Nálam is beindítás után folyamatosan világít a zöld visszajelző fény. Világítás kapcsolóm sincs, tehát a lámpáknak folyamatosan égniük kell, ahogy a műszerfal zöld fényének is.
nem nem csak 1 szimpla müanyag van a kapcsolo helyén (vakdugó)!azt már megszoktam hogy nem lehet leoltani nem is gáz csak azt nem tudtam hogy menet közben égnie kéne a lámpának,mármint a visszajelzőnek, kis zöldnek a müszerfalon!
amugy rommá szedtem !minden idomot leszedtem rola hát nem volt kis idö elvoltam vele 10-5 ig , megtisztogattam mindent megnnnéztem a dolgait meg megismerkedtem vele hogy mi hol van!elösször szedtem szét!de amotorba nem nyulok szépen jár valamien ráhatás végett a fura csörgö zaj is elmaradt még a nyikorgás az elejéröl is nagyon meglepödtem!
lehet csak gondoskodás kell neki?
Ha nincs kapcsoló az idomban csak vakdugó akkor indításnál égnie kell a lámpának ez valami új szabály mert már a 2004 es nrg ken is így van.Égnie kéne a lámpa visszajelzőnek lehet kiégett a műszerfalat le kell hozzá kapni és hátul leellenőrizni.Ennél a fajta gépnél nagyon egyszerűen át lehet alakítani csak egy kapcsoló bontóból a régebbi gépekről kell hozzá nem hiszem hogy az idomot átalakították emiatt.
az lenne a kérdésem hogy ennél a fajtájú sr nél ugye nem lehet a lámpát kibe kapcsolni csak ég és késsz!ha az mind jó is de amióta megvan azota a kijelzö panelon nem ég a zöld kis fényszóró jele!vagy annak csak akkor kell jeleznie ha rossz?mert injektor viszjelzö megy, index megy, benzinmérö meg,oljaszintre még várok de akkoris annak mi a funkcioja ?égnie kéne?
Huhhh a mindenmotor is tévedhet az aprilia veszi a blokkot az erre szakosodott gyáraktól nem ő gyártja.
1994-ben indult a régivel a show egy minarelli állóhengeressel ami japán yamaha csak olasz yamaha tulajdonú gyár,utána ugyanennek a gyárnak a fekvő hengeres blokkja került bele majd jött a 97 mikor kasznit váltott és lett a kereklámpás fekvő minarellis levegős és vizes verzióban.2000 ben váltott az aprilia és belekerült a franco morini blokk ami a katanákat5 is hajtja szerintem ittnyúlt először bele az aprilia mert ezekkel karöltve meg belevinva ausztrál orbital nevű céget fejlesztették ki az inyektort a morini blokkot alapnak megtartva.Evvel párhuzamosan 2001 ig gyártotta www felirattal levegős hengerrel a mina blokkot.Majd felvásárolta 2003 tól az apriliát a piaggio és így aplikálták rá a konszern hi per 2 blokkjára a befecskendező rendszert lett a pigis ditech és a pure jet NRG míg a suzuki megtartotta beszállítónak a hulladék morinit picit fejlesztgettve rajta de szerintem a suzuki nemigazán szereti a 2t 50-es gépeket így eléggé parkolóra állította ezt a szegmenst.Míg a piaggio és az aprilia eléggé nyomul ebben a kategóriában.
Jaja....tényleg.. Ezt el is felejtettem..
Miért is jó az öreg technika... Fogom o'szt szétszedem...
Egyébként már nem zörög... De szerintem a tieiteknek is ez lesz a baja...
De h-h piaggo?Azt hittem h az összes Aprillia SR az minarelli
De az 50SR-R az a befecskendezéses...ezt már mondtam haveromnak is...nagyon átkurtak(1000 bocsánat az illetlen szóért) titeket,mert csaj az SRR az a ditech...a többi mind O'neill porlasztós 19,5mm es...
Most olastam...mindenmotor katalógusában...
De attól függetlenül tényleg nincs az újabbakon berugó kar...de nagyon szépen indulnak...a hang... a kis rövid morrogás amit az elektronika ad... hmmm... Mint egy verseny gép.
Nem kell vele foglalkozni!Nem lesz neki semmi baja sztem enyém is csinálta és elmúlt egy idő után na jó most megint csinálja de nem tudom mi lehet az !
Persze szét lehet szedni nyugodtan...légkulcsal szedtem én is szét:)
Lehet közlekedni vele...csak éppen zörög. De ha gondolod meg csinálhatod úgy is hogy le veszed azt a kis fogaskereket(majd lefotózom),viszont akkor mindíg rugdosni kell majd,viszont olyan lesz mintha egy könnyített verseny főtengelyed lenne,mert hamar fel tud majd pörögni..
Vagy ha akarod kicserélheted max olyan 5ezer forint lesz....
jah bocs ott irtad hogy neked is csörög!csak nem értek hozzá szétszedni nagyon nemfogom föleg odáig a fötengejig!majd a szerelö de evvel lehet még közlekedni?
Update! :
Megvan a zaj forrása!
Hát mondjuk nem vészes..
A főtengelyen lévő fogaskerék csapágyastul el van kopva(amit megmozgat a bendx kerék)
Nem vészes...de megszűnik a zaj forrása!
Még mindig eladó SR SPORT pro, kitünő állapotban 2005-ös karbis, 50-es ,fojtás nincs van 1 zx rajta. Szinte karc mentes, 2hét állás után is önindítóra indul. Nem minden áron eladó
Valamint PIGI blokkhoz kinálok 70-es aluhengert, minden tartozékával, nem volt fen az én motoromon de hozzá vettem. SR--290ezer ft ,,henger 20ezer,,ft Minden Jászberényben van, itt elérsz 20-2159724
hát tényleg köszi mindez csak pénz függö mert ugy hogy van 5ezer a zsebembe nemtudok mihez kezdeni motor ügyben!majd ha lesz ennyi pénzem megveszem mindet, lemegyek a szerelööz berakatom az egészet és hazajövök vele!csak tényleg bizok benne nem az alappal van a baj!bizom benne!
jah és most jöttem rá hogy az 50esnek hitt adressem 100ccmes volt 3év alatt nem esett le..
Főtengely nincsen csak malossi ami erősebb de nem kell elég a gyári a 70-es hengerhez ha jó az állapot.Piaggionak nemigen gyenge a főtengelye azért egy csapágy szimering csere kell a tuninghoz.Végülis alapból nemolyan drága KB annyi mintha egy aeroxot tuningolnád ugyanolyan szintre.Én egyszer összeszámoltam.
Ha a főtengely jó akkor csapágyak+ szimering:5278.-
Hengerszett malossi :74858.-
Vario Polini eco:21076.-
Kuplug malossi fly:12812.-
Légszűrő malossi red filter:1500.-
Ez 115524.- forint és max varion kell görgőzni.
Ugyanez a pigi blokk karbisban KB ugyanígy fog kijönni talán egy 20000.- el kevesebbe:
Hengerszett Malossi:38700.-
Vario ugyanaz:21076.-
Kuplug ugyanaz:12812.-
csapágyak 74858.-
légszűrő:1500.-
Fúvókaszett :4536.-
Ez kevesebb 79366.- de hozzászámolod a fúvókázást és beállítást szerelőnél amit a malossi ditech szettnél nem kell akkor még elkölthetsz egy 5-10e ft ot és ott vagy hogy egy 20-25e drágább ugyanolyan tuningod van teljesítményben.E mind csak jó állapotú gépekre vonatkozik ha inyektor gond van akkor tényleg sokkal mélyebbre kell nyúlni a másik tényező hogy a karbis géphez minimum egy Laser x pro kéne de inkább drágább kipuff míg a ditech megelégszik egy TT-vel is ami kicsit jobban csökkenti a külömbséget egy 10e rrel.És ha még azt vesszük hogy a karbis gépnek egy minarellis gépet veszünk akkor hozzá kell dobni egy 17.5-ös karbit is a legolcsóbban 12000.- körül.
Tehát magában a tuning KB ugyanott van pénzben sokat akkor költesz ha valami gond van az alapgéppel és az inyektorrendszert is fel kell újítani.Ja és árnyaltabb a helyzet ha a karbisnál megelégszel használt dolgokkal mert elég bőséges és olcsó a használt cucc karbisokhoz ditechhez meg szinte semmi tehát egy használt karbival kipuffal elég sokat meg lehet takarítani itt a legnagyobb előnye a karbisnak és talán még az hogy az utolsó faluban is találsz olyan ismerőst aki ért hozzá és bekötött szemmel összereakja ,behangolja ditechnél nemigen.
hát igen..énsem tudom mi lehet a hiba forrása de majd átnézem !elég idegesitö mert alapbol olyan halk a ditech hogy az alapjárat mellet minden más mozgo alkatrész hallatszik!föleg ha valami csörög is!amugy elidulásnál van az a csikorgo hang gyorsulásnál de csak állo hejzetböl és kb 2 perc mulva már semmi
de most már valamimás csörög hangosabban!lenne sok sok kérdésem!pl hogy fötengejtt mennyi km uán ajálnatos csrélni?vagy 16ezer km után mijen kötelezö cseréken ment már át a motor?mert drága multság kiadni ijenekre ha már kiadnék az a tervem 1 70ccm es malossi injektoros henger programmal 1ütt+1polini vario kit ez igy mind szerelés nélkül is 100rongy!szal kiakarom huzni minél tovább evvel a hengerrel amiröl aztse tudom mennyivan benne ,meg semmitse jah és a fötengely mennyibe fáj ha a 70es henger hez kell vagyis gondolom ajánlatos?
Üdv!
Nekem is ugyan ez van...valami zörög.
Kicseréltem a kipuffogót,görgőt,kuplungfeszítő rugót...
De még mindíg csörög.. Lehet hogy vízpumpa,vagy a sztendervisszahúzó rugó..
Még eggyenlőre én is keresem a bajt,mert most már még később reagál a gázra a sportkipuffogó miatt... Mert eléggé fel kell hogy pörögjön,hogy a görgők kirepüljenek..
De most fogom az alapjáratomat is belőni,mert nem világít semmit a lámpám alapjáraton..:S Meg a variátort fogom átállítani,meg a fojtást kiszedem a hengerből..Így már öblögetni fog eléggé..
Mot egy Leo Vince TT van fennt..de gyönyörűen szól :) Majd valahogy feleteszem:) Nem az az idegesítő 2ütemű pattogás van,hanem 1 kicsit morog :)
ÍÍmmádom:)
Én ha visszatekerhetném az időt hagynám a picsába az 50-es motorokat és valami nagyobbat választanék , hisz úgyis kinövöd, így sok pénzt takaríthatnék meg. Új motort meg végképp nem vennék, a garanciát meg már 1000 km után hagynám. De ez csak az én véleményem.
Nagyon koszonom a hozzaszolasokat! Kertem tegnap hitel ajanlatot a Mille Motor Kft-tol (Dunakeszi Auchan melletti kereskedes) Aprilia SR 50 Street-re, 36 honapos futamidore:
Brutto vetelar: 449900 Ft
Sajatero: 10,00%
Sajatero osszege: 44990 Ft
Hitelosszeg: 404910 Ft
Kamat: 23,27%
THM: 26,57%
Havi torlesztoreszlet 36 honapos futamidore: 15731
Havi torlesztoreszlet 48 honapos futamidore (ezt csak megjegyzeskent firkantottuk fol)
12632 Ft
EGYEB FELTETELEK: Ajanlatunk svajci frank (CHF) alapu. A deviza arfolyam valtozas kockazatara vonatkozoan kerjuk, korultekintoen tajekozodni sziveskedjek!
Hat igen, magyaran lehetsegesm hogy a vegere dupla annyit fizetek mint a jelenlegi "akcios ar" :( De legalabb adnak 50 000 Ft real elelmiszer utalvanyt :)
Lehet, hogy erdemesebb lenne hosszabb futamidot valasztani, bar a fene se tudja, hogy aprankent bukjak sokat, vagy egyszerre de kevesebbet :)
Tok gaz, hogy itthon nem lehet 2szemellyel mocizni, minden oromot elvesznek az embertol es cserebe lehuznak mint allat. Utalom mar nagyon ami itt folyik
Meg egyetlen kerdes: akkorhat szerintetek erdemesebb a fojtas kivetele utan hagyni a garit, mert csak lehuznak vegulis? Igen, mondta a srac, hogy ilyen 20 ezer koruli evente, vagy x km-enkent a "rutin vizsgalat" de ez meg haverok kozt is legalabb 100 ezer pluszban...
Koszonom megegyszer, remelem hamarosan meglesz a kis ketkereku, azert meg igy is nagyon varom :)
Én is egy jó hónapja vagyok boldog tulajdonosa egy SR 50 Streetnek. Szerintem is nagyon jó. Szívesebben vettem volna egy új kasztnis karbisat, dehát arra hónapokat kellett volna várni, meg 50-nel drágább is. Meg ugye a digitális kijelző miatt is kicsit féltem. A Streetnél nincsenek ilyen gondok, az alkatrész is olcsóbb. 250.000 Ft-ot fizettem érte, a többit részletre veszem 2 évre, havi 9500 Ft-ért 13% THM-el (28e Ft.) 50.000 Ft-os utalvány alapban ajándékba jár hozzá, szerintem megéri. Nekem fojtással is teljesen tökéletes volt a motor, úgyhogy ne aggódj rajt
Hát a THM elég rendes.De csak azért mert hitel szempontjából nem jármű nincs forgalmi nincs törzskönyv és ezért kockázatosabb a banknak hitelezni így az áruhitel kategóriába esik ami ha jól emlékszem 30-40% között van THM-ben.
Vagy leforgalmiztatod és akkor mehet a nagymotor konstrukció ami jóval kedvezőbb de így csak nagymotor jogsival vezedheted de így legális lessz a 2 személy is.Inkább az utólagos eladás lessz gáz mikor mutatod hogy robeszt vizsgáztatni kell meg asszem sújadó köteles lessz.
A másik hogy keresel valami kedvezőbb személyhitelt elég sok van a piacon de macerás mert neked kell intézned a banknál és leperkálod a KP-t a kereskedőnek.
SR streetből nem gyártanak ditechet úgyhogy az kilőve.Ha új kasznist veszel ott már lehet diteched de mígvisszahozza az árát a kevesebb fogyasztás az sok idő tehát hosszú távon éri meg nem 2-3 évre.
És a gazdaságosságot nem csak a benzin fogyasztás jelenti bár már az is drágább hanem az olajat is hozzá kell írni ugyanaz a 4000-Ft olaj nem mindegy hogy 1000 vagy 5000 Km alatt fogy el.
amugy rommá szedtem !minden idomot leszedtem rola hát nem volt kis idö elvoltam vele 10-5 ig , megtisztogattam mindent megnnnéztem a dolgait meg megismerkedtem vele hogy mi hol van!elösször szedtem szét!de amotorba nem nyulok szépen jár valamien ráhatás végett a fura csörgö zaj is elmaradt még a nyikorgás az elejéröl is nagyon meglepödtem!
lehet csak gondoskodás kell neki?
1994-ben indult a régivel a show egy minarelli állóhengeressel ami japán yamaha csak olasz yamaha tulajdonú gyár,utána ugyanennek a gyárnak a fekvő hengeres blokkja került bele majd jött a 97 mikor kasznit váltott és lett a kereklámpás fekvő minarellis levegős és vizes verzióban.2000 ben váltott az aprilia és belekerült a franco morini blokk ami a katanákat5 is hajtja szerintem ittnyúlt először bele az aprilia mert ezekkel karöltve meg belevinva ausztrál orbital nevű céget fejlesztették ki az inyektort a morini blokkot alapnak megtartva.Evvel párhuzamosan 2001 ig gyártotta www felirattal levegős hengerrel a mina blokkot.Majd felvásárolta 2003 tól az apriliát a piaggio és így aplikálták rá a konszern hi per 2 blokkjára a befecskendező rendszert lett a pigis ditech és a pure jet NRG míg a suzuki megtartotta beszállítónak a hulladék morinit picit fejlesztgettve rajta de szerintem a suzuki nemigazán szereti a 2t 50-es gépeket így eléggé parkolóra állította ezt a szegmenst.Míg a piaggio és az aprilia eléggé nyomul ebben a kategóriában.
Aprilia SR50 Factory= Ditech(injectoros) csak a ditech-en nincs berugó és 2003.07-tól minden SR piaggio blokkos
Miért is jó az öreg technika... Fogom o'szt szétszedem...
Egyébként már nem zörög... De szerintem a tieiteknek is ez lesz a baja...
De h-h piaggo?Azt hittem h az összes Aprillia SR az minarelli
De az 50SR-R az a befecskendezéses...ezt már mondtam haveromnak is...nagyon átkurtak(1000 bocsánat az illetlen szóért) titeket,mert csaj az SRR az a ditech...a többi mind O'neill porlasztós 19,5mm es...
Most olastam...mindenmotor katalógusában...
De attól függetlenül tényleg nincs az újabbakon berugó kar...de nagyon szépen indulnak...a hang... a kis rövid morrogás amit az elektronika ad... hmmm... Mint egy verseny gép.
Lehet közlekedni vele...csak éppen zörög. De ha gondolod meg csinálhatod úgy is hogy le veszed azt a kis fogaskereket(majd lefotózom),viszont akkor mindíg rugdosni kell majd,viszont olyan lesz mintha egy könnyített verseny főtengelyed lenne,mert hamar fel tud majd pörögni..
Vagy ha akarod kicserélheted max olyan 5ezer forint lesz....
Megvan a zaj forrása!
Hát mondjuk nem vészes..
A főtengelyen lévő fogaskerék csapágyastul el van kopva(amit megmozgat a bendx kerék)
Nem vészes...de megszűnik a zaj forrása!
Valamint PIGI blokkhoz kinálok 70-es aluhengert, minden tartozékával, nem volt fen az én motoromon de hozzá vettem. SR--290ezer ft ,,henger 20ezer,,ft Minden Jászberényben van, itt elérsz 20-2159724
jah és most jöttem rá hogy az 50esnek hitt adressem 100ccmes volt 3év alatt nem esett le..
Ha a főtengely jó akkor csapágyak+ szimering:5278.-
Hengerszett malossi :74858.-
Vario Polini eco:21076.-
Kuplug malossi fly:12812.-
Légszűrő malossi red filter:1500.-
Ez 115524.- forint és max varion kell görgőzni.
Ugyanez a pigi blokk karbisban KB ugyanígy fog kijönni talán egy 20000.- el kevesebbe:
Hengerszett Malossi:38700.-
Vario ugyanaz:21076.-
Kuplug ugyanaz:12812.-
csapágyak 74858.-
légszűrő:1500.-
Fúvókaszett :4536.-
Ez kevesebb 79366.- de hozzászámolod a fúvókázást és beállítást szerelőnél amit a malossi ditech szettnél nem kell akkor még elkölthetsz egy 5-10e ft ot és ott vagy hogy egy 20-25e drágább ugyanolyan tuningod van teljesítményben.E mind csak jó állapotú gépekre vonatkozik ha inyektor gond van akkor tényleg sokkal mélyebbre kell nyúlni a másik tényező hogy a karbis géphez minimum egy Laser x pro kéne de inkább drágább kipuff míg a ditech megelégszik egy TT-vel is ami kicsit jobban csökkenti a külömbséget egy 10e rrel.És ha még azt vesszük hogy a karbis gépnek egy minarellis gépet veszünk akkor hozzá kell dobni egy 17.5-ös karbit is a legolcsóbban 12000.- körül.
Tehát magában a tuning KB ugyanott van pénzben sokat akkor költesz ha valami gond van az alapgéppel és az inyektorrendszert is fel kell újítani.Ja és árnyaltabb a helyzet ha a karbisnál megelégszel használt dolgokkal mert elég bőséges és olcsó a használt cucc karbisokhoz ditechhez meg szinte semmi tehát egy használt karbival kipuffal elég sokat meg lehet takarítani itt a legnagyobb előnye a karbisnak és talán még az hogy az utolsó faluban is találsz olyan ismerőst aki ért hozzá és bekötött szemmel összereakja ,behangolja ditechnél nemigen.
de most már valamimás csörög hangosabban!lenne sok sok kérdésem!pl hogy fötengejtt mennyi km uán ajálnatos csrélni?vagy 16ezer km után mijen kötelezö cseréken ment már át a motor?mert drága multság kiadni ijenekre ha már kiadnék az a tervem 1 70ccm es malossi injektoros henger programmal 1ütt+1polini vario kit ez igy mind szerelés nélkül is 100rongy!szal kiakarom huzni minél tovább evvel a hengerrel amiröl aztse tudom mennyivan benne ,meg semmitse jah és a fötengely mennyibe fáj ha a 70es henger hez kell vagyis gondolom ajánlatos?
Nekem is ugyan ez van...valami zörög.
Kicseréltem a kipuffogót,görgőt,kuplungfeszítő rugót...
De még mindíg csörög.. Lehet hogy vízpumpa,vagy a sztendervisszahúzó rugó..
Még eggyenlőre én is keresem a bajt,mert most már még később reagál a gázra a sportkipuffogó miatt... Mert eléggé fel kell hogy pörögjön,hogy a görgők kirepüljenek..
De most fogom az alapjáratomat is belőni,mert nem világít semmit a lámpám alapjáraton..:S Meg a variátort fogom átállítani,meg a fojtást kiszedem a hengerből..Így már öblögetni fog eléggé..
Mot egy Leo Vince TT van fennt..de gyönyörűen szól :) Majd valahogy feleteszem:) Nem az az idegesítő 2ütemű pattogás van,hanem 1 kicsit morog :)
ÍÍmmádom:)
Nagyon koszonom a hozzaszolasokat! Kertem tegnap hitel ajanlatot a Mille Motor Kft-tol (Dunakeszi Auchan melletti kereskedes) Aprilia SR 50 Street-re, 36 honapos futamidore:
Brutto vetelar: 449900 Ft
Sajatero: 10,00%
Sajatero osszege: 44990 Ft
Hitelosszeg: 404910 Ft
Kamat: 23,27%
THM: 26,57%
Havi torlesztoreszlet 36 honapos futamidore: 15731
Havi torlesztoreszlet 48 honapos futamidore (ezt csak megjegyzeskent firkantottuk fol)
12632 Ft
EGYEB FELTETELEK: Ajanlatunk svajci frank (CHF) alapu. A deviza arfolyam valtozas kockazatara vonatkozoan kerjuk, korultekintoen tajekozodni sziveskedjek!
Hat igen, magyaran lehetsegesm hogy a vegere dupla annyit fizetek mint a jelenlegi "akcios ar" :( De legalabb adnak 50 000 Ft real elelmiszer utalvanyt :)
Lehet, hogy erdemesebb lenne hosszabb futamidot valasztani, bar a fene se tudja, hogy aprankent bukjak sokat, vagy egyszerre de kevesebbet :)
Tok gaz, hogy itthon nem lehet 2szemellyel mocizni, minden oromot elvesznek az embertol es cserebe lehuznak mint allat. Utalom mar nagyon ami itt folyik
Meg egyetlen kerdes: akkorhat szerintetek erdemesebb a fojtas kivetele utan hagyni a garit, mert csak lehuznak vegulis? Igen, mondta a srac, hogy ilyen 20 ezer koruli evente, vagy x km-enkent a "rutin vizsgalat" de ez meg haverok kozt is legalabb 100 ezer pluszban...
Koszonom megegyszer, remelem hamarosan meglesz a kis ketkereku, azert meg igy is nagyon varom :)
Vagy leforgalmiztatod és akkor mehet a nagymotor konstrukció ami jóval kedvezőbb de így csak nagymotor jogsival vezedheted de így legális lessz a 2 személy is.Inkább az utólagos eladás lessz gáz mikor mutatod hogy robeszt vizsgáztatni kell meg asszem sújadó köteles lessz.
A másik hogy keresel valami kedvezőbb személyhitelt elég sok van a piacon de macerás mert neked kell intézned a banknál és leperkálod a KP-t a kereskedőnek.
SR streetből nem gyártanak ditechet úgyhogy az kilőve.Ha új kasznist veszel ott már lehet diteched de mígvisszahozza az árát a kevesebb fogyasztás az sok idő tehát hosszú távon éri meg nem 2-3 évre.
És a gazdaságosságot nem csak a benzin fogyasztás jelenti bár már az is drágább hanem az olajat is hozzá kell írni ugyanaz a 4000-Ft olaj nem mindegy hogy 1000 vagy 5000 Km alatt fogy el.