Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kérdésem lenne,h ha beszart az önindító...akkor totál nem teker indításnál? Injektoros...
A vízpumpaszimeringed megadta magát.Felújítószettel orvosold.A bekarikázott alkatrész az olajpumpa.
Viszont lenne még egy problémám. Pár napja észrevettem, hogy csöpög a kipuff könyökre a víz. Ma szétszedtem a gépet, a gyújtás alatt állt a víz. Illetve a kékkel bekarikázott alkatrészről fogalmam sincs micsoda. A vízpumpa eresztene?
Kössz mindenkinek a választ!
esélyes
Eladó sr 125 henger, hengerfej, dugó 19000. Első nagy idom, has és hátsó idomot beszámítok.
Sziasztok!
Ditech levegőkompresszor levegőnyomás önindítózásnál max 2,8bar. Kevés? Köpködi a gye rtyát és szaggat veszettül. A kevés levegő miatt van?
Szerintem, ha itt lenne sem tudna mit mondani azon kívül, hogy ki kell próbálni. Viszont, ha egyszer leesik kanyarban, és beleakad valamibe, akkor jó nagyot lehet takarózni
Ha meg itt van, akkor nem jellemző, hogy direkt nem segít ... max nem tudja ő sem
Kinter tudna segiteni csak most nincs fent sajna!
most még nincs bele rakva a blokk a motorba.
A vastagabbik rugónak sztenderen elégé kifele áll a kampója attól
félek ha be lesz rakva lehet kiugrik belöle
Mint mondtam az enyémbe bele van tekerve egy menetes cucc.... ez meg az öntvény.
A franc sem nézegette a sztendert vásárlásnál
Soha nem néztem

Megkapargattam a dzsuvát, hogy lásd mi hogy van, de szerintem ez tök más mint nekem. Látszik a 2 kép közti különbség .... nem is egy oldalon van a pöcök.
Az utolsó képen látszik a vastagabbik rugónak a kampója kifele áll mikor sztenderen van. DE mikor a hosszabik vége volt a blokkra akasztva akkor is ilyen volt
A rugónak a hosszabik kampóját csak a sztenderbe akasztottam jobban van ez igy. JObb ha a blokknál van az erősebbik része.
MOst ki van véve a blokk könnyű volt megcsinálni bent a helyén nehezebb lett volna.
Mikor rá teszem a sztenderre akkor eléggé kijön a nagyobbik rugó neked is ilyen volt?
Ha fennhagyod a 12-es karbit (már ha olyan volt fent), akkor azzal nem fogod tudni kihasználni a 70-es hengert. Ami ennél is fontosabb, előfordulhat hogy meg is fog sülni szegény 70-es henger a elégtelen üzemanyag ellátástól. Ha mindenképpen ezt szeretnéd, akkor minimum hogy át kell fúvókázni, de azt meg ugye nem lehet a végtelenségig, mert felborul szegény karbi lelkivilága. A hengert 500, de inkább 1000 km-en keresztül kímélni kell. Ilyenkor nem árt a tankba is egy kis 2T olaj. Max sebesség pedig 35-45 km/h.
Az marha jó, mert az ideg megbaszott, hogy beletekertek valami szart ami nem is oda való ....

A felső rugó volt benne csak ... a sztenderen a gumibak, de azt már meg nem mondom, hogy merre nézett a hosszabbik fele
Talán az volt a blokkon, de már nem tudom
Most néztem az enyémen is van olyan nyúlvány mint a tieden.
Már fel raktam rá ténleg nem kell ehez semmi konzol.
Csak azt nem tudom hogy a vastagabbik rugónak a hosszabik szárát a sztenderbe vagy a nyúlványba kel-e akasztani még ennek utána járok
gyári 12-es karbesz kevés 70-esnek
annak legalább egy 17,5-es karbit vegyél taiwaniba tudsz venni ujat 14 körül.
Arra sajnos nincs pénz... gyárit kéne megoldani valahogy.
Egy új karbi kéne inkább.
Egy 500as nem árt neki.
Sziasztok!
Most 70esítem a minarelli blokkomat(gagyi kínai henger, jóvanazfalura'...), eddig gyári volt minden. Az lenne az egyik kérdésem, hogy a karbiba kell -e fúvókát(fúvókákat) cserélni, vagy elég ha egy kicsit állítgatok rajta?
A másik pedig: öntöttvas hengert meddig kell járatni?
lefényképeztem neked azt a szart .... az egy lyukba van beletekerve .... arra
nem ez a bele való, mert ez Di-Tech, nincs rajta berugókar és ezért is és még sok minden másért is más akku a bele való.
Az yb4l-B, szinte az összes karbis robogóba ez van, persze attól még fog vele működni.....
nem tuom mire gondolsz.
Fasza, de akkor a lyuk amibe bele van tekerve, az mire van ?