Sziasztok!
Most állok úgy, hogy végre jön a nyár, és összegyűlt annyi pénzem, hogy vegyek magamnak 1 robogót!
Aprilia-ra gondoltam, mert mutatós kis darab...Meg szeretém kérdezni, hogy valójában annyira jó-e ez a kis vas, mint amennyire páran mondják? Mik az előnyei? És a Di-tech technológia mit takar?
Előre is kössz!
Amúgy kb mennyit mennek ezek a mocik?
A felfogatásnál lévő alakításra gondoltam, de azért szivesen veszem a csipkelődő hozzászólásokat is conair. Az meg érdekes lenne ha DiTech-en főfuvókát cserélnék .
Zolinak pedig köszi szépen minden hasznos infót!
Van benne folytás a nyaknál egy szűkítő van belehegesztve én deremellel szedtem ki szépen kiköszörültem belőle a hegesztést csak vigyázz bele ne ejtsd.Má ez csak újnál jöhet szóba a használtakból már ki van szedve általában.Görgőzni mindenképpen kell.
Feldobhatod, kíváncsi vagyok, hogy hangolás nélkül jobb lesz-e mint a gyári. Kellene még szerintem a két csavar mellé egy görgőcsere, és egy főfúvóka csere. Bár lehet, hogy nem lesz rá szügség.
Nekem ZX-em van haveromnak, akivel sokat motorozok pedig TT (SR-en van mind a kettő)
Mindkettőhöz adtak görgő szettet és kuplung rugókat is
A kettő kipufogó nagyon egy forma, talán a TT-nek egy kicsit "trombitálósabb" hangja van,viszont állítólag annyi különbség van kettő között hogy a ZXen van karbon.
hm.. teljesítményt nézve.
Mind a kettő motor hasonlóan tunningos (csak a fontosabbak: 70 ccm-es malossi henger,malossi multifly kuplung,malossi multivar variator,ZX cső, haveromén: ugyanez de nincs tuning variátor,TT a cső)
Igazából én úgy vettem észre, hogy nincs nagy különbség teljesítményben egyedül a hangja más a ZX-nek. Talán jobb is.
Viszont én ajánlom neked mindenképpen a ZX-et,jó a hangja és nyomatékosabbnak érződik a gép
Üdv mindenkinek!
Légyszi segítsetek, mert nem tudok választani a TT és a ZX között! Melyik lenne a jobb? Nem akarok más tuningot, csak kipufogót. Egyszerű felszerelni őket? Adnak hozzá görgőt?
Előre is kösz a válaszokat!
Ha nem akarsz 70-es hengert hanyagold a reverset, mert nem tudod majd hozzálőni a gyári hengerhez, mert sokkal nagyobbat öblít, és rosszabb lesz mint a gyári puffancsal. A ZX, TT jó választás 50-esre.
Na! Először is kérünk 1 adatlapkitöltést h tudjuk h kivel beszélünk !
Gianelli Reverse vagy Leo Vince TT esetleg ZX! Olyan 85-90es fúvókát szoktunk bele rakni a redfilter nem rossz ötlet csak olajozd be mielőtt belerakod !
Sr 50 R-re alap tuningot szeretnék tenni. Milyen kipufogót ajánlanátok? Állítólag kb. 5%-kal nagyobb főfúvókát célszerű használni. De mekkora a gyári?
Arra gondoltam táblás redfilterből nyisszantok bele szűrőt. Szerintetek jó lesz? Légyszi adjatok tippet! Köszi!
Hát nem olcsó muri, kell a stucni egy kormány a gömöc SR-nek a kapcsolói az idomban vannak úgyhogy az is kell ha szeretnél műszereket akkor egy bicikli KM óra meg egy vízhőfokmérő is kéne.Stucni 7000.- kormány min. 3000.- kapcsolók az is legalább 3000,. től 8000.- ig attól függ mit szerzel be hőfokmérő egy 10000.- ha S6 -újat veszel a legolcsóbb a bicikli KM óra az 1500-2000.-.Ha sikerül használtan beszerezni akkor lemehetsz olcsóbbra is.
tudnál nekem segiteni?
én is enduro kormányt szeretnék rá tenni az sr-emre de kéne hozzá kép a tiédről vagy info hogy hogyan is kell feltenni vagy hogy a tiéden hogy van fent.
Most állok úgy, hogy végre jön a nyár, és összegyűlt annyi pénzem, hogy vegyek magamnak 1 robogót!
Aprilia-ra gondoltam, mert mutatós kis darab...Meg szeretém kérdezni, hogy valójában annyira jó-e ez a kis vas, mint amennyire páran mondják? Mik az előnyei? És a Di-tech technológia mit takar?
Előre is kössz!
Amúgy kb mennyit mennek ezek a mocik?