Sziasztok!
2005-ös Sr 50-esem van. Ha sportkiput raknék a gyári helyett, mit csináljak a másodlagos levegő szerkezettel? Leszedjem, ledugózzam, vagy hogy szokták ezt megoldani? Előre is köszi!
Visszaállítom az SR-em eredeti állapotát, többé kevésbé, és eltünt ez az idomom ami a képen van. ilyet keresek lehetőleg reális áron.
Valamint 70-es aluhengert kinálok eladásra pigi blokkra való, athena. természetesen minden jár hozzá.
És bizony anno nekem szállt szét a morinis di-tech kompresszora, szabály szerűen felrobbant, az is igaz hogy tő gázon üzemelt.
Felnit lehet kromozni is meg polírozni is a krómos is meg a polírozós is fényes felületű csak a polír egy idő után mattul mindig ujra kell pasztával polírozni az inkább kiállításra való utcára a jó minőségű króm jobb.
Bár pár hónapja a totalcaron olvastam a krom hatásó festést szerintem ez elég jó alternatíva a szivárvány minden színében jó minőségben.
Kicsijoe!A felnit nem krómozzák hanem polírozzák polírozóst keress ne krómozót nem egy a kettő! Én adok neked egy tel számot kecskeméten van a srác egy testvér pár éshát elég szépen dolgoznak...Hudák Szabolcsot keresd A tel száma:0670-546-1312 Ime egy remekmű!
sziastok. meg tudná valaki mondani hogy egy Aprilia SR50-nek hova kell vissza dugni a motorolaj csövét mert kiesett valahonnan a motorból és folyik az olaj a csőből. ez egy ilyen pár miliméter vastagságú cső, képeket mellékelek és megjelölitek kb hova dugjam? nagyon köszönöm
Na ja a tied piaggios annak erősebb a főtengelye is meg a kompresszora is.Elpörög a morini is de:
1:minek nem lessz túl erős igyse meg úgyse
2:a kompresszor előbb utóbb elkezd csattogni de mörfinek szó szerint felrobbant egyszer a dugó belőle vagy a szoknyarész szakadt le már nem tom.Pigisnél ezen is javítottak.Úgyhogy ha extrém tuning ditechben akkor piaggios vagy valami egyedi hajtókaros csuda főtengely kell bele csak úgy lehet növeleni a fordulatszámot.
Az én DiTech-em elforog közel 10ezerig és nem nagyon megy 9ezere alatt és még 13 ezer km után és erős! Érződik h van benne erő, kerékre nem veri magát de az első teló nyulik 1 pöppet mikor verem neki
2005-ös Sr 50-esem van. Ha sportkiput raknék a gyári helyett, mit csináljak a másodlagos levegő szerkezettel? Leszedjem, ledugózzam, vagy hogy szokták ezt megoldani? Előre is köszi!
Valamint 70-es aluhengert kinálok eladásra pigi blokkra való, athena. természetesen minden jár hozzá.
És bizony anno nekem szállt szét a morinis di-tech kompresszora, szabály szerűen felrobbant, az is igaz hogy tő gázon üzemelt.
Bár pár hónapja a totalcaron olvastam a krom hatásó festést szerintem ez elég jó alternatíva a szivárvány minden színében jó minőségben.
http://totalcar.hu/magazin/szo...
Idomok
1:minek nem lessz túl erős igyse meg úgyse
2:a kompresszor előbb utóbb elkezd csattogni de mörfinek szó szerint felrobbant egyszer a dugó belőle vagy a szoknyarész szakadt le már nem tom.Pigisnél ezen is javítottak.Úgyhogy ha extrém tuning ditechben akkor piaggios vagy valami egyedi hajtókaros csuda főtengely kell bele csak úgy lehet növeleni a fordulatszámot.
Mi lett az egümotors forummal?