Nagyon szép kis mocc nekem is a gömböc jobban tetszik.Bár abban vitatkoznék hogy a 70-80 elég mert szerintem a sebességből olyan nincs hogy elég abból mindíg csak töb és több kell. Viszont nem ártana egy régebbi 120-as ditech órát beszerezni.Viszonylag olcsó sokkal jobban mutat kinézetre ha esetleg tuningolod később nem lessz gond a többlet sebesség.És az sem árt hogyha később eladod visszarakod a régit és sokkal kevesebbet mutat.Bár ez tudom gonoszság de mindenki csinálja.
Nekem is ilyen van nagyon meg vagyok vele elégedve és ez a régi kasztnis jobban tetszett ezért döntöttem mellette az már csak ráadás volt hogy olcsóbb is . 82 kilóm alatt 60 - 70 között járva 3 - 3.2 litert eszik . Problémám eddig egy izzó volt más nem ( július óta van meg ) . Végsebességre 1x próbáltam meg a km/h felirat elején állt meg ( bőven elég ) .
Motorline nem rossz de csak malossi van igaz az dögivel picit drága de megbízható.Kint van a régi szentendrein tehát nekem akár lehet piripócson is olyan nehéz a közlekedés a szentendrei néha elég rémálom.
hamár az egünél meg a scootershopnál járunk nincsen olyan bolt ami ugyanijen vagy hasonlo termékeket ad mert 1 matricáért nem akarok kiadni 999+1500 a posta! valami olyan bolt ami átfogoan forgalmaz ijen dolgokat pl malossi,polini,stage6, meg a többi!nem konkrétan a blokk meg kipu érdekel hanem a kiegészitök!mert ha rendelnék akkor csak akkor hogyha lényegesen meghaladja a vásárolni való a postaköltséget!és ezért érdekelne valamijen hasonlo bót
Ha akcióban adják vedd meg ,régi gömböc kaszni király pigi blokk, karbi új gép.Semmi baj vele de csak ha tetszik a régebbi kaszni ,van akinek jobban fekszik az új forma de az drágább, pedig a blokk ugyanaz.
Van már valakinek tapasztalata az új SR50 street-ről? Ezt adták most akcióban, ha vettél valamilyen Aprilia motort és érdekelne, hogy érdemes-e beleugrani. Igen kedvezményes, haveri áron lenne...
Sziasztok! Már keréken van az SR, de a végáttételnél a csapágy xar Pedig már az első tesztkör meg is volt, de a csapágy nekiállt visítani, meg zörög is, még nincs kiszedve a helyéről, hálás lennék, ha valaki meg tudná adni a csapágy méretét.. Álló hengeres Minarelliről lenne szó, és az a csapágy, amiből a belső dekli alatt 2 is van, 2 ugyanakkora... Sajna ezen nem látni a számot... Tényleg jó lenne, ha valaki meg tudná mondani... Előre is 1000Thx
Üdv mkinek! A gyári sr kipu, ami hasonlít a sportdobokra, más robogóra szerelve szerintetek növelné annak a teljesítményét?Azt is szeretném tudni, hogy egy sportkipufogó valóban sokat dob az sr-eteken! Köszi előre is!
Sziasztok! Nekem egy Aprilia sr50 morini blokkos robogom van,és szeretnék rátenni egy sport kipufogót.Véleményetek szerint melyik jobb a Leo Vince Zx ,vagy a Stage 6 Pro ?
hy,vettem egy hőálló kipufofgó festéket feketét!kiványcsi vagyok használ -e valamit.valaki fujta már le?csak azért akarom ujrafujni mert 1 picit rozsdásodik már és nemakarom hogy 1 idö után ellepje a rozsda!
Az aprilia nagyon szép és jóminőségű gépeket gyárt és az SR a szivem csücske tehát ha robogó akkor csakis SR.Menni mindegyik folytás kivétel után KB 75-85- közt mennek reálisan és nem óra szerint.
Hogy ditech vagy karbis az már használat kérdése.Ha tuningolni szeretnéd és a legfőbb szempont a teljesítmény és a tuning alaktrészek változatossága akkor karbis.Ha sokáig szeretnéd használni ingázásra dugókerülésre melóba iskolába és nem szempont hogy 50-es a géped akkor ditech a jobb választás az alacsonyabb üzemanyag és lényegesebb nagyon alacsony olajfogyasztás miatt.Ehez társul még egy viszonylag magasabb vételár.
A ditech egy komplikált direkt üzemanyag befecskendezést jelent tehát minden folyamatot elektronika irányít.Ehez kevés drága és nem túl nagy a teljesítménye a hozzá kapható tuningoknak.
Ditechet inkább újonnan vagy lehetőleg minnél fiatalabban és ellenőrizhető szervízmúltal érdemes megvenni mert bárminemű csekélyebb meghibásodást durván megtorol a gép.A karbis érzéketlenebb a kopásokra ami nem jelenti hogy lehet ütni-vágni.
http://www.scootershop.unas.hu...
Hogy ditech vagy karbis az már használat kérdése.Ha tuningolni szeretnéd és a legfőbb szempont a teljesítmény és a tuning alaktrészek változatossága akkor karbis.Ha sokáig szeretnéd használni ingázásra dugókerülésre melóba iskolába és nem szempont hogy 50-es a géped akkor ditech a jobb választás az alacsonyabb üzemanyag és lényegesebb nagyon alacsony olajfogyasztás miatt.Ehez társul még egy viszonylag magasabb vételár.
A ditech egy komplikált direkt üzemanyag befecskendezést jelent tehát minden folyamatot elektronika irányít.Ehez kevés drága és nem túl nagy a teljesítménye a hozzá kapható tuningoknak.
Ditechet inkább újonnan vagy lehetőleg minnél fiatalabban és ellenőrizhető szervízmúltal érdemes megvenni mert bárminemű csekélyebb meghibásodást durván megtorol a gép.A karbis érzéketlenebb a kopásokra ami nem jelenti hogy lehet ütni-vágni.