üdv kedves kolégák
honan tudom meg hogy mijen blokal szerelték a robibam aprilia sr WWW levegös , az melyik blokos?
kösz
ja az alapozo már rajta van majd teszek képet ha készlesz kb hétfön lesz rajta a festés .
Szerencsére én egy tök jófej oktatót fogtam ki. a csoportban 13-an vagyunk, de csak 2-en robogósok:D. Egyébként bíztattak, h 4 ezerért van pótvizsga XD.
Persze hogy meglesz! Nem akkora ügy... Figyelni kell mert sokminden hülyén van megfogalmazva de a vizsga nem nehéz szerintem (hozzáteszem nekem B van).
Köszi szépen minden segítséget! A csavart tegnap sajna nem sikerült kiszednem, csak légszűrőt tisztítottam (amúgy a házba kerülhetne olaj v benzin ) Elviszem egyik haveromhoz lekapjuk a deknit megnézzük mi is van benne aztán veszem a Multivart meg a Fly kuplungot. Görgőnek szerintem 4.9-5.5 körüli lesz majd jó, azt is veszek úgyis. De lehet h csak 7végére lesz meg mert érettségizek
Szerintem a kuplungot és a variátort vedd meg!
ha ez a kettő szépen be van hangolva, sokkal jobb mintha csak variátorod lenne.
plusz lovakat persze nem hoz,de amikor gyári volt az SR-em (más tuning nem volt) a kuplung és a variátor be volt lőve és ez nagyon sokat számit.
A multivar jó variátor de semmikép ne vegyél bele majd RMS görgőt!Mindenképpen Malossi-t vegyél bele majd a késöbbiekben,mert az ember azt hinné nincs különbség RMS és Malossi között ha a súly és méret azonos.
Én bele raktam az RMS-t 80at ment és halott volt a gyorsulása,Malossi görgővel pedig hozza azt amit egy 70-től elvárható
Arra számíts,hogy a variátorhoz csak 7gr-os görgőt adnak ami nem biztos hogy jó lesz az 50nesre
Hát az az igazság hogy a blokkja ha nincs elhanyagolva akkor jó nagyon de az összes többi alkatrész mintha valami játégkgyárban készült volna minden vékony zörgős meg ilyenek az SR ehhez a hulladékhoz képest egy tank.Na és nekem még a blokk is hulla volt.De mit vár az ember 40e forintért örültem hogy mindene megvolt semmi sem hiányzott.Ha végre lefestem az első idomot és rendesem összerakom el fogom adni.Csak SR-el kell foglalkozni sokkal jobbak,a kedvencem.
Zoli, az összes Malaguti F12-es gagyi, vagy csak Neked sikerült kifogni egy ilyen "szuper" gépet? Azért kérdezem, mert kb. 2 hét múlva azzal kezdem a gyakorlatot, meg azzal fogok később vizsgázni.
Meg kell próbálni keresztbe bevágni a csavar fejét és egy nagy csavarhúzóval kihajtani.Ha nem sikerül le kell fúrni a csavar fejét mikor lent van a dekni akkor 1 fogóval ki lehet hajtani a csavart belőle.
Sok helyen körülnéztem de tanácstalan vagyok... Variót és kuplungot cseréljek vagy inkább 17.5 karbit a gyári helyett és azzal a variót? Mit érdemesebb és eredményesebb szerintetek cserélni első körön?
MARC: a mocit így vettem kipuval és még nem bontottam azóta meg a blokkot meg semmit, nemtom mi van benne, csak remélni tudom h nem minden gyári Próbáltam egyszer szétkapni, de a deknin 2 csavarból kifordul az imbusz, vsz gányolta vki szal nemtom még hogyan vegyem le.
hát úgy látom már sportkipufogód van akkor elvileg már ki kéne hogy legyen cserélve.de ha még nincs, és akarsz bele még variót meg kuplungot is akkor kicserélheted nagyobbra
Mi lehetett a baj? Délután világított a benzinszintem, nyomtam bele 5l 100as racing benyát a "kagylós" kúton. Megyek vele kb. 3kmt, lefullad... Pirosnál ha nem húzok oda neki, szintén leáll. Simán a benzin okozza ezt, mert előtte nem volt ilyen gondom? Akkor maradok az "olcsó" 95ösnél
Ha kicserélem a variátort akkor a fúvókákat is cserélni kell majd a (gyári) karbiban?
Sziasztok! Tegnap elballagtunk...
Kaptam némi anyagi támogatást és kb. 30-40e forintot gondoltam rááldozok egy kis tuningra. Kérdésem az lenne, mit javasoltok úgy, hogy az 50es hengert megtartanám? Varióban+kuplungban gondolkodom, sportkipuf már van (gia GSP). Néztem a Motoforce Racing, Malossi Multivar és a Hebo Next Generation variátorokat. A motoforce amúgy most 10e alatt van akcióban... Segítsetek! Köszi
honan tudom meg hogy mijen blokal szerelték a robibam aprilia sr WWW levegös , az melyik blokos?
kösz
ja az alapozo már rajta van majd teszek képet ha készlesz kb hétfön lesz rajta a festés .
Láttam egy Racing kuplungot ami állítólag ugyanolyan mint a malo delta. Mforce varióról is csak jót írnak.
ha ez a kettő szépen be van hangolva, sokkal jobb mintha csak variátorod lenne.
plusz lovakat persze nem hoz,de amikor gyári volt az SR-em (más tuning nem volt) a kuplung és a variátor be volt lőve és ez nagyon sokat számit.
A multivar jó variátor de semmikép ne vegyél bele majd RMS görgőt!Mindenképpen Malossi-t vegyél bele majd a késöbbiekben,mert az ember azt hinné nincs különbség RMS és Malossi között ha a súly és méret azonos.
Én bele raktam az RMS-t 80at ment és halott volt a gyorsulása,Malossi görgővel pedig hozza azt amit egy 70-től elvárható
Arra számíts,hogy a variátorhoz csak 7gr-os görgőt adnak ami nem biztos hogy jó lesz az 50nesre
MARC: a mocit így vettem kipuval és még nem bontottam azóta meg a blokkot meg semmit, nemtom mi van benne, csak remélni tudom h nem minden gyári Próbáltam egyszer szétkapni, de a deknin 2 csavarból kifordul az imbusz, vsz gányolta vki szal nemtom még hogyan vegyem le.
Ha kicserélem a variátort akkor a fúvókákat is cserélni kell majd a (gyári) karbiban?
Kaptam némi anyagi támogatást és kb. 30-40e forintot gondoltam rááldozok egy kis tuningra. Kérdésem az lenne, mit javasoltok úgy, hogy az 50es hengert megtartanám? Varióban+kuplungban gondolkodom, sportkipuf már van (gia GSP). Néztem a Motoforce Racing, Malossi Multivar és a Hebo Next Generation variátorokat. A motoforce amúgy most 10e alatt van akcióban... Segítsetek! Köszi