De a malossi elektronika az nem csak 70es hengerhez jó Am nem puffog csak magasabb az alapjárat és olyan 9,5ezerig forog el! portprogit azé nem akarok mert akinek fent van annak eszi a gyertyát! Most nem is a gyertyán van a hangsúly hanem a cserén mert ha lerohadok vele suli járás közbe akkor tuti h beleborítom az árokba Am kb. mennyi lenne a malossi elektronika
Hát inkább ne tedd lehet túl sok lessz neki és elkezdi a puffogós műsort.Én inkább két lehetőséget tennék vagyis 3 at márha nincs sportprogi rajta.Az egyik drága de gyors módszer beszerezni egy malossi computert vagy egy döglött szettből bontottan vagy a motor line drágán meghozza.Vagy olcsóbb bizonytalan és kell hozzá szerencse és nem kevés tudás.Keresel egy morinis polini gépet amit bontanak megveszed az inyektor csészét a rugót meg az alátétet.Evvel tudsz több benzint adni.Mivel nem értek az elektronikához ezért még egy de csak tipp 40 ohmost ha felezi marad 20 de lehet ez ökörség.50-esként én nem adnék neki többet de ez az én véleményem.
Ne haragudj, nem úgy értettem az urazást, én sem vagyok fiatal
A fórumot meg csak most vettem észre, miután 1 hónapja megvan a motor és a sisak. nem tudtam hogy neked ilyen van, tegnap láttam. De hogy pont tényleg ugyanaz....hát ez jó
Nem tudom mi lehet a problémád a paripával de mindenképpen vidd vissza és nézessed át velük , nálam ilyen dolgok nem jelentkeztek . Aztán azt még valahogy elviselem hogy urazol engem itt ( többet ne tedd ) még avval is valahogy megbékélek hogy egyforma mocink van de hogy még a bukóm is lenyúltad az már türhetetlen .
Naszóval! Egy hozzáértő véleményét kérdem! Én növelni akarom a benzin mennyiségét ezáltal nagyobb fordulatot akarok! 1 potméterrel át van verve a vezérkő egység a vízhőfok gombánál! De amikor rákötöm a vezetékre a potit akkor felezi az ellenálást a 20koh-ból csinál 10et Még mivel tudnám növelni a fordulatot
Hát az igazat megvallva, nem igazán vagyok műszaki zseni, nem tudom megmondani pontosan mit szedtek ki, de a 3 fojtás kivétele megvolt. Nem én vittem szervízbe, ezért utána fogok érdeklődni ennek. A másik észrevételem amit még kihagytam az előző hsz.-ból: most így fojtáskivétel után ahogy az előzőekben leírva mentem a motorral hogy kipróbáljam, feltankoltam teljesen, csináltam vele durván 40km-t, és a tankjelző a felére esett a motorozás végére, ami megint iszonyat gáz, mert valamit tényleg elcsesztek. Fojtással még 100km után is több mint fele tank megvolt. (a sebességről annyit hogy 40-50-el vagy annál lassabban szoktam menni, tehát ez nem befolyásolja). Szóval így jártam, hétfőn viszem vissza - remélem nem fog baja esni a gépnek.
Nos, én is boldog tulajdonosa lettem egy SR 50 Street-nek (pont olyannak ami Csocsesz Úrnak van ). Kereken 1 hónapja van meg, és épp tegnap vették ki a fojtást belőle, mivel eljött az 500km-es szervíz ideje. Ehhez kapcsolódva lenne egy gyors kérdésem: a tegnapi fojtáskivétel óta amikor megyek a motorral, 30-40 km/h sebességig nagyon döcög, darabosan megy. Szinte alig lehet ele normálisan menni. Viszont 40 felett meg felrepít az űrbe, annyira jól visz. Ezt nagyon nem értem, mivel városban nekem fontos lenne a 30-40-es tempó. Míg benne volt a fojtás, nagyon jól húzott, szépen rendesen gyorsult, de mától valami iszonyat, és a hangja is kicsit más.
Persze hivatalos szervízben végezték el a munkát, nagyon jól dolgoznak, de itt valamit eléggé félretoltak ha jól gondolom.
Tapasztalt már valaki közületek ilyen esetet? Mi lehet erre a megoldás?
Én is autóból pattantam rotyogóra és szintén nem az út szélén megyek . Mondjuk én Szombathelyen lakom itt azért nincs akkora forgalom közel sem mint nálatok .
Én is autóból ültem át robogóra (Honda Dio), soha egyik robesszel sem mentem az út szélén. Pont annyi jogom van a sáv közepén menni, mint bárki másnak. Én élek is ezzel. Ha úgy mész, hogy észrevegyenek, azzal sokat segítesz magadon.
Lehet hogy nálam az a baj hogy autóról szálltam át robeszra és mindenkit magamhoz mérek ezért félek az autóktólBár volt olyan hogy szemeztem az ürgével az X5-ösben és csak azért is kikanyarodott elém majd fejre álltam a satufék miatt.Ő meg adott egy kövér gázt azt visz lát.Mióta a ditecre ráraktam a 70-es szettet nyugodtabban megyek mert van teljesítmény tartalék és a ditechre nem lehet azt mondani hogy egy lóerőbajnok inkább csak nyomatékosabb lett.Mikor fúrták a gépet bejáratás alatt mentem a szélén mikor nem húzhattam neki 50-nél többel na akkor löktek fel majdnem.
Én tuning nélkül sem megyek az úttest szélén. És igen sokat jártam Diósdról be Pestre, a 6oson is, meg a 70esen is. És ugye egyik sem kisforgalmú útszakasz. Soha, senki sem szorított le, mindig úgy mentem, hogy ki kelljen kerülni engem, ha meg nem, akkor is legyen menekülőm még a padka felé. Az igaz, hogy volt pár f@sz, akit a motor zavart és direkt befékezett elöttem, de ott meg mindegy a tuning, nem?
De napi szinten használom a Váci úton is, ahol a legritkább, hogy a szélső sávban menjek, inkább középen, vagy legbelül. Mindenki fosik az Árpád-hídtól, de ott is csak emberek járnak, ha egy sáv közepére húzódva mész, nem fog átmenni rajtad, hiszen az gyilkosság. Nyilván nem megyek legbelül, feltartva a gyorsabbakat, de ha megfelelő önbizalommal és vagánysággal közlekedsz, tisztelni fognak.
Ha az autós látja, hogy fél, vagy lehúzódik a robogós, vérszemet kap és nem kerüli ki tisztességesen. De hidd el, ő legalább annyira félti a szaros kocsiját, mint te az életedet.
Ettől függetlenül tiszteletben tartom az álláspontod, én is azért tettem fel a sportdobot a robogóra (meg a CBR600RR-re is), mert azt gondolom, ha még hall is, talán elöbb észrevesz.
A sebességigény kétfelől érkezik.Az egyik lustaságból egyszerűen mindenhonnan elkések és az úton próbálom behozni autóval.Gyarló az ember, de próbálok leszokni róla.A robeszon meg egészséges életösztön miatt kell a cbr-en nem nagy gond akár a belső sávban is együtt menni a többiekkel de próbálj egy kevésbé lakott területen menni kényelmes 70-el mikor a térdedtől KB 20-30 Cm megy el egy egész kocsisor.Két válsztásod van az egyik hogy szorosan az út szélére tapadsz és imádkozol hogy valami nagyonnagy gép nem jön a sorban ami nagyon veszélyes mert a töredezett kátyus útszél ugy megdob hogy repülsz jópár métert az autósok meg simán elmennek melletted ez történt velem is.A másik hogy kicsit felturbózod a verdát hogy tartósban tudjon erölködés nélkül 95-100 at ez ad annyi erőt hogy behúzódj középre és egyenrangú félként kezeljenek ne egy eltaposni való bogárként.Én ezt elértem már tovább robesszal nem is megyek tuningügyben.A nagyobb motor tervben van csak a pénzügyi keret egy 2 éves projekt vége lessz plussz jogsi sem árt hozzá.
Ha más a véleményed én tiszteletben tartom és nyugodtan hagyd 50-esként úgyis nagy móka az ilyen gép és tényleg nem kell hozzá beöltözni a futóműve robogó léttére nagyon patent jók a fékjei bár én asszem ennek a verziónak még nincs fém fékcsöve csak az újnak de lehet rosszul tudom.
A legrosszabb a gépben az a lámpa csak arra jó hogy a szembejövők észrevegyenek de te gyakorlatilag egy kukkot sem látsz északa.
Vegyél egy rendes motort és azon kiélheted a sebességigényedet. Mióta motorozom is, sokkal kevésbé rohanok autóval. Nem hiányzik. Én sem bírom a balfaszokat az utakon, de leszarom, nem fogok mindenáron versenyezni velük. Ráadásul egy dizel kombim van, amivel a pirosnál állva hagyom a legtöbb bamba autóst. Aztán persze sokakat ez bosszant és nekiállnak megmutatni, hogy ők gyorsabbak. de nem érdekel.
A legjobb az, amikor az önjelölt autóversenyzők nekiállnak gyorsulni a cbr600rr-el szemben (120LE, 155kg szárazon). És ugye 98-99%-ban esélyük sincs.
Jogos, én néztem el valamit. De megnéztem az olasz oldalt és ez valóban "csak" karbis. Ami mellesleg nem olyan nagy baj.
A sebesség kérdés: nekem is van egy 2007es CBR600RR-em, meg mellette egy Piaggio NRG MC3-mam is (levegőhűtéses, karbis). Az NRG-n semmi extra tuning nincs, csak felpattintottam rá egy Giannelli dobot. Még csak nem is lett hozzákarburálva.
De a motor az motor, a robogó meg robogó. Engem valahogy kurvára nem zavar, hogy a robogóm nem megy 100 felett. Igazából valahol 80 körül van a vége velem, aki 100kg vagyok. De a robogó futóműve sem arra lett kitalálva, hogy 100, vagy felette robogjak vele.
Mindent arra kell használni, amire való. Ha gyorsan motorozni akarok, akkor nyilván nem robogóra fogok ülni, viszont ha csak el kell ugranom vhova a városon belül, vagy éppen 40fok van árnyékban, akkor meg nem fogok beöltözni, marad a robogó.
Hát akkor én rekedhettem meg vagy visszafelé fejlődöm de kocsival is ha lehet és tudom hogy nem mérnek akkor 120, 90 helyett bejön.Ha nyomul egy kék punyesz és jobbról előz akkor én vagyok az tuti pedig a 34 et taposom.Ez nem jó dolog és tudom pokolra fogok jutni emiatt de utálom a bal belsőben tötymörgőket akiket kirobbantani se lehet onnan.
A tuningnak meg vannak meg fokozatai egy malossi vas vagy lightos aluhengernek szerintem életmentő feladata van inkább, pláne mivel a magyar utakon inkább az ilyen vadbarmok szaladgálnak mint én és ha nem tudod felvenni a tempót ami mondjuk az Árpád hídon lehet 75-90 is eltaposnak mint egy bélyeget.Ha jól van megépítve és nem a holdba van forgatva simán kibír egy vas henger 10-12e Km egy alu meg 5-6e Km 1 dugóval ami 1-2 év minimum.Ja és nagymoci pláne sportgép után elég keserves lessz a max 70 még melóba is.Egyszer kipróbáltam a kispolszkit hogy milyen buli lessz hát nem volt az ilyen lassú kényelmetlen életveszélyes tákolmányt még nem láttam.És még el sem fértem benne rendesen a benga testemmel.
Tuningolás kizárva . Nekem sokkal többet jelentenek a megbízható , viszonylag alacsony fogyasztású tartós gyári állapotban levő dolgok . Persze tetszik a jobb gyorsulás meg a nygyobb sebesség de én már ebből azt hiszem kinőttem . Tudom sokan vannak akik azt mondják ebből soha nem lehet kinőni de már autóval is inkább kényelmesen vezetek mint sportosan . ( Na 25 évesen biztos nem ezt írtam volna )
A sebessége tényleg nem gond, akinek lenne, van egy CBR600RR-je is, csak azzal nem nagyon szeretne melóba járni. Érthető is, alig ér le a lába róla, úgy meg nem igazán biztonságos a városban.
Elvileg a honlapon "új modell"-ként jelzik a street-et. És a leírása alapján ez is vízhűtéses, injektoros, 2T, 13"os kerekekkel, elől-hátul tárcsafékkel.
És köszi az infókat.
A fórumot meg csak most vettem észre, miután 1 hónapja megvan a motor és a sisak. nem tudtam hogy neked ilyen van, tegnap láttam. De hogy pont tényleg ugyanaz....hát ez jó
Nem tudom mi lehet a problémád a paripával de mindenképpen vidd vissza és nézessed át velük , nálam ilyen dolgok nem jelentkeztek . Aztán azt még valahogy elviselem hogy urazol engem itt ( többet ne tedd ) még avval is valahogy megbékélek hogy egyforma mocink van de hogy még a bukóm is lenyúltad az már türhetetlen .
http://www.easyparts.nl/showdr...
Nos, én is boldog tulajdonosa lettem egy SR 50 Street-nek (pont olyannak ami Csocsesz Úrnak van ). Kereken 1 hónapja van meg, és épp tegnap vették ki a fojtást belőle, mivel eljött az 500km-es szervíz ideje. Ehhez kapcsolódva lenne egy gyors kérdésem: a tegnapi fojtáskivétel óta amikor megyek a motorral, 30-40 km/h sebességig nagyon döcög, darabosan megy. Szinte alig lehet ele normálisan menni. Viszont 40 felett meg felrepít az űrbe, annyira jól visz. Ezt nagyon nem értem, mivel városban nekem fontos lenne a 30-40-es tempó. Míg benne volt a fojtás, nagyon jól húzott, szépen rendesen gyorsult, de mától valami iszonyat, és a hangja is kicsit más.
Persze hivatalos szervízben végezték el a munkát, nagyon jól dolgoznak, de itt valamit eléggé félretoltak ha jól gondolom.
Tapasztalt már valaki közületek ilyen esetet? Mi lehet erre a megoldás?
a külömbség csak annyi hogy én a robogó elött busszal jártam
De napi szinten használom a Váci úton is, ahol a legritkább, hogy a szélső sávban menjek, inkább középen, vagy legbelül. Mindenki fosik az Árpád-hídtól, de ott is csak emberek járnak, ha egy sáv közepére húzódva mész, nem fog átmenni rajtad, hiszen az gyilkosság. Nyilván nem megyek legbelül, feltartva a gyorsabbakat, de ha megfelelő önbizalommal és vagánysággal közlekedsz, tisztelni fognak.
Ha az autós látja, hogy fél, vagy lehúzódik a robogós, vérszemet kap és nem kerüli ki tisztességesen. De hidd el, ő legalább annyira félti a szaros kocsiját, mint te az életedet.
Ettől függetlenül tiszteletben tartom az álláspontod, én is azért tettem fel a sportdobot a robogóra (meg a CBR600RR-re is), mert azt gondolom, ha még hall is, talán elöbb észrevesz.
Ha más a véleményed én tiszteletben tartom és nyugodtan hagyd 50-esként úgyis nagy móka az ilyen gép és tényleg nem kell hozzá beöltözni a futóműve robogó léttére nagyon patent jók a fékjei bár én asszem ennek a verziónak még nincs fém fékcsöve csak az újnak de lehet rosszul tudom.
A legrosszabb a gépben az a lámpa csak arra jó hogy a szembejövők észrevegyenek de te gyakorlatilag egy kukkot sem látsz északa.
A legjobb az, amikor az önjelölt autóversenyzők nekiállnak gyorsulni a cbr600rr-el szemben (120LE, 155kg szárazon). És ugye 98-99%-ban esélyük sincs.
A sebesség kérdés: nekem is van egy 2007es CBR600RR-em, meg mellette egy Piaggio NRG MC3-mam is (levegőhűtéses, karbis). Az NRG-n semmi extra tuning nincs, csak felpattintottam rá egy Giannelli dobot. Még csak nem is lett hozzákarburálva.
De a motor az motor, a robogó meg robogó. Engem valahogy kurvára nem zavar, hogy a robogóm nem megy 100 felett. Igazából valahol 80 körül van a vége velem, aki 100kg vagyok. De a robogó futóműve sem arra lett kitalálva, hogy 100, vagy felette robogjak vele.
Mindent arra kell használni, amire való. Ha gyorsan motorozni akarok, akkor nyilván nem robogóra fogok ülni, viszont ha csak el kell ugranom vhova a városon belül, vagy éppen 40fok van árnyékban, akkor meg nem fogok beöltözni, marad a robogó.
A tuningnak meg vannak meg fokozatai egy malossi vas vagy lightos aluhengernek szerintem életmentő feladata van inkább, pláne mivel a magyar utakon inkább az ilyen vadbarmok szaladgálnak mint én és ha nem tudod felvenni a tempót ami mondjuk az Árpád hídon lehet 75-90 is eltaposnak mint egy bélyeget.Ha jól van megépítve és nem a holdba van forgatva simán kibír egy vas henger 10-12e Km egy alu meg 5-6e Km 1 dugóval ami 1-2 év minimum.Ja és nagymoci pláne sportgép után elég keserves lessz a max 70 még melóba is.Egyszer kipróbáltam a kispolszkit hogy milyen buli lessz hát nem volt az ilyen lassú kényelmetlen életveszélyes tákolmányt még nem láttam.És még el sem fértem benne rendesen a benga testemmel.
És köszi az infókat.