Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon szép kis mocc nekem is a gömböc jobban tetszik.Bár abban vitatkoznék hogy a 70-80 elég mert szerintem a sebességből olyan nincs hogy elég abból mindíg csak töb és több kell. Viszont nem ártana egy régebbi 120-as ditech órát beszerezni.Viszonylag olcsó sokkal jobban mutat kinézetre ha esetleg tuningolod később nem lessz gond a többlet sebesség.És az sem árt hogyha később eladod visszarakod a régit és sokkal kevesebbet mutat.Bár ez tudom gonoszság de mindenki csinálja.
Nekem is ilyen van nagyon meg vagyok vele elégedve és ez a régi kasztnis jobban tetszett ezért döntöttem mellette az már csak ráadás volt hogy olcsóbb is . 82 kilóm alatt 60 - 70 között járva 3 - 3.2 litert eszik . Problémám eddig egy izzó volt más nem ( július óta van meg ) . Végsebességre 1x próbáltam meg a km/h felirat elején állt meg ( bőven elég ) .
Motorline nem rossz de csak malossi van igaz az dögivel picit drága de megbízható.Kint van a régi szentendrein tehát nekem akár lehet piripócson is olyan nehéz a közlekedés a szentendrei néha elég rémálom.
MotorLine?
ez békécsabán van
jöhetnek
italmondo pl de sok van
hamár az egünél meg a scootershopnál járunk nincsen olyan bolt ami ugyanijen vagy hasonlo termékeket ad mert 1 matricáért nem akarok kiadni 999+1500 a posta! valami olyan bolt ami átfogoan forgalmaz ijen dolgokat pl malossi,polini,stage6, meg a többi!nem konkrétan a blokk meg kipu érdekel hanem a kiegészitök!mert ha rendelnék akkor csak akkor hogyha lényegesen meghaladja a vásárolni való a postaköltséget!és ezért érdekelne valamijen hasonlo bót
Igaz bocsi Laser Xpro !
Inkább a scootreshop egünél asszem nincs legalábbis én nem láttam.

http://www.scootershop.unas.hu...
Az mem leo vince xpro hanem laser x-pro!Pl:Egumotors.hu
Tudna segiteni valaki abban,hol forgalmazzák a Leo vince Xpro kipufogot,és kb mennyi lehet az ára?
Ha akcióban adják vedd meg ,régi gömböc kaszni király pigi blokk, karbi új gép.Semmi baj vele de csak ha tetszik a régebbi kaszni ,van akinek jobban fekszik az új forma de az drágább, pedig a blokk ugyanaz.
Van már valakinek tapasztalata az új SR50 street-ről? Ezt adták most akcióban, ha vettél valamilyen Aprilia motort és érdekelne, hogy érdemes-e beleugrani. Igen kedvezményes, haveri áron lenne...
Sziasztok! Már keréken van az SR, de a végáttételnél a csapágy xar Pedig már az első tesztkör meg is volt, de a csapágy nekiállt visítani, meg zörög is, még nincs kiszedve a helyéről, hálás lennék, ha valaki meg tudná adni a csapágy méretét.. Álló hengeres Minarelliről lenne szó, és az a csapágy, amiből a belső dekli alatt 2 is van, 2 ugyanakkora... Sajna ezen nem látni a számot... Tényleg jó lenne, ha valaki meg tudná mondani... Előre is 1000Thx
Leo vince Xpro t! cool mindenkinek ajánlom
Üdv mkinek! A gyári sr kipu, ami hasonlít a sportdobokra, más robogóra szerelve szerintetek növelné annak a teljesítményét?Azt is szeretném tudni, hogy egy sportkipufogó valóban sokat dob az sr-eteken! Köszi előre is!
Ez egy hülye kérdés a zx az 50 esre kiváló a s6 pro az egy elég komoly kategória szóval ha 50 es akkor mindenkép zx ha 70 es akkor pro!
Sziasztok! Nekem egy Aprilia sr50 morini blokkos robogom van,és szeretnék rátenni egy sport kipufogót.Véleményetek szerint melyik jobb a Leo Vince Zx ,vagy a Stage 6 Pro ?
pics*ba!pedig direkt höállót vettem az van ráirva max 680 C -ig!de mind 1 nem a toroknál gázos hanem ahol a hütöborda van az körül
Én most fújtam le az enyémet. Szépen lecsiszoltam egy kis rozsdamaró majd fújás. Az első 10 km-ren már ahol kezdődik a dob öblös része már ég le.
Köszönet!
A régi motoromon én is fujkálltam a kiput de a toroknál és a rezóig mindig leégett és ugyan úgy rozsdásodott
hy,vettem egy hőálló kipufofgó festéket feketét!kiványcsi vagyok használ -e valamit.valaki fujta már le?csak azért akarom ujrafujni mert 1 picit rozsdásodik már és nemakarom hogy 1 idö után ellepje a rozsda!
Az aprilia nagyon szép és jóminőségű gépeket gyárt és az SR a szivem csücske tehát ha robogó akkor csakis SR.Menni mindegyik folytás kivétel után KB 75-85- közt mennek reálisan és nem óra szerint.
Hogy ditech vagy karbis az már használat kérdése.Ha tuningolni szeretnéd és a legfőbb szempont a teljesítmény és a tuning alaktrészek változatossága akkor karbis.Ha sokáig szeretnéd használni ingázásra dugókerülésre melóba iskolába és nem szempont hogy 50-es a géped akkor ditech a jobb választás az alacsonyabb üzemanyag és lényegesebb nagyon alacsony olajfogyasztás miatt.Ehez társul még egy viszonylag magasabb vételár.
A ditech egy komplikált direkt üzemanyag befecskendezést jelent tehát minden folyamatot elektronika irányít.Ehez kevés drága és nem túl nagy a teljesítménye a hozzá kapható tuningoknak.
Ditechet inkább újonnan vagy lehetőleg minnél fiatalabban és ellenőrizhető szervízmúltal érdemes megvenni mert bárminemű csekélyebb meghibásodást durván megtorol a gép.A karbis érzéketlenebb a kopásokra ami nem jelenti hogy lehet ütni-vágni.