő léghűtéses minarelli motorjába mekkora görgők valók. Hány grammosak és mekkora az ékszíj mérete?
A hasán a lámpánál milyen idom van még mert szerintem valami hiányzik mert látom a vezetéket.
heló nem tudja valaki hogy a kiesler segédváznak a méreteit?köszi
Ha jobbos lenne a karbi ott lenne az alapjárati csavar.
Ez a kézi szívatónak a helye, vagy ha nem akkor milyen célt szolgál?
Előre is köszönöm!
Köszi!
Vagy egyáltalán nem forog, vagy csak lassan. Ha egyáltalán nem forog, akkor indítás közben kopogtasd meg az önindító relét, vagy ha nem vezet eredményre, akkor magát az önindítót. Önindító szétszedés, tisztítás, zsírozás, bronzkefe csere, kommutátor felpolírozás.
Ezért kell fagyálló keverékkel feltölteni, mert az keni is a vízpumpát, valamint nem engedi hogy a hűtőrendszer belülről berozsdásodjon. A tiszta víz és a miatta lerakódó rozsda és vízkő viszont ad a vízpumpának bablevest....
Az nem túl sok.