Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor sajna ezt buktam..pedig Aprilia szalonban is voltam...és ott sem tudtak szettet adni.. Ami eléggé dühítő..
A festést nekem is mondták hogy horror árban csinálják,de mivel nem akarom mostanában eladni,lecsiszolom a karcolásokat,kiglettelem és lematricázom..:)
Jákon egy faszi 30 egypárezerböl megcsinálja
vagy még 1 olyan festék érdekelne amit ha ráfujsz a mocira akkor az eredeti festés hatását adja nem vékony matt vagy csilogo rétegre gondolok (1000forintos tesco festék) hanem megbizható erös nem lepatogo festékre!pl van egy alapszin és egy átlátszó lakk ami nem csillogást ad neki hanem megerösiti vagy mattá teszi!nem tudtok valamit?
szerintem matricaszettet felejsd el énis azóta keresek miota megvettem mert az elözö gazdi elesett vele readásul mind a 2oldal karcos és nekem az arany szinü matrica darabjai hiányoznak vagyis egy részük!lelehet takarni de ha egy komplett eredeti szettet akarsz akkor a gyártótol nagyonsok pénzért (kb 30ezer)ért kapsz ha tudsz olaszul .vagy készittetsz de aztse tudja minden matricás pl szin függö vagy forma vagy valami más
annyi baj van evel hogyha megtörik a motort mert olcsobb ujrafesteni az egészet mint viszaálitani!de ha esetleg valaki tud megoldást erre ami nekem is problémám akkor jó lenne
Elvileg rendeltetésszerűen vették ki a fojtást, kipufogóból is, a fúvókázást is megcsinálták. Sőt utána ki is próbálták és szerintük jó. Szerintem meg nem. Más Sr50-t megnézve eléggé szomorú, mert sokkal jobban mennek és jobb a hangjuk is. Nekem még mindig kicsit darabos kisebb sebességen. 40 alatt meg egy folyamatban meg sem marad, ugrál a váltó, begyorsul, belassul, nem igazán lehet egy sebességen megtartani. Nagyon érdekes.

A másik dolog az hogy 150 km-re elég egy teli tank, ami borzasztóan idegesít, mert nem hiszem hogy ennyit kéne fogyasztania. Nem száguldozok vele, épp 50-60 km/h (esetleg 70) a max amivel megyek, de azzal is csak néhanapján.

Kérdés: Akinek sima Sr 50-e van, nektek mennyit eszik a motorotok? Nagyon kíváncsi vagyok rá. Főleg Csocsesz motorjára, hiszen neki is ilyen van. Köszönöm szépen.
Ez tök szép ettől csak rosszabb volt mindíg.
Üdv!
Nemrég került kozzám kb 1hónapja az Aprilia SR 50 es em még a régi szériából (2002)
Imádom...bár az elején sokszor "megcsalt,majd otthagyott"mivel az előző gazdája nem szervizelte(semmt) és szétesett..végül most lett komplett motorgenerálozva 28ezer kilóméter után.. :) ami azért eléggé becsületes. .. (100e ért)
Viszont még kipuffogóm van szétesve..:S
De a lényeg:
Hol tudok gyári a régebbi fajta Aprillia SR matricaszettet venni?
Kerestem sokhelyen de nemtaláltam sehol..
tudna valaki segíteni?
előre is köszi! :)
Akkor lehet hogy majd én is veszek bele egy championt és megnézem avval hogy meddig birja.
Az én gyertyám ilyen szokott lennni:
Változó 2 perctől a 2 indításon át a 2000 Km ig többféle verzió volt.Van mondom gyárinak kinéző is otthon amit ha betszek nem indul vele és egy métert sem mentem vele csak betekertem gyujtás és csak pö9rög az önindító míg le nem merül.Oszt ezt a rozsdás vackot beraktam egy bontott pigi blokkból kiiszedtem hogy nehogymá az legyen benne.Végső elkeseredésemben és mert vasárnap délben nem tudtam venni NGK-t beraktam és cöcöcööcö puff-puff és vígan pöfögött a gép azóta mentem vele vagy 1500 Km ert de mikor kivettem megnézni milyen fele volt meg az elektrodának és még ment.Na vettem bele desot 2 pólusút drága volt 500 Km ig utána vissza ez és megy megint 1500-nál tartok és még sose láttam sötétbarna közepű ditech gyertyát csak fekete kormost de ez mindig az.
,


Nállad az NGK az meddig birta.
Denso MU 31-etr
NGK CPR8E.
Milyen gyertyád volt a champion elött?
Ja.Simán.
És ez belemegy a morinis ditecbe is?
És mennyibe kerül egy ilyen?
Neked milyen gyertya volt régen mikor mondtad hogy 2-3X beindítottad és elromlott?
Champion RG6YCA
Én most ezt a gyertyát használom: NGK CPR8E
Zoli32!
Milyen gyertya az a pigis amit irtál hogy mosta azt használod a morinis ditech-edbe?
Mert az enyim is eszi őket van kinn vagy 5 db mikor mán szar a gyertya úgy 700-800 km után elkezd durrogni leállítom egy kicsit pihen és aztán beindítom megyek vele jó aztán elkezd durrogni megint, meg nincsen alapjárata nem akar eindulni se.
Avval a gyertyával avval jól megy?
Mi annak a fajtája?
Ti készítettétek fel azt a pókemberes gépet ami a motorrevűben is volt az nem semmi gép volt.Emiatt vettem ditechet annyi jót írtak róla.Bár én reverse-nek néztem
Gyertyaügyben énnálam van kinyírt vagy 15 db és nem kell 350 km elég volt jobbára 2-3 indítás.És ami a legfurább egy félig elégett redvás piaggios gyertya volt azóta 3000 et is elment pedig morinis a gép azóta vettem bele deso MU-31 etr t az se volt jobb azt is kinyírta a pigi gyertyával meg simán pöfög.En úgy tom a gyertyanyírás inyektor hibára utal nem teljesen finoman kúp alakban porlasztja el hanem nagyobb cseppekben pont a gyertyára és a forró gyertya kontra hideg benzinsugár nem tesz jót neki.Ez lehet a kicsi benzinnyomás mondjuk a határoló előbb engedi el a túlfolyóba.Vagy elkoszolódott a levegő inyektor amilyen kicsik ott a nyílások még kipucolni is esélytelen.Ha rosszul tudom nyugodtan javítsatok ki inkább csak találgatok.Még lehet valami zárlat is a kábelezésben amitől más elenállása megváltozik és a computer össze vissza kap jelet.
Kipu függő!
De emlékeim szerint 10500 max,mert inkább alulról tolnak. A mi mocink a versenyen 8,5 g-os görgővel volt jó!Ugyhogy nem a fordulatszám minden.De a polini minden esetben magasabb fordulatszámon működik,legyen az egy varió is akár!Ha jól emlékszem a malossi gyárt 50-es hengerhez kiegészitő elektronikát a piaggio blokks di-techre,ha nem akarsz másik progit.Ráadásul ugy tudom,hogy a piaggios blokkos micikkal fele annyi gond sincs.
Akkor úgy fogalmazok h tök mind1 h mennyi benzint adok neki csak forogjon 10ezret vagy a fölött Sportprogival mennyit szoktak forogni a pigis Ditech-ek
Bocs kicsijoe de azért aggodsz,hogy a dealler progi miatt leköpi a gyertyát,de gondolj csak bele ha több benyát adsz neki ami nem is biztos hogy kell neki/VALSZEG NEM/ akkor mi lessz a gyertyáddal?
Főleg ,hogy ponta gyertyára fecskendezi a benzint!Ráadásul mi jártunk úgy hogy a 24H-ás versenyre összeraktunk 1 morinis di techet/akkor másik még nem létezett/ és a járatási időben tönkre ment a gyertya 350km-nál.Csere aztán 1750km-ig semmi pedig a gázkar on -off állást ismert csak.Ja full malossi tuning gianelli nrx kipu! A gyárban is szoltak előre,hogy a gyertya az gond lehett menet közben.Azóta léteznek más gyertyák csak nem olcsók,de a di tech tecnologia sem olcsó!
Gond nincs a géppel csak 8ezernél többet nem akart forogni és nem ment 75-80-nél jobban és azért piszáltam bele! MOst Aránylag jól feltornáztam 94re
Én is mindig ezen agyalok h mit kéne neki csinálni! Bár még rosszabb nem volt csak mindig 1 kicsit jobb De a következő a henger csere lesz Bár annyira nem panaszkodok mert igy polini varióval 94 a vége De azt a 100as álomhatárt el akarom érni
Én morinisre néztem annak idején az 35e körül van.A pigist nem tudom.Én inkább megkeresném a gondot ami van a gépben a sportprogit meg azokra gépekre lehet rosszat raktak rá azért eszi a gyertyát.Elviekben lehet emelni az ellenállást öcsém számítógép guru ő mondta hogy van változtatható verzió de csak próbára rakják be hogy megtudják mi az ideális.Avval próbálod hogy mi emeli meg de inkább az eredeti és a kábel közé kéne betenni mindig kicsit emelni és próbálni.Igazából csak agyalok tök hülye vagyok az elektronikában lehet csak még jobban elcseszed.