kösz a gyors korrekt választ!
és lehet tudni, hogy ez jelent e valami hátrányt? vagy valami?
mert sok helyen láttam olyan véleményt hogy a diteches moci az sz@r.. de miért?
hali mindenkinek!
holnap megyek egy aprilia sr 50 ditech-et próbálni!
és azt szeretném megkérdezni, hogy a ditech szó valójában mit akar jelenteni?
és mi külömség egy ditech-es és egy sima sr 50 között?
válaszotokat előre is köszönöm: Ricsi
nem olcsó a fúrás és nem is lessz megbízhatóbb meg jobb ... ennyi pénzért jobb lehet a motorod és megbízhatóbb garantálom h. 110-115öt akasztani tudja a malossi mhr végáttételel ha végiggondolod jobban kijössz mint csak 1 fúrással
szia én 60 ezerért odaadom a 70es malossi ditech hengeremet chippel 1üt és hozzá 1 mhr végáttételt...
vagy ha másnak kell írjon fórumra vagy hívjon: 06305120061
Hát ezt nem hiszem el...a főtengelyen lévő golyóskosár alatti gumiszimeringet ledobta a moci...mondta a szerelő,hogy mivel ki lett cserélve a fogaskerék lehet hogy le fogja dobni...
Hát bakker otthagyott... Ma reggel jött utánnam trailer en...5km ert.. De már beindult..De leáll 1 idő után...
de van kulcsom csak mind szanaszét és elegem van nem keresgélek mert lehet nincs is meg!és amikot ott vagyok hogy 1 ku** csavart mert nem tudok hozzáférni és nincs mivel 2 orába tart kiszedni akkor inkáb hagyom!
a muanyag burkolatot visszaraktam csak az érdekel hogy van e kisseb?ami csak azt a légbeömlöt takarja!
Én meg tegnap vettem észre h az novicento LeoV. TT kifpum 1ik csavarját elhagytam...
Pedig megvolt tépve mind....
A csörgés megszüntetése nekem meg 10e forintomba volt(és ez még baráti ár volt,mert nem volt haszna a szerelőmnek rajta ) mert amint mondtam 1fogaskerék volt kilazulva..
Azthittem h dobok 1 hátast!
Úgy h ha azt mondják h ez a kiba és van berugókar a mocin,akkor inkább rugdossátok...olyan lesz mint egy könnyített versenytengely..és spóroltok 10e forintot!
jah és a müanyak védö burkolat helyére nincs 1 kisseb elem?ami csak a varionál lévö nyilást takarja?mert amugy szebb igy szerintem!de csak elgondolás.lehet hülyeség..
megvan a zörgés forrása! vicces de amikor fujtam a kiput a rácsot lazábban raktam vissza és ahogy rezgett kilazult és elkezdett csörögni...az volt a hibás megkönnyebültem..
a lámpát akor meg megnézem!amugy a motoron kivül értek alap elektonikához meg a burkolat fel-le szedéséhez!de a motorhoz nem nyulok mert nincs szerszám mindenféle és ha felidegesit apám hogy hagyd a francba majd a szerelö akkor..
hello! valaki tudja? az sr ditechet lehet fúrni mert a kompresszióm elég kevés és az apriliánál azt mondták hogy 60 ezer lenne ha ők csinálnák. én valami egyszerűbb(olcsóbb) szerelőre gondoltam.
mégegy kérdés: a fúrás elég a kompresszió rendbetételéhez ? előre is köszi
Tulajdonképp nemis egy vakdugó én fogalmaztam rosszul olyan mint egy rendes kapcsoló áll is ki belőle 2 vezeték csak sajnos semmi kapcsolóelem nincs az elején ezért nem lehet kapcsolni.Ha ezt a cuccot kipattintod a keretből egy régebbi kapcsolóra ki lehet cserélni.Nem kell hozzá nagy tehetség.A deklit meg simán le lehet kapni ha a kasznit le tudtad venni ez se nagyobb falat.10-12 M6 os csavar tartja 10 es crova kell hozzá énnekem felbakolással és a teló leszedéssel együtt egy görgő és kuplungrugó csere megy 15 perc alatt bár én akkus csavarhúzót és házi készítésű vario blokkolót is bevetek.
Lekapod a deklit és mindent megmozgatsz kézzel belül hogy nincs e lelazulva.PÖersze csak álló motornál.Vissza ügyelni kell hogy az önindító racsni és a kuplung tengely a megfelelő helyen legyen a fészkében.
és lehet tudni, hogy ez jelent e valami hátrányt? vagy valami?
mert sok helyen láttam olyan véleményt hogy a diteches moci az sz@r.. de miért?